Prolog

5.1K 277 37
                                    


W komputerze zalega Plik, który zawiera mnóstwo potrzebnych materiałów i zawsze pomoże, gdy o czymś zapomnisz. Na podwórku za to siedzi kochany Kudłacz - przyjazny, ale i niebezpieczny dla tych, którzy dają ku temu powód. Wpatruje się ze spokojem w Wilka, przechadzającego się po obrzeżach lasu, obserwującego teren, by złapać jakąś zwierzynę... Jelenia? Być może. Ale to nie on jest teraz obserwatorem... Gdy przeniesiemy się trochę wyżej, ujrzymy Orła, latającego nad domem... czuwającego... no właśnie? Nad czym?

O, znów rozpętała się burza... Chmura, potem Błyskawica... niepokojące, a jednak tak znajome. Zaraz pewnie powstanie w rzece Wir, do którego humorków jesteś przyzwyczajona. Potrafi być groźny, ale ty zawsze jakoś go ominiesz. Nieopodal na drzewie siedzi Sowa, która tak jak ty nie jest zrażona powstałą wichurą. Spokojnie spoczywa na gałęzi i pohukuje cicho, jakby miała wygłosić piękną przemowę, gdy tylko pogoda się poprawi.

Za tobą w kominku wesoło trzaska drewno. Dobrze wiesz, że wystarczy mała Iskra, aby na dobre rozpalić ogień. Na myśl automatycznie przychodzą ci legendy o Strażniku ogniska... a może to były strażniczki? Nie pamiętałaś. Wpatrywałaś się w tej chwili w płomienie, a raczej na to, co rzucały. Cień. Niby nic szczególnego... przecież jest wszędzie. A jednak wiedziałaś, że kryje w sobie wiele tajemnic...

***

Nie umiem pisać prologów ;_; Ale generalnie uzyskałam efekt jaki chciałam. Póki co, prolog niewiele mówi, jednak później będzie się wszystko wyjaśniać.

A więc tak! Zaczęłam coś nowego (mimo, że nie zakończyłam poprzedniego), bo nabrałam natchnienia dzięki SuzuAzumi i wzięłam się za coś zupełnie innego niż do tej pory pisałam. Jestem Ci bardzo wdzięczna Suzu! :D Bo pisze mi się to niesamowicie dobrze, a nie wpadłabym na to gdyby nie Twoje ff :3 

Nie wiem jak często będą pojawiać się rozdziały, to zależy od weny :) nie chcę zepsuć tego opowiadania, dlatego odstępy między rozdziałami mogą być różne, aczkolwiek pierwszy rozdział mam już napisany, więc wstawię go prawdopodobnie jutro ;) albo dzisiaj... w końcu już 2 w nocy jest xD

Życzę miłego czytania i zapraszam! :D

I'm right behind you || EXO [W trakcie poprawek 6/52]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz