ΑΝΤΡΕΑ
Όταν την άκουσα να φωνάζει το όνομα μου τα έχασα, δεν πίστευα ότι θα με αναγνώριζε. Έκανα πως δεν την άκουσα και συνέχισα να περπατάω με γρήγορα βήματα με προορισμό το στούντιο. Μπαίνοντας μέσα είδα την Λουσία και της έδωσα εντολή να μην με ενοχλήσει κανένας.
«Αντρέα έχει έρθει ο Αντόνιο, είναι στο γραφείο του και ετοιμάζεται για την σημερινή φωτογράφηση με την Μόνικα.»
«Ωραία αν με χρειαστεί κάτι ας χτυπήσει, χρειάζομαι μία ώρα ησυχίας για να τελειώσω τα δείγματα της χθεσινής φωτογράφισης.»
Όταν επιτέλους κάθισα στο γραφείο μου ξεκίνησα να επιλέγω κάποιες φωτογραφίες από την χθεσινή φωτογράφιση, θα έπρεπε να αποφασίσω πάνω σε ποιες θα δούλευα... ξεχώρισα μερικές και εκείνη τη στιγμή θυμήθηκα ότι είχα ξεχάσει στο σπίτι το στικάκι με τις υπόλοιπες φωτογραφίες που δούλευα χτες το βράδυ. Εκνευρίστηκα με τον εαυτό μου και σηκώθηκα όρθιος, τις χρειαζόμουν και έπρεπε να πάω να το πάρω... άνοιξα την πόρτα έτοιμος να ενημερώσω την Λουσία ότι θα έλειπα για λίγο.
«Λουσία...» την είδα να στέκεται μπροστά στην Λουσία και στον Αντόνιο. Εκείνοι μιλούσαν μεταξύ τους και εκείνη τους κοιτούσε. Μόλις με άκουσαν γύρισαν όλοι προς το μέρος μου. Τα μάτια της καρφώθηκαν πάνω μου και την ένιωσα να ψαχουλεύει την ψυχή μου... εκνευρίστηκα με το θράσος της «Τι διάολο θέλει αυτή εδώ πάλι;» αναφώνησα «Δεν σου είπα ότι δεν θα δεχτώ κανέναν; Γιατί δεν την έδιωξες;»
«Συγνώμη Αντρέα αλλά δεν φταίω εγώ, εκείνη ήρθε ξανά με το έτσι θέλω...» χαμήλωσε το κεφάλι της ντροπιασμένη, ήξερα πως δεν έφταιγε εκείνη. Ο Αντόνιο κατάλαβε ότι ήμουν εκνευρισμένος με όλο αυτό σου συνέβαινε και προσπάθησε να με ηρεμήσει.
«Γιατί δεν την αφήνεις να σου μιλήσει, μπορεί να θέλει να σου πει κάτι που να σε ενδιαφέρει!» τον αγριοκοίταξα, μάλλον είχε όρεξη για παιχνίδια, ήξερα τι ήθελε να μου πει αυτή η κοπέλα και το ήξερε και εκείνος. Ίσως κάτι να προσπαθούσε να κερδίσει, ίσως να του είχε γυαλίσει...
ESTÁS LEYENDO
Μια Φωτογραφία μόνο...
RomanceΈλενα Ιωάννου και Αντρέα Καναβάρο. Εκείνη Δασκάλα... εκείνος Φωτογράφος... Εκείνη στην Αθήνα... εκείνος κάπου μεταξύ Λονδίνου Ρώμης και Τοσκάνης... Εκείνη οκτώ χρόνια με τον ίδιο άντρα ενώ εκείνος απελευθερωμένος και σεξουαλικά ενεργός σε υπερθετ...