ΑΝΤΡΕΑ
Το επόμενο πρωί άκουσα το νερό να τρέχει και άνοιξα τα μάτια μου, η Έλενα δεν βρισκόταν δίπλα μου και αμέσως την φαντάστηκα κάτω από το ντους, η πρωινή μου στύση έκανε την εμφάνιση της και σηκώθηκα με κατεύθυνση το μπάνιο. Μπήκα μέσα και την έπιασα να τυλίγεται με μια λευκή πεσέτα.
«Καλημέρα!» μου είπε σχεδόν τραγουδιστά, έλαμπε και φαινόταν χαρούμενη, μου άρεσε να την βλέπω έτσι.
«Καλημέρα... αν έρθεις μέσα μαζί μου, σίγουρα θα γίνει!» μου χαμογέλασε και αφού με φίλησε μου είπε ότι θα με περιμένει στην κρεβατοκάμαρα! Με προσπέρασε και κουνώντας υπερβολικά τους γοφούς της, βγήκε από το μπάνιο. «Ξέρω τι κάνεις ύπουλη ελληνίδα!» την άκουσα να γελάει και χαμογέλασα.
Βγαίνοντας την βρήκα ξαπλωμένη στο κρεβάτι, κρατούσε μία από τις μηχανές μου και με κοιτούσε πονηρά. Φορούσα μόνο μια πεσέτα χαμηλά στην μέση και όταν άρχισε να με φωτογραφίζει το βρήκα αστείο να της κάνω ένα μικρό στριπτίζ... άνοιγα την πεσέτα από το πλάι χωρίς να αποκαλύπτω τα πάντα, πατούσε το κουμπί και χαμογελούσε, μου έδινε οδηγίες και τις ακολουθούσα, πέντε λεπτά αργότερα είχα πετάξει την πεσέτα μου και είχα πέσει πάνω της... έμπαινα μέσα της με δύναμη και την έκανα δική μου. Ήταν δική μου... ολοκληρωτικά δική μου! Αυτή η σκέψη με προβλημάτισε αλλά εκείνη την στιγμή δεν μπορούσα να το σκεφτώ περισσότερο.
Φτάνοντας στο Λονδίνο με υποδέχτηκε ένας καιρός συννεφιασμένος. Είχα που είχα τις μαύρες μου, που θα ήμουν μακριά της ήταν και ο καιρός έτσι... δεν τα έβλεπα καλά τα πράγματα. Πήρα ένα ταξί και κατευθύνθηκα αμέσως προς το στούντιο. Η Λουσία ενθουσιάστηκε που με είδε και με χαιρέτησε θερμά. Μέχρι αργά το απόγευμα, ολοκλήρωσα τρία ραντεβού και μίλησα με περισσότερους από είκοσι ανθρώπους. Πίστευα ότι θα τα προλάβαινα όλα μέχρι την Δευτέρα το μεσημέρι αλλά διαπίστωνα ότι αυτό θα ήταν πολύ δύσκολο. Το καλό ήταν ότι είχα ήδη αποφασίσει το θέμα της έκθεσης και το δούλευα.
ESTÁS LEYENDO
Μια Φωτογραφία μόνο...
RomanceΈλενα Ιωάννου και Αντρέα Καναβάρο. Εκείνη Δασκάλα... εκείνος Φωτογράφος... Εκείνη στην Αθήνα... εκείνος κάπου μεταξύ Λονδίνου Ρώμης και Τοσκάνης... Εκείνη οκτώ χρόνια με τον ίδιο άντρα ενώ εκείνος απελευθερωμένος και σεξουαλικά ενεργός σε υπερθετ...