κεφάλαιο 67

10.6K 1K 55
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ΕΛΕΝΑ

Έκλεισα τα μάτια μου και αισθάνθηκα ένα απαλό ύφασμα να τα καλύπτει. Ο Αντρέας το έδεσε προσεκτικά και μου ψιθύρισε στο αυτί ότι θα περνούσαμε υπέροχα. Ένιωσα το σώμα μου να ανατριχιάζει και η προσμονή για ότι θα επακολουθούσε σχεδόν με έπνιξε. Με οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα και αφού έκλεισε την πόρτα της, άρχισε να με γδύνει. Κάθε σημείο του κορμιού μου που γύμνωνε, το άγγιζε απαλά και όλες μου οι αισθήσεις ήταν επικεντρωμένες στην επαφή μας. Όταν με βοήθησε να αποχωριστώ το παντελόνι μου, τον άγγιξα στον ώμο για να στηριχτώ...

«Αυτή, ήταν η τελευταία φορά που με άγγιξες χωρίς την άδεια μου για απόψε...» μου είπε αινιγματικά.

«Δεν καταλαβαίνω...»

«Η αποψινή βραδιά είναι ιδιαίτερη και θέλω να την θυμάσαι χωρίς περισπασμούς... ο μόνος που θα σε αγγίζει είμαι εγώ!» το χέρι του, πέρασε κάτω από το πιγούνι μου και γύρισε το κεφάλι μου ελαφρός στο πλάι, εκείνος στεκόταν πίσω μου, ένιωθα την ανάσα του...

«Αντρέα...»

«Θα σε αγγίζω μόνο εγώ...» τα χείλη του βρέθηκαν στον λοβό του αυτιού μου και βόγκηξα. «Με όποιον τρόπο θέλω...» απομακρύνθηκε και με άφησε μόνη για λίγα λεπτά, έπειτα επέστρεψε και μου έδωσε ένα απαλό φιλί στα χείλη, μόλις πήγα να τον αγγίξω με σταμάτησε και διέκοψε την επαφή μας «Δώσε μου το χέρι σου...» μου είπε λίγο μαγκωμένα, του το έδωσα και με οδήγησε στην τουαλέτα. Όλος ο χώρος μοσχοβολούσε... σανταλόξυλο και τριαντάφυλλο! Πήρα βαθιά ανάσα και χαμογέλασα. «Να υποθέσω ότι σου αρέσει αυτή η μυρωδιά;» δεν ήταν ερώτηση, περισσότερο σαν παρατήρηση είχε ακουστεί.

«Να υποθέσεις ότι μου αρέσει η δικιά σου μυρωδιά!!» του απάντησα και ανάσανα ξανά.

«Έλενα... χαίρομαι που νιώθεις άνετα!» ξεκούμπωσε το σουτιέν μου με αργές κινήσεις και το άφησε να πέσει κάτω, έπειτα τον ένιωσα να γονατίζει μπροστά μου και τα δάχτυλα του πέρασαν μέσα από το λάστιχο του εσωρούχου μου... έτρεμα. Τον ήθελα τόσο πολύ που έτρεμα από ερεθισμό μόνο στην ιδέα ότι μπορεί να με άγγιζε εκεί... το κατέβασε αργά αργά και με βραχνή φωνή μου ζήτησε να σηκώσω πρώτα το ένα και μετά το άλλο πόδι για να μου το βγάλει. Βρισκόμουν ολόγυμνη μπροστά του και εκείνος δεν με άγγιζε, όταν φύσηξε ένα κύμα ζεστού αέρα, φούντωσε το κέντρο μου και κόντεψα να λιποθυμήσω... «Ωραία!» είπε και σηκώθηκε όρθιος.

Μια Φωτογραφία μόνο...Where stories live. Discover now