κεφάλαιο 50

11.3K 1K 48
                                    



 ΕΛΕΝΑ

Άνοιξα τα μάτια μου και με έλουσε το φως που έμπαινε από την μπαλκονόπορτα. Η μέρα φαινόταν ότι θα ήταν υπέροχη! Άκουγα την ανάσα του πίσω μου, ρυθμική και απαλή, το χέρι του αναπαυόταν πάνω στον γοφό μου, του άρεσε να με πιάνει από εκεί καθώς χανόταν μέσα μου... στο πρόσωπο μου χαράχτηκε ένα χαμόγελο ευτυχίας. Η κουβέντα που είχαμε χθες το βράδυ και το σμίξιμο μας, με έκανε να σιγουρευτώ ότι δεν ήμουν η μόνη που ένιωθα κάτι παραπάνω, ήμουν σίγουρη ότι και εκείνος έτρεφε αισθήματα για εμένα. Ίσως να μην ήταν τόσο δυνατά όσο τα δικά μου... Σε αυτή τη σκέψη προβληματίστηκα λίγο, αλλά αμέσως είπα στον εαυτό μου ότι δεν χρειαζόταν να με απασχολεί τόσο το μέλλον. Είχα αποφασίσει πως ήθελα απλά να περάσω καλά.

Με τον Γιώργο ήμασταν τόσα χρόνια μαζί και πάντα σκεφτόμουν, το μετά, τι θα γινόταν μετά... μετά την σχολή, μετά το στρατιωτικό του Γιώργου, μετά το μεταπτυχιακό του Γιώργου, τι θα γινόταν με το θέμα της δουλειάς... και τελικά τι είχα καταλάβει; Με τον Αντρέα ήθελα να το ζήσω όσο κρατούσε, το ήξερα ότι η υποτιθέμενη σχέση μας, είχε ημερομηνία λήξεως άλλα δεν με ένοιαζε το μετά, για πρώτη φορά στη ζωή μου με ενδιέφερε μόνο το τώρα. Ήμουν τρελά ερωτευμένη μαζί του και θα έπαιρνα ότι μπορούσε να μου προσφέρει. Όταν θα έφτανε η στιγμή που θα επέστρεφα πίσω στην Ελλάδα, θα κουβαλούσα μαζί μου υπέροχες αναμνήσεις, που θα με συντρόφευαν μια ζωή...

Προσεχτικά έβγαλα το χέρι του από πάνω μου και πήγα να σηκωθώ. Δεν πρόλαβα... με άρπαξε από την μέση και με τράβηξε πάνω του. Το στήθος μου τρίφτηκε πάνω στο στέρνο του ενώ τα πόδια του εγκλώβισαν τα δικά μου.

«Καλημέρα...» η φωνή του ήταν βραχνή από τον ύπνο και το βλέμμα του γεμάτο πόθο,

«Καλημέρα!» του είπα χαμογελώντας του.

«Στο έχω πει ξανά, ότι συνήθως κοιμάμαι μόνος... βέβαια, το να ξυπνάς το βράδυ, δίπλα σε κάποια σαν και εσένα, τόσο υπέροχα σέξι, έχει και τα καλά του...» με ανασήκωσε και το στήθος μου βρέθηκε ακριβώς μπροστά στο στόμα του.

Ένιωσα τον ανδρισμό του να σκληραίνει... Τα χείλη του κάλυψαν την μία μου ρώγα και εκείνη σε δευτερόλεπτα σκλήρυνε, την έπαιξε λίγο με την γλώσσα του και την πιπίλησε ξανά. Το βογκητό που βγήκε από τα χείλη μου, τον έκανε να με κοιτάξει στα μάτια πονηρά...

«Έτσι σε θέλω... να βογκάς! Για να δούμε μπορείς να το κάνεις ξανά...» το στόμα του μετακινήθηκε στο άλλο μου στήθος και αφού το πιπίλησε, ρούφηξε την σκληρή μου ρώγα μέχρι που με άκουσε να βογκάω ξανά από ηδονή. Ικανοποιημένος πια, άρχισε να τα ζουλάει με τα χέρια του, να τα πιπιλάει, να τα δαγκώνει και τέλος να βυθίζει το πρόσωπο του ανάμεσα τους όσο μπορούσε. Μόλις τελείωσε μαζί τους, με τράβηξε από τον σβέρκο και η γλώσσα του, αναζήτησε την δικιά μου, το φιλί του ήταν αισθησιακό, αργό και ακαταμάχητα σέξι... θα μπορούσα να τον αφήσω να με φιλάει έτσι για πάντα. Το χέρι του κατέβηκε χαμηλά και αναζήτησε το κέντρο μου που έβραζε από πόθο...

Μια Φωτογραφία μόνο...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora