κεφάλαιο 75

9.7K 1K 117
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


 ΑΝΤΡΕΑ

Η εγχείρηση του πατέρα μου πήγε πολύ καλά και οι γιατροί ήταν ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματα. Από εδώ και στο εξής θα ακολουθούσε φαρμακευτική αγωγή για την υπόλοιπη ζωή του, αλλά τουλάχιστον θα ήταν ζωντανός! Οι οδηγίες των γιατρών του ήταν σαφής, θα έπρεπε να αλλάξει στάση ζωής, να κόψει το κάπνισμα των αγαπημένων του πούρων και να ξεκινήσει συστηματικό περπάτημα. Την διατροφή του θα την αναλάμβανε η Κάρλα, παίρνοντας φυσικά τις κατάλληλες οδηγίες από τους γιατρούς του. Όλα αυτά βέβαια, ο πατέρας μου θα τα μάθαινε σε δυο τρεις μέρες που θα παίρναμε το εξιτήριο και θα επιστρέφαμε στο σπίτι.

Ο πατέρας μου αναπαυόταν μέσα στο δωμάτιο του και εγώ με την Κάρλα συζητούσαμε απ'έξω για την επιστροφή μας στο σπίτι. Της πρότεινα να επιστρέψει μία δύο μέρες νωρίτερα για να ξεκουραστεί αλλά ήταν ανένδοτη. Προσπάθησα να την πείσω ότι δεν χρειαζόταν άλλο να βρίσκεται εδώ, αλλά δεν κατάφερα τίποτα. Επέμενε πως από το νοσοκομείο θα φεύγαμε όλοι μαζί. Νωρίς το απόγευμα την έστειλα να ξεκουραστεί στο ξενοδοχείο και έμεινα μόνος. Άνοιξα το λαπ τοπ και συνδέθηκα στο ιντερνετ, έλεγξα τα μηνύματα μου και απάντησα σε κάποια από αυτά που θεώρησα επείγον. Έπειτα, έστειλα ένα μήνυμα στην Λουσία που της ζητούσα να με ενημερώσει για όλα όσα είχαν συμβεί τις τελευταίες μέρες και για την πορεία των προετοιμασιών της έκθεσης.

Τελειώνοντας με τα μηνύματα, μπήκα στον φάκελο με τις φωτογραφίες της Έλενας και άρχισα να τις χαζεύω... μου έλειπε. Σκεφτόμουν πως θα είχε ξεκινήσει ήδη τα μαθήματα στο σχολείο που δίδασκε... δεν πρόλαβα να σκεφτώ κάτι άλλο γιατί το κινητό μου άρχισε να χτυπάει. Απάντησα και άκουσα τον Αντόνιο να μου μιλάει γρήγορα χωρίς ανάσα...

«Πάντα ήσουν λίγο περίεργος φίλε αλλά ποτέ δεν είχες εξαφανιστεί έτσι στα καλά καθούμενα! Εντάξει αν δεν ήταν η Έλενα θα πίστευα ότι τρέχει κάτι άλλο με κάποια γκόμενα... ξέρω όμως ότι αυτό δεν ισχύει! Μου είπες ότι είσαι στην Τοσκάνη, στο πατρικό σου... αλλά δεν είσαι, ούτε εσύ ούτε και κανείς άλλος! Θα μου πεις τι διάολο συμβαίνει;» μιλούσε πολύ γρήγορα και καταλάβαινα πως πίσω από τον εκνευρισμό του κρυβόταν η ανησυχία.

Μια Φωτογραφία μόνο...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora