"Podívej," šťouchl Felix do již prázdné injekce vedle znehybněné dračice. Lance ji sebral a prohlédl si ji.
Co by na ní mělo být zvláštního?
"Do ocasu, to ti ta dračice tolik zatemnila mysl? Koukni se pořádně! Ty opravdu nevidíš ten papírek?" Lance se ještě jednou podíval a našel přilepený papírek se vzkazem. Dokud byla injekce plná, papírek nebyl vidět, protože ho kašovitá látka dokonale zakryla. Lance vzkaz nahlas přečetl:
"Neboj se, jen je paralyzován. Draka vezměte a odneste k nám do tábora, tam už se o něj postaráme. Fridrich."
Tomu nerozumím, řekl Lance. Jak můžeme odnést draka, který je minimálně dvakrát větší než ty?
"Zkus se spojit s Billem. Pochybuji, že bude někde hodně daleko a že o té dračici něco ví. Navíc by bylo dobré mu říct, že jsme naživu." Lance přikývl a zapátral myslí po okolních bytostech. Kromě hmyzu, dobytka a pár lidí z ostatních vesnic však nikoho nenašel. A pak, že ho najdou snadno, řekl si pro sebe. Náhle však narazil na známou mysl. Lance okamžitě plul za ní. První, na co narazil, byl silný odpor, který ho odháněl pryč.
Bille, nech toho. To jsem já, Lance. Billovo sevření povolilo a Lance se spojil s jeho myslí a začal mluvit.
Máme ho. Teda, vlastně ji. Je to dračice. Máme ji tady paralyzovanou a jsme v pořádku.
"Super. Přečetli jste si vzkaz."
Ano, ale...
"Tak udělejte, co je na něm. Já letím zpátky, setkáme se až v táboře. A pokud bude možno, snažte se upoutat co nejmenší pozornost."
Ale Bille...Lance se už ke slovu nedostal, protože ho Bill násilím vytlačil ze své mysli. Lance se vrátil do svého těla a zamračil se. Poté sdělil Felixovi jejich rozhovor.
"Hm, musí tu být něco, co nám uniklo..."
A nechceš předtím vyléčit ty rány?
"Jojo, já zatím na něco přijdu." Lance během minuty uzdravil všechny Felixovi škrábance a kousance. Nesmírně se mu ulevilo, protože už nemusel vnímat Felixovu bolest. Felix vstal a zatímco Lance zjišťoval, co všechno během souboje zničili, on několikrát dračici obešel. Lance se snažil napravit polámané stromy, když se s ním spojil Felix. Ten vypadal, že za chvilku pukne smíchy.
Napadlo tě něco?
"Pojď se podívat, no jen pojď. " Lance pohlédl na stále nehybnou dračici a poté na Felixe, který se škodolibě usmíval. Přejížděl pohledem dračici a Felixe a stále nic nechápal.
"Zkus ji zvednout," pobídl ho.
Děláš si ze mě legraci? Vždyť musí vážit alespoň tunu!
"Ne, fakt to zkus." Lance nedůvěřivě přistoupil k dračici a zkusil zvednout její křídlo. To by možná nemuselo být tak těžké, když je to jen blána. K Lancovu překvapení bylo lehoučké jako pírko. Lance bez problémů zvedl nejen křídlo, ale i celou přední nohu. Lance to zarazilo. Nepamatoval si, že by Felixovy nohy byly tak lehké. Navíc byly mnohem tlustší než nohy té dračice. Zkusil popadnout hruď a hlavu. Opět stejný scénář. Nakonec Lance napnul všechny síly a zvedl celou dračici do vzduchu. Ani se moc nenamáhal. Byla jako jeden velký nafukovací balónek. Lance na ni nevěřícně zíral a jen těžko se mu chápalo, že právě nad hlavou drží draka.
Co to v té kaši bylo? přemýšlel Lance.
"To nevím, ale pro mě teď nebude problém ji nést. Ale jak ji zamaskujeme?"
ČTEŠ
Dračí poselství
FantasyPříběh o klukovi, kterému jeden "obyčejný" kámen změní život... Lance je obyčejný kluk na neobyčejné farmě. Jako malý najde záhadný kámen, ze kterého se vyklube dračí mládě. A tak Lance vyroste spolu s dráčkem, který se stane jeho nejbližším přítele...