Pozorovali Aarona do té doby, než si byli jistí, že je opravdu pryč. Poté konečně dali volný průběh svému šoku. Lance doslova sklouzl z Felixe na zem a natáhl se do trávy. Zhluboka dýchal a pomalu mu docházelo, že je pozdě a jejich snažení je u konce. Felix nepřítomně civěl do vzduchu. Lance se s ním podělit o svoje emoce, ale pak si uvědomil, že Felix je na tom mnohem hůř než on.
To...to my ho zabili. Felixi...
"Tohle neříkej."
Kdybychom ho poslechli, kdybychom se nevrátili, kdybychom nebojovali...
"Bylo to jeho rozhodnutí."
Určitě se přestěhovali dřív, protože vycítili Aaronovu přítomnost a doufali, že je najdeme. Tím soubojem jsme Heatfora zabili!
"Neříkej to!" Felix ho tlapou přitiskl k zemi, sklonil k němu hlavu a před jeho obličejem vycenil špičaté zuby.
"Poslouchej, my ho nezabili! I kdybychom se do společnosti vrátili, Aaron by nás našel tak i tak a zabíjel by dál. A Heatfor by se nás určitě pokoušel ochránit tak, že by ho Aaron...jak ho znám..." Felix Lance pustil a odvrátil se. Na suchou trávu začaly padat dračí slzy.
"Jak ho znám, určitě by se nás pokoušel ochránit vlastním životem. Jak ho znám..." Lance vstal, pomalu k němu šel blíž a obejmul ho. Felix tiše brečel a Lancovi bylo úzko. Nevěděl o žádném slově, kterým by mohlo Felixe utišit. Objevit svého ztraceného rodiče a sotva den potom ho zase ztratit...ale tentokrát to byla ztráta navždy. Hladil ho a doufal, že mu aspoň trošku pomůže, i když sám se cítil mizerně. Dlouhou chvíli jenom stáli, dívající se na oblohu a Felix se pomalu začínal uklidňovat.
"Aspoň...aspoň to teďka vím jistě, že jsem sirotek." Lance se lehce usmál. Měl chuť Felixe za tenhle špatný vtip praštit.
"Vrátíme se k Heatforovu tělu?"
A jsi si jistý, že ho chceš vidět?
"Ne..." Lance stejně na Felixe naskočil a uvelebil se na jeho hřbetě.
Stejně nevíme, kam jinam letět. Zvládneš to?
"Snad jo..." Felix se vznesl do vzduchu a letěl zpátky. Po několika minutách se začali rozhlížet po zemi a hledali červenou barvu mezi zelenými stromy. Nebylo to těžké, Heatfor při pádu porazil spoustu stromů a v jinak nádherném lese vytvořil poměrně neestetickou díru. K ní také Felix sletěl. Mezi poraženými kmeny, zlomenými větvemi, mechem a spadaným listím ležel Heatfor. Ležel ve zkroucené nepřirozené pozici na boku, každá noha mu trčela na jinou stranu, křídla měl lehce ohnutá a natažená hlava s otevřenou tlamou neměla žádný výraz. Jen z jejích, nyní úplně černých očí vyzařovala hrůzu a úžas, se kterou Heatfor padl. Jakmile přistáli a Lance seskočil, Felix se k rozběhl k tělu. Zalezl Heatforovi pod křídlo a Lance slyšel hlasitý vzlykot. Smutně si prohlížel Heatforovu hlavu. Jemně se dotkl jeho šupin. Na malý okamžik doufal, že tohle celý je jen přelud. Nějaká Heatforova skrytá taktika, aby Aarona odlákal, a že nyní ucítí jeho tep. Všichni se zaradují, zasmějí, pak se Heatfor zvedne a odletí s nimi společně do společnosti. Ale to se nestalo. Heatforovy šupiny byly studené a suché, úplně jiné než šupiny živého draka, přestože zemřel sotva před chvilkou. Kdy naposledy měli možnost dotknout se mrtvého draka? Možná když uvízli v té dračí pasti a narazili na matku Ashley. I když byla ve stadiu polorozpadu, takže to se moc nepočítá. Ashley, kdy to bylo naposledy, co ji navštívil? Měl na starosti spoustu jiných věcí, ale určitě je v nejlepších rukou a stále v bezpečí. Aspoň v to doufal.
ČTEŠ
Dračí poselství
FantasyPříběh o klukovi, kterému jeden "obyčejný" kámen změní život... Lance je obyčejný kluk na neobyčejné farmě. Jako malý najde záhadný kámen, ze kterého se vyklube dračí mládě. A tak Lance vyroste spolu s dráčkem, který se stane jeho nejbližším přítele...