Felix se vznesl do vzduchu a poslal proti Heatforovi plameny. Ten se jim obratně vyhnul a plameny opětoval. Lance vykouzlil ohnivý štít, kterým ochránil sebe a Felixe a ten se tak mohl dostat k Heatforovi blíž a drápnout ho. Heatfor po něm švihl ocasem, ale to už se Felix odrazil od jeho těla a letěl výš. Heatfor se okamžitě pustil za ním. Jakmile se dostal dost blízko, poslal proti Felixovi další várku plamenů. Lance opět vykouzlil ohnivý štít, takže ačkoliv viděli, jak jim plameny olizují kůži a šupiny, necítili vůbec nic. Díky ohni je však Heatfor teďka pořádně neviděl a toho bylo třeba využít. Felix se bez varování zastavil na místě. Heatfor však letěl dál a než zaregistroval, že se zastavili, bylo už pozdě. Felix se drápy chytil jeho těla a začal pobíhat sem a tam a s každým krokem do Heatfora vrážel své ostré drápy. To, že byl Felix mnohokrát menší než Heatfor nebyla až tak velká nevýhoda, jak by se na první pohled mohlo zdát. Stačilo využít svoji obratnost a díky tomu bylo těžší ho zasáhnout a dokud se držel blízko Heatforova těla, Heatfor proti němu nemohl nic udělat, protože kdyby se proti němu ohnal, hrozilo, že by ublížil sám sobě. To si ale jen mysleli. Heatfor náhle doslova vystřelil a létal sem a tam neuvěřitelnou rychlostí. Setrvačnost je doslova přilepila k Heatforovu tělu a znemožnila jim cokoliv udělat. Lance navíc díky jejich propojení cítil bolest ve Felixových tlapách. To díky tomu, že se Heatforovo tělo začalo ohřívat, úplně stejně, jako se dokázala ohřívat Fira, když byla naštvaná nebo zaskočená. Nedalo se nic dělat, Felix se musel pustit a odlétnout opodál. Heatfor vyletěl výš, opět se otočil, zastavil a shlížel na ně. Krvavé škrábance na jeho těle se brzy začaly hojit. Lancovi bylo jasné, že mu neudělali prakticky nic.
My jsme však ještě neskončili, řekl myslí Felixovi. Ten s nadšením souhlasil. Sletěli níž a začali se proplétat mezi stromy. Felix občas vystřelil nahoru po Heatforovi vodní kouli, byli to ale zoufalé pokusy, protože Heatfor se jim vždycky vyhnul. Sletěl níž a začal po stromech chrlit plameny v myšlence je spálit a vytvořit volný prostor, kde by se Felix neschoval. Felix dál kličkoval a snažil se plameny vykouzlenou vodou uhasit, ale Heatforova síla byla mnohem větší než jeho. Přiletěl k němu blíž, když pálil další část lesa. Jakmile si ho Heatfor všiml, okamžitě usměrnil plameny na něj. Felix se jim vyhl a obletěl Heatfora zezadu. Jak oba dva doufali, Heatfor se otáčel za Felixem, pokoušejíce se ho zasáhnout plameny, ocasem, tlapou, prostě čímkoliv. Felix jako šipka sletěl dolů a téměř po zemi letěl pryč a Heatfor za nimi. To bylo přesně to, co potřebovali.
Zvládneš to?
"Budu muset."
Felix zavřel oči a Lance se ujal řízení jeho těla a směru letu. Ze země v další vteřině vystřelily velké výhonky, které Heatfora čaply. Jenže Felix se tak úplně netrefil. Výhonky chytly jen Heatforovu zadní nohu. Stačilo to však na to, aby překvapeného Heatfora strhly a praštily s ním o zem, kde ho chytly ostatní výhonky a kompletně ho spoutaly. Lance nechal Felixe vyletět výš a podíval se na Heatfora, kterého ta náhlá rána lehce omráčila a díky výhonkům teď vypadal jako kukla. Zaradoval se. Stará, ale osvědčená metoda, která fungovala. Fungovala na Celestie a fungovala i na Heatforovi. Felix se ale od té doby v kouzlení zlepšil a i Lance cítil energii, kterou výhonky z Heatfora vysávaly. Ale ne na dlouho. Heatfor se opět rozohnil, během několika vteřin výhonky přetrhl a vyletěl výš takovou rychlostí, že Felix nestihl zareagovat a Heatfor ho sekl křídlem. Vyletěl trochu výš, poté se ve vzduchu otočil a začal po nich chrlit plameny tak vysoké teploty, že Lance měl co dělat, aby jim nijak neublížily. Po chvíli Heatfor přestal, odletěl opodál a opět je probodl odhodlaným pohledem. Lance mu ten pohled oplácel s lehkými obavami a Felix s obrovským šrámem přes celou hlavu byl připraven ukázat vše, co v něm je, i kdyby ho to mělo stát život. Dokonce i odmítl Lancovo kouzlo, který mu ten šrám měl vyléčit. Draci otevřeli tlamu a začali po sobě chrlit plameny. I když Lance Felixovi pomáhal, Heatfor měl stále jasnou převahu. Co si vlastně Heatfor myslí, tenhle souboj nemůžou nikdy vyhrát. Felix se ale snažil ze všech sil a plameny do sebe narážely, neschopny ten druhý proud přetlačit. Náhle se z Heatforovy strany ozvala silná rána. Felix okamžitě zavřel tlamu a oba dva se rozhlíželi, co se děje. Jakmile se poslední plameny rozplynuly, naskytl se jim pohled na těžce oddychujícího Heatfora dívajícího se do země. V jeho očích byla bolest.
ČTEŠ
Dračí poselství
FantasyPříběh o klukovi, kterému jeden "obyčejný" kámen změní život... Lance je obyčejný kluk na neobyčejné farmě. Jako malý najde záhadný kámen, ze kterého se vyklube dračí mládě. A tak Lance vyroste spolu s dráčkem, který se stane jeho nejbližším přítele...