Příprava 2/2

280 27 0
                                    

Když Arthur domluvil, všichni se okamžitě rozutekli, Lance se však začal prodíral dopředu. Musel s ním mluvit, i kdyby ho stihl jen přivítat. Arthur mezitím sešel z pódia a Nicole šla za ním. Pak zahlédl, jak se k nim Lance blíží a vyběhl za ním.

"Arthure, vy jste se vrátili!" křikl Lance a rozběhl se za ním taky. Objali se a ve vřelém objetí zůstali po dlouhpu chvíli. Bylo úžasné zase vidět přítele, se kterým se pomalu smiřoval, že už je dávno mrtvý. Felix se pozdravil se Steelwy a Fira jen stála opodál a pozorovala je. Když se pustili, Lance se podíval na Nicole. Stála tam s rukama za zády a pohledem upřeným do země. Lance už neměl pochyby, byla to ona. Jeho hlava se zatočila.

"Takže se opravdu znáte?" zeptal se Arthur.

"Ano. Tys mi i po tom všem nevěřil?" zeptala se Nicole smutně.

"Ne, já jen...promiň, síla zvyku." Rozhostilo se trapné, nekonečné ticho.

"Máme vás nechat o samotě?"

"Ne, to je dobrý Arthure," řekl Lance. Arthur tedy poodstoupil trošku dál, ale neodešel úplně. Stáli tam a hleděli si do očí, neschopni jediného slova. Jako první se odvážil promluvit Lance.

"Jak jsi se sem dostala? Vypadáš zhrouceně, co se děje s Lulicoxem?" Nicole mlčela.

"No tak, do toho holubičky," pobídl ho Felix. Felix mohl být rád, že mu Lance nemohl dát facku.

"Nic není tak jako dřív," špitla Nicole tiše. Lance viděl, že zatlačuje slzy. Nicole si to uvědomila a sklonila hlavu ještě níž. Utřela si rukávem oči, pak zvedla hlavu a probodla Lance jasným sebevědomým pohledem.

"Arthur mě zachránil, i když musím uznat, že to byla náhoda. Teď budu bojovat. Jsem jiná, jsem silnější. A nechci, aby byl můj život promarněn." Poté k němu přistoupila a objala ho. Než však Lance stačil nějak zareagovat, pustila ho a otočila se k Arthurovi.

"Všechno, co tady sním, odpracuji. A spát můžu klidně se zvířaty, mně to vadit nebude"

"Co blbneš?" prskl Arthur. "Nějaká rodina si tě veme k sobě, někdo se určitě najde. Jsi jedna z nás, tohle ti nemůžeme udělat. Tak pojď." Nicole uposlechla, doběhla k Arthurovi a společně se Steelwy odešli. Lance je pozoroval do té doby, než zmizeli z dohledu. Stále nevěděl, co říct. Pak se k němu přitočil Felix.

"Ty jo, změnila se za tu dobu."

Já...já jsem pořád v šoku. Říkala, že ji Arthur náhodou zachránil. To jako že mohla umřít? Lance věděl, že je ještě spousta otázek, které mu ti dva budou muset zodpovědět.

"Promiňte, ale co je ta holka zač?" zeptala se Fira.

Nicole. Když jsme ještě žili na jednorožčí farmě, chodila se mnou do školy. Lidské školy. Byli jsme dobří přátelé, ale pak jsme bez varování zdrhli...

"Bylo fajn ji zase vidět," řekl Felix ledabyle.

Bylo fajn ji zase vidět, to je všechno, co řekneš? Vůbec tady neměla být, měla být jinde. Doma, v Lulicoxu, daleko od toho všeho. Pokud je tady, tak to znamená, že Lulicox je v nebezpečí!

"Víš co? Vraťtme se do týpí a trochu se uklidníme."

"Takže válka bude?" zeptala se Fira.

Bohužel ano, válka bude...

"Tak si to přebereme, oba dva už umíme kouzla natolik silná, abychom zůstali naživu. Problém je ten, jestli se na ně v bitvě dokážeme dostatečně soustředit..." řekl Felix. Seděli už v Lancově týpí, Lance na své posteli, Fira na bidle a Felix ležel opodál.

Dračí poselstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat