Lance se ze všech sil bránil útokům od nepřátelských jezdců do jeho mysli. Přestože jich bylo víc a nepochyboval o tom, že byli i silnější, ochranná brána, kterou Lance vykouzlil, ho zatím bezpečně chránila. Ani Felix na tom nebyl o moc lépe a mohutnými proudy vody si udržel ostatní draky od těla. Měli štěstí, že tři ze čtyř draků neměli za svojí speciální schopnost vodu, takže pěkná a dobře mířená rána do oka je na malou chvíli oslepila. Bylo zvláštní, že vůbec nějakou druhou schopnost ovládali, když jejich šupiny byli jen černé. Nedalo se dělat nic jiného než ustupovat a doufat v zázrak...
Když už si Lance myslel, že prolomí jeho obranu, uslyšel velkou ránu a nátlak v jeho mysli přestal. Otevřel oči a zjistil, že všichni draci byli zasaženi paprskem. Podobným, jako na ně poslal jeden z nepřátelských draků, ale nebyl tmavý, ale světlý. Ten paprsek patřil Steelwy. Když zasáhla, bleskově přiletěla blíž a začala chrlit oheň. A Felix jí ve vteřině začal pomáhat. Lancovi nedělalo potíže ve vteřině Artuhra najít a spojit se s ním pomocí mysli.
Díky.
"Není čas na děkování! Honem! Spojme síly a zničíme je." Jenže dva ku pěti byl stále velký poměr. Tři draci jim odpověděli ještě větší dávkou plamenů, která plameny Felixe a Steelwy bezpečně blokla, další dva draci obloukem vyrazili dopředu, aby zaútočili zblízka. Felix otočil hlavu, místo ohně vychrlil vodu a zasáhl draky do očí, čímž je donutil se zastavit. Lance psychicky zaútočil na jezdce, kterého voda zasáhla a podařilo se mu ho strhnout z drakova hřbetu. Ve vteřině se ale musel stáhnout zpátky do sebe kvůli psychickým útokům ze strany ostatních jezdců. Zasažený jezdec se vzpamatoval a vrátil se na hřbet svého draka. V menší pauzě, která nastala, další z draků zaútočil na Steelwy a přitiskl ji k zemi, připraven se zakousnout do jejího hrdla.
Nééé!
Felix okamžitě přiskočil Steelwy na pomoc, ale Arthur se stačil ochránit sám. Obrovská zvuková vlna odmrštila nepřátelského draka pryč a protože Felix se jí postavil do cesty, smetla ho také. Po několika metrech drak dopadl na zem a Felix na něj. Ten s Lancovou pomocí okamžitě vyskočil a na ležícího draka zaútočil. Ten natáhl nohy, aby se k němu Felix nemohl dostat blíž. Steelwy znemožnila ostatním drakům zasahovat do souboje pomocí dalších plamenů a Felix se vrhl proti jezdci, který spadl z drakova hřbetu na zem. Drak se chtěl přetočit na druhý bok a jezdce ochránit, ale Felix ho sekl křídlem a udržel ho ze hry. Jezdec okolo sebe vytvořil černou bublinu, která Felixovi nedovolila se k jezdci dostat. Lance na bublinu psychicky zaútočil a v momentě, kdy to jezdec čekal nejméně, se k němu dostal a bublinu protrhl. Felix, který na bublinu tlačil svým tělem, vystartoval a jezdce tlapou rozmáčkl. Krev se rozstříkla na všechny strany, obarvila část země a její kapky se uchytily na okolních stromech. A pak se ozval dračí řev. Řev draka, který se vzpamatoval ze zvukové vlny, vstal a zjistil, co se stalo. Byl to hrozný řev. Řev plný zklamání, smutku a veliké bolesti.
Tak takhle to vypadá, když drakovi umře jezdec... Černý drak jim pohleděl přímo do očí. Lance jako by viděl místo jeho očí plameny. Opakoval si věty, kterou mu Luke říkal na jedné z jeho lekcích:
"Když drak přijde o jezdce, nebo naopak, způsobí to velký psychický nátlak. Nejdřív bude chtít za každou cenu pomstit smrt svého partnera, pak se jeho duševní stav vyvíjí různě. Může se začít vyhýbat společnosti, může se topit v slzách a výčitkách, může se zbláznit a v nejhorším může spáchat sebevraždu. To však záleží na každém z nás. Avšak, nestav se schválně do cesty drakovi, ani jezdci, toužícím po pomstě."
Drak vyskočil s drápy dopředu a černým světlem kolem tlamy, značící, že se chystá vypálit černý paprsek světla. Felix uhnul a ohněm ho zasáhl do boku. Drak si z toho nic nedělal, proběhl plameny a kousl Felixe do tlapy. Felix cuknul, ale drak už byl u Felixova boku a znovu po něm skočil s nataženými drápy. Přistát se mu však nepodařilo, neboť Lance vyčaroval ochranný štít a ten draka odrazil od Felixova těla. Drak dopadl na všechny čtyři a prohlížel si Felixe pohledem divoké naštvané šelmy. Felix se otřepal a pohleděl drakovi do očí. Pak do něj narazila Steelwy, zasažená temným paprskem a oba narazily do stromu, který okamžitě vyvrátili. Když se zvedli, byli v obklíčení.
ČTEŠ
Dračí poselství
FantasyPříběh o klukovi, kterému jeden "obyčejný" kámen změní život... Lance je obyčejný kluk na neobyčejné farmě. Jako malý najde záhadný kámen, ze kterého se vyklube dračí mládě. A tak Lance vyroste spolu s dráčkem, který se stane jeho nejbližším přítele...