Aaronova minulost 4/5

238 25 1
                                    

"To se denně nacházela opuštěná dračí vejce?" zeptal se Lance

"Denně úplně ne, ale běžné to bylo. Jura musel vycítit, že dráče uvnitř je potomkem jednoho z Percivalových draků. Oba dva už víme, že se nemýlil. Ale nikdo z nás se nenarodí jako zkaženec, naše činy vypovídají o naší výchově, zkušenostech a zážitcích. Možná si už tuhle část pamatuješ. Když se dráče vyklubalo, jeho vychovatelé ho pojmenovali Aaron. To jméno jim na něho prostě sedělo. Bylo to krásné dráče, všichni se o něj zajímali a to z tak mladého tvorečka udělalo brzo velmi plachého draka." Fadawar mávl rukou a mlha pod nimi se opět rozplynula. Kolem týpí běžel malý drak, Aaron. Byl o něco větší než kočka. Lance poznával stejnou stavbu těla, jakou měl Aaron teď. Hubený, dlouhý, nízký...prostě lovec. Jeho šupiny měly stejně krásnou barvu jako vejce, sytě tmavě modrou noční oblohy. Celkově byl hrozně roztomilý. Jeho obličej byl však ustaraný. Schoval se za stín týpí a opatrně vykukoval, co se děje. Po chvíli se ozval zvuk a Aaron se opět schoval. Kolem procházela skupinka třech dívek a dvou chlapců. Měli na sobě volné letní oblečení, smáli se a poskakovali kolem. Lance mezi nimi poznal Fadawara, nebyl však tak vychrtlý, měl pěknou zaoblenou tvář a špinavé dlouhé vlasy odrhnuté z tváře čelenkou. Bylo znát, že je mnohem mladší a živý. Skupinka se zastavila u týpí, za kterým se Aaron schovával a vybavovala se. Jedna z nich, dívka s černými krátkými vlasy, si však schovávajícího se draka všimla.

"Podívejte, to je Aaron," řekla a ukázala na něho. Všichni se na něj podívali a Aaron udělal krok zpátky. Dívka k němu přišla blíž a natáhla ruku, Aaron však zase couvl.

"Nechceš si s námi zatancovat?" zeptala se jedna z dívek. "Pojď, je to sranda," dodala a začal zpívat písničku v jakémsi neznámém jazyce. Ostatní se k ní přidali a začali poskakovat dokola. Byla to písnička velmi veselá, rytmická a hezká. I Aaronovi se líbila. Začal si ťukat tlapou do rytmu. Po chvíli se odvážil a pomalu se přibližoval k tancujícím.

"Vidíš," řekla ta černovlasá dívka. Všichni přestali zpívat a ona ho vzala opatrně do náruče. Aaron se neochotně nechal vzít a nervózně se koukal po ostatních. Když skupina nejdřív rozvážně chodila dokola a zpívala klidnou část, byl Aaron v klidu. Jakmile však přišla rychlejší část, všichni začali dupat a točit se dokola, Aaron se vzepřel a drápal se z dívčiny náruče pryč. Seskočil na zem a odběhl. Ale nezdrhl úplně. Doběhl k týpí, tam se otočil, posadil se a pozoroval je.

"Ale no tak, neboj se," zastavila se černovlasá dívka a opět k němu šla blíž.

"Nech ho na pokoji Patti," ozval se druhý chlapec. "Víš dobře, že Phill zakázal na Aarona vůbec šahat. Už teď je zázrak, že ještě nezdrhl."

"Já vím, ale chci si konečně najít draka, čekala jsem už víc než dost. Navíc, chci mu jen pomoct." Patti vzala Aarona opět do náruče.

"Počkej maličký, tohle by se ti mohlo líbit." Patti vzala Aarona oběma rukama a začala ho lehce vyhazovat do vzduchu jako malé dítě. Aaron se okamžitě začal vzpínat a bylo znát, že se bojí.

"Nech ho už být, Patti." Mladý Fadawar chytil Aarona ve vzduchu a přitiskl si ho k tělu, aby ho uklidnil. Ucítil tep Aaronova srdce. Položil ho na zem a začal ho opatrně hladit. Aaron se mu loajálně díval do očí.

"To jsou blázni, viď?" špitl Fadawar.

"Už bychom měli jít, nebo přijdeme pozdě," ozvala se jedna z dalších dívek. Všichni se otočili a pomalu odcházeli. Fadawar naposled Aarona pohladil, pak se narovnal, otočil a chtěl odejít také. Pak ale uslyšel hlas, nebo spíš hlásek. Otočil se zpátky k Aaronovi. Dráče na něj zvídavě hledělo svýma zářivýma žlutýma očima, jako dvě jasné hvězdy na noční obloze. Hlásek se ozval znovu a tentokrát mu bylo i rozumět.

Dračí poselstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat