Ik sta in het Lap wetend dat die gast die mij probeerde aan te vallen daar ook is. Hij weet alleen niet dat ik daar ook ben. Ik loop met mijn geweer naar de tafel. Een plasma geweer, maar ik moet hem nog verbeteren. Ik zie hem staan. Hmmm hij kan wel een been missen toch, dan kan hij die beenbeschermers die hij om heeft testen. Ik richt in een halve seconde en net voor de straal zijn been raakt klapt de scheenbeschermer uit. Voorspelbare en opzichtige dingen. Dan kijk ik op en ik zie een kleine rakettenwerper met, volgens mijn lezen, zwaar explosieve raketten. "HOE HEB JE DAT GEMAAKT. DAT HEB IK ALTIJD AL WILLEN KUNNEN?!" Roepen we allebei tegelijk. We kijken elkaar even aan als Dawn binnen komt lopen. Ze blijft verstijfd in de deuropening staan. Ze staart ons een tijdje in stilte aan. "Aarde aan Dawn!" Roep ik vrolijk terwijl ik voor haar ogen langs zwaai. "huh wat?" Reageert Dawn verward. "Je zat zo in trance te staren, zag je iets?" Vraagt Jayden. "Nee ik was in shock door jullie twee..." We kijken haar samen vragend aan. "Net wilden jullie elkaar vermoorden en nu zijn jullie Keyden." WAT!!! Meent ze dit! Ik en dat rare kind? Echt niet. Nog niet in een honderd duizend jaar dat ik met dat ga daten! Hij is best oké, maar vooral irritant en raar. "Keyden?" Herhalen we allebei tegelijk. Het verschil is alleen dat hij vragend klinkt en ik meer sarcastisch. Hmmm Keyden KE komt van keet. Hoe zou hij heten? Maar voordat ik erachter ben reageert Dawn al. "Keet plus Jayden, ik ship jullie twee." Ze is in ieder geval slim genoeg om meteen weg te rennen. Ik ben woedend, maar ik kan ook mijn lach niet inhouden. "DAWN AMELIA BLACK, KOM HIER JIJ!" Ik probeer niet te lachen, maar dat mislukt nogal. "Ik ship ons ook wel Keet" begint Jayden. Oh hij kan zich nu maar beter omdraaien en wegrennen, net als Dawn. Maar die sukkel gaat toch veder. "als SCIENCE BRO'S 2.0!!!" Ondanks alles schiet ik samen met hem in de lach om even later Dawn achterna te rennen. Ik krijg dat kind nog wel. Ik stuur Rakker wel op haar af, want puppy's zijn zo beangstigend en gevaarlijk...
JE LEEST
Live to never die
FanfictionVoor iedereen die het het verhaal silverwings van marvelis leest dit is het verhaal van keet, een Nederlandse fanfic van het complete marvel universum