De poptart oorlog begint

28 3 1
                                    


Na een hele tijd zoeken geven we het op en gaan terug naar het laP. "Hey je zou die scheenbeschermers nog heel wat kunnen verbeteren met micro technologie. Zal ik dat proberen?" Vraag ik aan Jayden. Ik verwacht geen toestemming, maar ja het valt altijd te proberen. "Ja graag ga je gang." Oke mooi zo. Ik pak de scheenbeschermers en begin eraan te werken. Ik schakel molecuul modes in en ga daarmee aan de slag. Ik hoor Jayden achter mij op allerlei knopjes drukken. Ik zei het toch irritant. Waarom zijn al mijn vrienden irritant. Dawn shipt me zomaar met iedereen, Sky was altijd blij en Jayden... Tja, die is de irritatie zelf. Na een tijdje heb ik nog maar een heel klein vierkantje over. Ik zet hem op zijn plek. "Klaar!" Roep ik vrolijk om Jaydens aandacht te trekken. "Waar is het dan?" Vraagt hij naar een tijdje goed kijken. Ha! Het is dus gelukt om te zorgen dat het minder opvalt. Nu nog kijken of ze ook sneller uitklappen. Ik wijs naar het kleine blokje op mijn been en laat het Open klappen met een timer op het beeld van mijn lenzen. Yess 0.54 seconden. Dat is een heel stuk sneller. "Wow!" Roept Jayden, maar hij gaat lekker geïnteresseerd meteen weer door naar zijn knopjes. Dus ik besluit dat ik die beschermers dan wel zelf kan houden, dan breek ik mijn benen misschien wat minder. Dan hoor ik iets vreemd schurends. Als ik opkijk zie ik de muren uitelkaar gaan. Maar dat zijn. "De iron man pakken!" Zeg ik hardop. Jayden kijkt om met een vragende blik. Ik grijns. Natuurlijk wil ik aan een van die dingen sleutelen. Jayden gebruikt zijn krachten waar Dawn mij over heeft verteld en pakt het voorste pak op en legt het op de tafel voor mij. Snel pak ik mijn spullen en ga aan de slag. Ik kan er alleen bijna niet bij en ik moet het pak steeds omdraaien. Dit kan een stuk gemakkelijker! "Kan jij hem aantrekken dan kan ik beter zien waar ik mee werk." Jayden trekt het pak aan. Ik loop er omheen. Dit werkt zeker een stuk makkelijker. "WAT DE HELL?! Wat doen jullie?" Moon staat in de deuropening met, zeer verassend maar niet heus, poptarts. "Helemaal niks hoor Moon." Het klinkt ongemakkelijk, ik heb maar weinig geheimen voor Moon, maar als ik hey vertel verraad ik ook Jayden. "Ik ga het aan Tony vertellen!" Urg oh ja en Moon, mijn laatste vriendin kon haar mond nooit dichthouden. Ik kijk naar Jayden, hij kijkt zenuwachtig baar Moon. "Weet Thor dat je alweer zijn poptarts eet. Ik zie Moons gezicht vertrekken en hoor haar hartslag stijgen. "Dat durf je niet!" Ik ga me hier niet mee bemoeien."THOR..." Schreeuwt Jayden. "NEE" Ze schreeuwt zelfs nog harder dan Jayden. "MOON EET JE POPTARTS...ALWEER!" en op dat moment komt Moons boze ananas weer aangerold of gelopen of wat dan...

Live to never dieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu