plotseling begint de grond hevig te schudden en klinkt er luid gedonder. Buiten schiet er een bliksemschicht door de lucht. "NIEMAND EET MIJN POPTARTS!" Shit Thor komt eraan. Ik zet alvast een stap opzij. Hierin ga ik Moon echt niet verdedigen. Thor komt binnen gerent met zijn hamer op hoge snelheid draaiend in zijn hand. Hij lijkt niet te zien dat Jayden daar staat in een van Tony's pakken, nee hij heeft alleen maar oog voor Moon. Of beter gezegd voor de poptarts die ze vast heeft. Voordat Thor iets kan doen rent Moon weg. Hij begint meteen met de achtervolging en rent brullend achter haar aan. "Zo is hij echt net een Viking." Zeg ik lachend tegen Jayden. Hij schiet in de lach, maar niet lang, want de boze ananas springt omhoog en slaat hem in zijn gezicht. Ik begin nog harder te lachen. Nadat hij Jayden geslagen heeft rent de boze ananas achter Moon en Thor aan. Shit! voetstappen. Ik hoor ze nu pas door al het gedonder, maar ze zijn duidelijk van Tony... en hij staat al bij de deur. Krakend gaat de deur open, maar Tony blijft staan bij het gedonder van Thor. Dit is mijn kans. Ik sprint naar voren en pak Jayden onderweg vast. Shit! Net te laat. Ik laat Jayden los en hij valt op de grond, precies op een spijker, die een diepe grove kras maakt in de lak. "WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN!!!!!" Tony klinkt wel erg boos. Misschien zijn we nu wel echt te ver gegaan en ik begon het hierbinnen net leuk te vinden. "Ehm." klinkt Jayden. Ik zie Natasha achter Tony in de deuropening staan. Ik heb ineens een geweldig idee. "Hey Tony, we kunnen dit natuurlijk ook gewoon vergeten." "En waarom zou ik dat dan wel doen?" Hij klinkt nog steeds erg boos, hopelijk werkt het. "Omdat ik dan vergeet wat er in de verhoorkamer is gebeurd en omdat ik het dan niet aan iedereen vertel of het op het internet zet." Ik zet een poeslieve stem op, maar laat er wel een dreigende ondertoon in. Tony blijft stil. Er klinkt gedonder op de gang beneden ons, de gang waar mijn kamer aan grenst. Er vliegt een deur open. "wraf wraf." Rakker klinkt bang. Ik word bezorgd. "Sorry Jayden, ik moet gaan. Ik duw Tony aan de kant en ren naar beneden. Bij de trap hoor ik Rakker piepen. "ALS IEMAND HET WAAGT OM OOK MAAR IN DE BUURT VAN MIJN HONDJE TE KOMEN, TREK IK JE KOP ER MET MIJN BLOTE HANDEN AF!" Als alles maar oké is met mijn Rakker...
JE LEEST
Live to never die
Fiksi PenggemarVoor iedereen die het het verhaal silverwings van marvelis leest dit is het verhaal van keet, een Nederlandse fanfic van het complete marvel universum