een leuk plannetje

22 3 4
                                    


Nadat ik het hele verhaal van mij Jayden en Kenza heb vertelt gaan Dawn en Natasha haar verhoren, of beter gezegd kijken of ze weer is bijgekomen, zo ja: verhoor. blijkbaar was ze weer wakker, want ze zijn al een paar minuten in de verhoorkamer. Urg ik moet echt even iets gaan doen! Ik kan hier niet tegen, al dat wachten dat duurt veel te lang. Maar wat kan ik gaan doen? Wacht, waarom ga ik niet gewoon rennen, net als ik altijd deed toen ik nog in mijn speeltuin woonde. Ik loop de trap op naar mijn kamer. Zodra ik daar binnenkom herinner ik me weer wat er gebeurd was voor we gingen wandelen. Mijn hele kamer ligt nog steeds overhoop. Pfff ik kan maar beter eerst wat opruimen, voordat ik mijn nek breek. Ik raap de kleren van de grond op en vis mijn ren-kleren er tussen uit. Zonder alles netjes op te vouwen of op te hangen, gooi ik de rest in mijn kast. Mijn beddengoed gooi ik terug op mijn bed, ook niet erg netjes, maar op zijn minst is de vloer nu leeg. Snel kleed ik me om en loop ik mijn kamer weer uit. "Wraf!" "Jij wil mee, hè?" Hij komt enthousiast op mij afgerend met de riem al in zijn bek, die trouwens ook nog niet is losgemaakt. Ik pak de riem aan en dit keer laat Rakker wel meteen los. Samen lopen we naar buiten. "Waar ga je heen?" Vraagt Jayden op de gang aan me. "Ik ga gewoon een stukje rennen" "Wacht even, dan ga ik ook mee." Roept hij, terwijl hij al naar zijn kamer loopt. Ik wil even alleen zijn, waarom begrijpt hij dat nou niet? "Jayden, ik wil gewoon even lekker hard rennen, jij houdt me dan alleen maar op." Lieg ik om hem niet te erg te kwetsen, wat ik zo misschien wel meer doe, maar daar ben ik nu te laat mee. Hij kijkt erg teleurgesteld. "Hé, ik heb een leuk plannetje voor als ik terug ben, als jij nou vast een van Tony's andere pakken 'leent' dan halen we straks een leuke grap met hem uit!" Jaydens gezicht klaart meteen op en hij kijkt me nieuwsgierig aan. Soms is hij echt net een klein kind. Ik ga hem straks pas mijn plan vertellen, maar ik weet zeker dat hij het leuk zal vinden... 

Live to never dieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu