Een slot en een pak

26 3 0
                                    

Het Lap was net zo groot als Tony's Lap en had net zoveel knoppen. "wow, dit is zo cool!" Zeg ik terwijl ik Rakker weer op de grond zet. Tony's pak staat midden in het Lap. "Jayden, ik moet eerst even wat andere dingen regelen. Over een uur of twee kom ik je helpen met het pak." "Oké, ik begin vast!" Roept hij vrolijk uit. Ik loop naar een van de werktafels en zoek alles bij elkaar wat ik nodig heb. Ik hoef straks alleen nog maar slagroom taarten en waterballonen te halen na een uurtje ben ik klaar. Een DNA sensor die een taser en twee werp armen activeert. De werp armen gooien taarten en waterballonen. Ik loop naar mijn kamer en bevestig mijn speciale slot. De taarten en waterballonen komen nog, maar dit moet in ieder geval mensen buiten houden. Rakker is nog in het Lap, maar hij mag nu wel bij me blijven. Ik ga weer veder met mijn tweede project. Schakel molecuul modes in. Het werkt ik gebruik de lappen stof die ik klaar had liggen en begin met de moleculen te rommelen. Na een half uur kan ik gaan testen. Als het goed is, is de stof nog steeds soepel en zacht, maar wel kogelwerend. Precies wat ik nodig had voor mijn pak. Het zal alleen niet helpen tegen botbreuken en daarom bevestig ik de scheen beschermers. Ik trek het pak aan bij ren test pop en begin er met verschillende geweren uit mijn tas op te schieten. "Het werkt!" Roep ik blij. En Jayden kijkt Me verast aan. "Ik heb een kogelwerende stof gemaakt." Leg ik hem uit. Hij kijkt nog steeds vragend. "Vraag maar gewoon niets." Zeg ik terwijl ik het pak weer voor mij op tafel leg. Hmmm misschien kan ik ook alvast de zwaartekrachtsregelaar, die mij immuun maken voor Jaydens krachten, in elkaar flansen. En het wurgdraad natuurlijk. Na nog een klein halfuurtje ben ik helemaal klaar. Ik loop snel naar mijn kamer en kleed me om. Het pak is zwart met donkerrood en donkerblauw. In de band die om mijn nel zit, zit de zwaartekrachtsregelaar en de touwen die daaraan vast zitten worden een gloeiende wurgdraad als ik ze los haal. De wurgdraad werkt al. De regelaar moet ik nog testen. Ik loop terug naar het Lap. "Jayden til mij eens op met je krachten." Hij kijkt Me aan en probeert het. "Yes het werkt!" "Wat werkt?" "De zwaartekrachtsregelaar die ik heb gemaakt zodat jij je krachten niet meer op mij kan gebruiken als hij is ingeschakeld." "Dus je kan hem wel uitzetten." "Ja natuurlijk kan dat. Probeer het nog maar eens." Schakel regelaar uit. Beveel ik mijn lenzen. En ja hoor, ik vlieg de lucht in. "Oke dit is echt geweldig. Maare zullen we maar veder gaan met het pak, want ik ben klaar." "Ja is goed. Ik ben bezig om het metaal te verstevigen." En we gaan weer aan de slag. Alles ging goed, totdat we het stukje metaal moesten testen...

Live to never dieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu