3.KAPITOLA

4.4K 219 63
                                    

Náhle mi to došlo -nedívají se na nás, dívají se na naše propletené ruce.
************************************
,,Takže, dobrý den třído, dnes si dáme vzájemné souboje, takže lavice a ani učebnice nebudeme potřebovat. " pozdravil nás profesor a žáci si ihned schovali učebnice zpět do své tašky či brašny.

,,Nyní vás rozdělím do dvojic, a každá dvojice spolu bude bojovat a bude se snažit svého ,,protivníka" odzbrojit.
Blacková Bellatrix -Malfoy Lucius
Stevensová Chloe - Lupin Remus
Blacková Narcissa - Snape Severus
Evansová Lily - Black Sirius...........
A poslední dvojice je Wilsonová Katherine a Potter James. "

Další šla Lily s Blackem. Souboj byl hodně vyrovnaný, ale Black na Lilyinu taktiku neměl a tak souboj nevyhrál.

S poněkud naštvaným výrazem v obličeji, si šel opět sednout na svou židli.

,,A poslední souboj nám ukáží Potter James a Wilsonová Katherine. Prosím jen pojďte. "

Uklonila jsem se, a čekala, až na mě Potter vyšle nějaké kouzlo. Ten se k tomu však neměl.

,,Expelliarmus! " křikla jsem po něm.
,,Reducto! " odrazil kouzlo.
,,Aquamenti! " přála jsem si, aby ho Můj vodní proud zasáhl. Představa, jak Potter vypadá jako zmoklá slepice, se mi vážně líbila.

Bohužel, mé přání se nesplnilo. Bojovali jsme ještě hodnou chvíli, dokud :

,,Alerte Alescandre! " máchla jsem hůlkou a Potter vyletěl nahoru ke stropu.

Kdyby nevyslovil Aresto Momentom, měl by něco zlomeného.

,,Páni Wilsonová, ty na to jdeš ale zhurta "

,,Sklapni Blacku! Nikdo se tě na nic neptal " odsekla jsem mu.

,,Jo, bratránku ,nikdo se tě na nic neptal. " usmála se zákeřně Bellatrix Blacková.

,,Jako kdyby tebe někdo jo smrtijedko! Drž laskavě hubu! " zakřičela jsem na ní a Black se na mě usmál.


,,Tsss... ále, krvezrádkyně se ozvala." řekla a všichni zmijozeláci se zasmáli. Ona však neskončila- pokračovala dál.


,,Věř mi, pán zla už plánuje den, kdy zabije všechny mudlovský šmejdky, krvezdrádce, křížence a poloviční. Postarám se o to, aby ta tvá mudlovská kamarádka byla jako první." šíleně se zasmála a já se klepala vztekem.

Neovládla jsem se a běžela přímo k ní. Srazila jsem jí k zemi a tam jí začala mlátit hlava nehlava. Ona se ani nebránila, protože jsem jí přisedla ruce.

V tu chvíli jsem nevěděla, co se to se mnou děje. Měla jsem strašnou chuť ji zabít. Kdyby mě něčí ruce neodtáhly, nevím, co by se stalo dál.

,,Blacku, pusť mě! Já jí musím zabít!" křičela jsem a křičela. Nikdo mě nedokázal zastavit.

,,Kath, uklidni se! Všechno je v pohodě. Všechno je v pohodě." vzal si mě do náruče Rem. Já jsem se náhle uklidnila.

,,Pojďme pryč." pošeptala jsem mu do ucha a vzala ho za ruku.

Odešli jsme ze třídy a šli směrem k chlapeckým ložnicím. Rem byl skvělý přítel. Mohla jsem mu říct cokoli. Byla jsem k němu otevřená a on ke mně také. Možná, že jsem se zamilovala.

,,Kath, musím ti něco říct. Víš, od první chvíle, co jsem tě uviděl, co jsem tě uslyšel mluvit, jsem si řekl, že se s tebou musím seznámit a abych byl tvůj kamarád. Možná i něco víc. Jsi ta nejlepší, nejkrásnější, nejmilejší a nejdokonalejší holka, kterou znám. Pravda je taková, miluju tě Katherine Ann Wilsonová. Miluju tě." dokončil svůj monolog a spojil naše rty v jedno.

Já jsem spolupracovala. Líbilo se mi to. Asi určitě jsem zamilovaná do Remuse Lupina. Wow.

,,Takže-znamená to, že spolu chodíme?" optala jsem se mezi polibky.

,,Chceš?" usmál se na mě.

,,Jestli chceš ty, tak proč ne."

,,Samozřejmě, že chci. Miluju tě."

,,Miluju tě."


A tak se Katherine Ann Wilsonová zamilovala do Remuse Lupina.


********************


,,Lily! Lily! Lilyano Evansová! Víš, co jsem se právě teď dozvěděla?" volala na zmiňovanou dívku již z dálky Chloe.

,,Chloe, co zase je? Došel ti lak na nehty? Nefunguje ti žehlička? Nemáš nic na sebe?"

,,Ne, teda to taky, ale......."

,,Ale co?" zeptala se zvídavě rudovláska.

,,Katherine Ann Wilsonová je oficiálně ve vztahu s... s........ Remusem Lupinem!" vyhrkla blondýnka a než se nadála, Lily si ji už k sobě pevně tiskla.

,,Páni, vážně? Ježiši, já jí to tak přeju! Určitě jim to spolu sluší. Nevíš, kde je?" rozplývala se Lily, která si stále nevšimla hnědovláska, opírající se o stěnu ihned vedle ní.

,,Jen pro tvou informaci zlato, já jsem přímo tady." usmála se pyšně Kat.

,,Kde? Kdy? Jak? Proč? Musíš mi všechno říct." zaplavila dívku otázkami.

,,Jo Wilsonová, kde? Kdy? Jak a proč?" připojil se do konverzace chlapec s černými kudrnatými vlasy a bouřkově šedivýma očima. Sirius Black právě poctil svou přítomností ony tři dívky.

,,Takže holky a zvědavý druhu neurotika, takže bylo to v chlapeckých ložnicích, asi tak před deseti minutama, úplně normální, zjistila jsem totiž, že ho miluju." dokončila jsem svůj monolog a holky vypadaly, že se za chvilku roztečou štěstím. Zatímco Black se tvářil nechápavě.

Než však stačil něco říct dala jsem mu odpověď.

,,Já a Remus jsme spolu." zasmála jsem se.

,,Hmm... tak to hodně štěstí." odfrkl si a ironicky se usmál. Poté už konečně odešel do Velké síně, kde se zrovna v tuto hodinu jedly spousty moc dobrých pokrmů.

,,Bože, ten má zase náladičku." protočila jsem očima a rychlým krokem jsem směřovala na oběd. Lily a Chloe šly rovnou za mnou. Sedly jsme si na konec stolu a pustily se do jídla.

,,Čo máme ža hodinu?" zamumlala jsem s plnou pusou a holky se zasmály.

,,Nemluv s plnou pusou ty prase! Už jsi jako Pettigrew." při této větě jsem se smíchy málem skácela na zem.

Spolkla jsem další soustu a zopakovala svou předešlou otázku.

,,Přeměňování. Je to naše poslední hodina. Tak radši pojďme, nechtěla bych hned první den školy naštvat McGonagallovou."

*********************

,,Reme?" zeptala jsem se pohledného hnědovlasého chlapce, který seděl u vrby mlátičky a oběma rukama objímal svou dívku.

,,Ano Kath?"

,,Miluju tě."

Tato zamilovaná dvojice netušila, že je zdálky pozoruje jeden mladík s bolestným výrazem v tváři a slzami ve svých očích.


TÁÁK! DALŠÍ KAPITOLA JE NA SVĚTĚ. CO NA NÍ ŘÍKÁTE? BUDU MOC RÁDA ZA KAŽDÝ VOTE A KOMENTS. DĚKUJU MOC A.. MĚJTE SE MOC HEZKY!





Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat