,,Mami, mami! Jsi v pořádku?! Dýchej, mami dýchej!" hnědovlasý chlapec stál u své matky, která byla těžce nemocná a denně trpěla záchvaty. Ten dnešní byl ale silnější, než ty ostatní.
,,Remusi, musíš někoho zavolat." odkašlala si paní, která ležela na posteli a lapala do dechu. Chlapec si frustrovaně vjel rukama do vlasů a přemýšlel, co bude dělat. Nikdo v jeh blízkosti nebyl. Věděl, že se musí s jeho matkou dostat do nemocnice dřív, než bude pozdě.
,,Mami! Mami, prosím tě dýchej! Vydrž to!" mladý vlkodlak na nic nečekal, vzal svou matku do náruče, došel k ní až ke krbu, vzal si do ruky prášek a ve vteřině byl pryč.
,,Prosím pomozte mi! Prosím! Má matka potřebuje pomoc!" křičel chlapec po celé nemocnici, aby si ho někdo všiml. Rychlým krokem přešel k sestřičce, která stála za rohem. Náhle se zděsil, když uviděl na svém oblečení stékat krev. Ale nebyla to jeho krev, tato červená tekutina patřila jeho matce.
,,Co se děje?!" zeptala se sestřička a připravila vozík, na kterou Remus následně jeho matku položil.
,,Má matka má rakovinu. Zjistili jí to nedávno. Každý den má záchvaty, ale dnes má nějaký větší a nemůže dýchat. Potřebuje pomoct, prosím!"
,,Pane, vaši matku musíme ihned zavést na sál, jinak vykrvácí. Zůstaňte prosím tady." řekla sestřička a společně s chlapcovo opatrovnicí odjela pryč.
Chlapec se začal obávat toho nejhoršího. Panebože, co když ho jeho matka opustí?! Co když zemře! Tato žena je poslední z jeho rodiny, která mu zbyla. Nemůže jí ztratit. Nezvládl by to. Zůstal by sám.
**********
Jakmile pán zla na chlapce poslal to ohavné kouzlo, v Regulusově hlavě se začaly zobrazovat různé vzpomínky.
,,Siriusi, máš bratříčka. Přivítej malého Reguluse."
,,Mami, ale já nechci mít bratříčka! Co když ho budete upřednostňovat přede mnou, jak to vždycky bývá? Strejda také upřednostňuje víc Narcissu než Bellatrix." zamračil se malý chlapeček a s nechutí pohleděl na nového přírustka do rodiny Blacků.
,,Neboj se. Vždycky vás dva budu mít ráda stejně. Oba dva vás budu navěky milovat."
---
,,Mami! Mami! Širijus mi šebral hačku!" přiběhl ke své mamince její tříletý syn.
,,Žalobníčku jeden! Mami, to není pravda! On si vymýšlí! Věř mi!" začal se obhajovat Sirius.
,,Siriusi, vrať svému bratříčkovi tu hračku, nebo to povím tatínkovi." řekla žena chladně.
,,Ale Regulus lže! Proč mi nevěříš!" zeptal se zoufale chlapec.
,,Protože Regulusek nikdy nelže, že zlatíčko?" usmála se na svého malého synáčka.
,,Ale mami! To není pravda! Pamatuješ, jak jsi říkala, že nebudeš Rega upřednostňovat?! Lhala jsi!" vykřikl Sirius a svůj zrak přesměroval na svého bratra.
,,A ty mi nelez na oči, ty lháři! Nenávidím tě!"
--
,,Tati ne! Nech ho být! Sirius nic neudělal!" zakřičel na svého otce pětiletý Regulus.
,,Nech toho Regulusi! Nebo chceš snad taky dostat ránu?!" podíval se na něj jeho otec, nacož Regulus záporně zakroutil hlavou.
,,Musím tě naučit správným způsobům, Siriusi! Mudlovští šmejdi jsou špatní! Nebudeš se s nima bavit, rozuměl jsi?!
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
Fiksi PenggemarTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...