,,Kath, vnímáš? Už jsme tady." zamával dívce rukou Sirius před obličejem a v tu ránu se dívka probrala. Ihned zrudla, když si uvědomila, na co zase myslela.
,,Jo jasně, tak jdeme."
Neuplynula dlouhá doba a než se studenti nadáli, už seděli u stolů svých kolejí. Kath u zmijozelského stou vyhledala Reguluse, jemuž zamávala a usmála se na něj. On jí to oplatil, ale svou pozornost začal věnovat řediteli, který začal mluvit.
,,Milí studenti, vítám vás zde po šestnáctidenních prázninách zpět. Mám pro vás novinky- ne všechny jsou veselé, ale myslím, že by jste to měli vědět. Lord Voldemort si vybral další oběti- tentokrát to byly dvě žákyně Nebelvíru- slečna Sumerová a slečna Stevensová. Pohřeb se uskuteční zítra, nebude vyučování, proto prosím, aby se za mnou po večeři zastavili slečna Wilsonová, Evansová a páni Lupin, Potter a Black. Další zprávou je ta, že přesně za týden studenty sedmých ročníků čeká zkouška v Zapovězeném lese. Zítra vás rozdělíme do skupinek po dvou, budou to dívka a chlapec, můžou být z různých kolejí. A ta nejdůležitější věc je ta, že jsem se konečně rozhodl, koho dnešním rokem zvolím za prefekty a primuse." odmlčel se na chvíli Brumbál.
,,Prefekty za Havraspár se stávají slečna Boydová a pan Hale." síní se ozval potlesk a dva zmiňovaní se zvedli ze svých míst a šli se pro odznaky.
,,Prefekty za Mrzimor se stávají slečna Johnsová a pan Thomas."
,,Prefekty za Zmijozel se stávají slečna Parkinsonová a pan Black." jak tomu už bývalo, Zmijozelu skoro nikdo netleskal, ale samozřejmě Kath byla velice šťastná, že se Regulus stal prefektem. Proto začala přes celou síň pískat a tleskala jako o život. Regulus se na dívku podíval a jeho kamenný výraz se rozpustil. Chlapec se totiž začal hrozně smát. Ostatní byli překvapení, jelikož Regulus Black se v přítomnosti lidí nikdy nesměje. Teď se ale přímo dusil smíchy. I Siriusovi se začal zvedat horní koutek úst.
,,A prefekty za Nebelvír se stávají slečna Wilsonová a pan Black." řekl Brumbál, což zapříčinilo to, že se Regulus začal smát ještě víc, když uviděl Katherinin překvapený výraz. Ještě vtipnější byl ale výraz Siriuse, který se v klidu ládoval dortíkem, jelikož vážně nečekal, že by se zrovna on stal prefektem. Proto, když uslyšel své jméno, tak se tím zákuskem začal dusit a Katherine se začala strašně smát také. Ostatní se na nebelvírskou dvojici dívali jako na blázny, dokonce i profesorka McGonagallová na to koukala s otevřenou pusou. Brumbál se zbláznil, myslela si. Jak zrovna tito dva neposedové mohou být prefekti?!
,,Pojď Siriusi, jdeme si pro odznak." zaculila se Kath a hrdě vstala zpoza lavice. Všichni ze síně se koukali na nebelvírskou partičku jako na blázny. A také, že byli. To, že se zrovna Sirius stal prefektem, rozesmálo i Remuse, který přímo hekal smíchy. To samé i James.
,,Jak se zrovna on mohl stát prefektem?" smál se James, až se za břicho popadal.
,,Nech toho, Dvanácteráku, kazíš mi reputaci. Ty jenom závidíš, že jsi se nestal prefektem." řekl Sirius, načež se nebelvíři rozchechtali. S Poberty byla vždycky velká zábava.
,,Tak pojď, Siriusi. Nějak ti to trvá."
,,Kath, mám nápad- víš, jak jsem tě učil ten přemet?" pošeptal Katherine chlapec a potutelně se usmíval.
,,Siriusi- nechceš mi říct, že..."
,,Přesně to chci říct." skočil dívce do řeči Tichošlápek.
,,Vždyť se tady zabiju, pro Merlina!"
,,Ále, jde ti to dobře, takže...tři, dva, jedna..teď!" křikl Sirius a sám se rozběhl. Chytl Katherine za ruku a když byli blízko ředitele, společně udělali přemet. Nebelvírští začali tleskat a skandovat jejich jména.
,,Ehm, děkujeme slečně Wilsonové a panu Blackovi za představení, ale teď je čas vyhlásit primuse. Dlouho jsem nad tím uvažoval, ale vím, že jsem se rozhodl dobře. Těmto dvoum lidem věřím a vkládám do nich spoustu nadějí. Prosím- potlesk pro Lily Evansovou a Jamese Pottera z Nebelvíru!" křikl Brumbál a Sirius se zastavil vpoza pohybu.
,,Co-cože? On?" Tichošlápek začal hýkat smíchy, až mu tekly slzy. Tohle nikdo nečekal. Tenhle den snad už nemohl být bláznivější.
**********
,,Lidi? Půjdeme za tím Brumbálem?" optala se Kath, když dojedla svou večeři. Ostatní pouze přikývli a jako jeden se zvedli od stolu. Zanedlouho se skupinka nebelvírů ocitla před chrličem, který střežil Brumbálovu pracovnu.
,,Bertíkovy fazolky." zkusil James a překvapivě uhodl heslo hned na první pokus.
,,Už jsem vás očekával. Posaďte se." pokynul ředitel, ale asi mu nedošlo, že tady byly jen tři židle, které obsadili James, Remus a Sirius.
,,Vy jste ale gentlemani." uchechtla se Lily, a tak jí James vybídl, ať si sedne na něj. Ona tk učinila.
,,Tak pojď Wilsonová, pojď si sednout." uchechtl se mladík s bouřkově-šedýma očima, ve kterých mu zářily jiskřičky.
,,Chci si s vámi promluvit o tom pohřbu. Kdo chcete aby tam přišel?" optal se narovinu ředitel.
,,Mluvím za všechny z nás- chceme, abychom tam byli jen my. Já, James, Remus, Lily a Kath. Jen nás pět. Pět lidí, co jim bylo nejblíž." řekl Sirius a všichni ostatní mu dali za pravdu. Nechtěli, aby na jejich pohřeb přišla celá škola. Většině lidí to stejně bylo jedno, kdž je neznali. Tak proč by měli jít se s nimi rozloučit?
,,Dobrá, dobrá. Co se týče hlídek, tentokrát je zorganiovala profesorka McGonagallová. Dnes mají hlídku havraspárští a zítra zmijozelští, takže by to mělo být v pořádku. Pohřeb proběhne zítra v devět hodin."
,,Dobrou noc, pane řediteli."
,,Dobrou."
**********
Lily a Katherine stály před dveřmi jejich ložnice, kterou kdysi sdílely čtyři děvčata. Dnes už tam bohužel zbyly jen dvě. Jakmile vešly do pokoje, došlo jim, jak moc je prázdný. Nikde nebylo poházeno Chloenino oblečení nebo Claiřiny boty. Vše bylo pečlivě složené ve skříních a tam to také zůstane.
,,Zdá se mi to, a nebo je to tady strašně smutné?"
,,Nezdá se ti to, Kath. Také mi to tak připadá. Problém je, že ony už se nevrátí."
,,Chybíte nám, holky. Bez vás už to nikdy nebude ono."
,,Vy nám taky holky, vy nám taky."
Ahoj!😍
Další kapča je zde😍
Snad se vám líbí! Co říkáte na Kath a Siriuse jako prefekty?😃😍Jinak- jsem na Malibu, ale nebojte, kapitolky mám předepsané takže budou vycházet normálně😊😍
Mějte se krásně a pokud chcete kapitolu do 3 dnů= 26+ votes😍
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
FanfictionTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...