,,Je všechno v pořádku Kath? Je Regulus v pohodě?" optal se dívky Sirius, když už byli daleko od toho hrůzostrašného domu, kde se ukrývá jen zkáza, žal a utrpení.
,,Jo. Všechno je v pořádku. Vážně jsi mu řekl Regulus a vážně o něj máš zájem? Kdo jsi a co jsi udělal s Blackem?!" řekla překvapeně brunetka a upírala na Siriuse pohled.
,,Víš, možná už jsem to pochopil. Pochopil jsem, že to nemá cenu. Možná, že jsem to prostě vzdal. Možná, že už pro mě prostě není žádná naděje. Rozhodl jsem se, že se s tím smířím. Smířím se s tím, že je někdo lepší než já, smířím se s tím, že ten někdo je můj bratr. Nechám tě prostě napokoji. Z těch všech slov, co jsi mi řekla...jsem pochopil, jak to cítíš ty. A proto, že tě tak moc miluju, tak tě nechám být. Nechám tě, abys byla šťastná. Prostě se budu chovat, jako kdybych tě neznal. Bude to pro tebe lepší, ne? Vždyť mě přeci nenávidíš a když odejdu, tak se ti akorát uleví. Všem beze mě bude líp." dokončil svůj monolog chlapec a držel se, aby nezačal brečet. Tak moc ji miloval...tak moc...A právě proto, že ji miloval musel dívku nechat jít. Musel jí nechat jít, aby byla šťastná. Věděl, že s jeho bratrem bude.
Katherine neměla slov. Nevěděla, co mu na to má říct. Byla naprosto v šoku. Asi nelhal s tím, že jí vážně miluje. Škoda jen, že ona má srdce pro někoho jiného.
,,To, co říkáš- to vůbec není pravda. Nikdy jsem tě nenenáviděla, ta hnusná slova, co jsem ti někdy řekla, nebyla myšlena vážně. Byla jsem naštvaná. A když jsem naštvaná, občas řeknu věci, které mě pak vážně mezí. Omlouvám se. Nikomu by bez tebe nebylo lépe. Mně by bez tebe nebylo lépe. S kým bych se pak potom hádala? S kým bych se mohla opít? S kým bych se mohla tak nasmát, jako s tebou? Já si život bez tebe nedokážu představit. Mám tě ráda, Siriusi." řekla dívka a v chlapci hrklo. Vážně si tohle o něm myslí? A navíc, řekla mu jménem!
,,Děkuju. Přátelé?"
,,Přátelé." potvrdila Kath a společně se se Siriusem objali. Pro oba dva - hlavně pro chlapce to byl neuvěřitelný zážitek.
,,No jo, jsem prostě nepostradatelný." ušklíbl se egoisticky Tichošlápek.
,,Sklapni, Blacku!" zasmála se brunetka.
**********
,,Jsou tady nějaké stopy, Alastore?" ptal se bystrozora ředitel bradavické školy, Albus Brumbál.
,,Ne, nejsou, Albusi. Ale vy jistě víte, kdo to udělal. Jeho moc narůstá."
,,Není to jediná rodina, která byla zavražděna. Tohle je vážné Alastore."
,,Neměli bychom někoho kontaktovat? Kdo byli její přátelé? Má ještě nějakou rodinu?" optal se muže s dlouhými vousy Moody.
,,Ach, ano. Budeme kontaktovat ty, co se sní nejvíce bavili a byli s ní v kontaktu. Budeme kontaktovat slečnu Evansovou, Wilsonovou a pana Lupina." řekl Brumbál.
,,A co Black s Potterem? A ta holka, myslím, že se jmenovala Chloe, taková ta blondýna." optal se bystrozor.
,,Pan Black s panem Potterem jsou se slečnou Evansovou a Wilsonovou. Tudíž se to dozví také. A slečna Stevensová- je mrtvá též. Je vcelku překvapivé, že včera zemřely dvě dívky ze sedmého ročníku z Nebelvíru, které byly kamarádky se slečnou Wilsonovou. Slyšel jsem, že vždy, když Voldemort přijme ke smrtijedům někoho dalšího, někdo zemře. Proto mám jaksi podezření, že se ke smrtijedům přidal někdo, kdo je slečně Wilsonové blízký."
,,A co, když se k nim přidala ona sama, Albusi?"
,,Vím, kdo se k němu přidal a z jakého důvodu. Vím to od Sybily. Viděla, co se stane. Nevím, zda ti mohu říct jméno, ale byl to někdo, kdo je Katherine Wilsonové blízký a k Pánovi zla se přidal jen proto, aby ji ochránil."
,,Albusi, nechcete tím snad naznačit, že se smrtijedem stal mladý Black?" došlo Alastorovi ihned. Věděl, co mezi sebou dívka s chlapcem mají. Stačí se jen pozorně dívat a poslouchat.
,,Ano, to je. Ale slečna Wilsonová to ještě neví. Ale nepochybuji o tom, že jí to řekne. Regulus Black není zlý člověk. I když by se to od něj dalo očekávat."
,,Ale Albusi, myslíte si, že je moudré posílat jim dopis? Myslím, že by ty dívky nemusely zvládnout vstřebat smrt dvou svých kamarádek."
,,Je však rozumné jim to neříkat? Máme snad počkat až se vrátí do Bradavic? Bude to pak pro ně hrozné. A naše povinnost je, abychom je o tom informovali. Ještě dnes večer jim dopisy dorazí. Mějte se Moody, nashle."
**********
,,Kde jste sakra byli?! Víte, jak jsme se o vás báli?!" vykřikla dívka s vlasy, vypadajíc jako uheň, když uviděla Siriuse s Katherine, jak si to k nim kráčejí s rukama v kapsách.
,,A jakto, že jste pořád ještě živí?"
,,Haha, moc inteligentní otázka, Jamesi." ironicky se zašklebila Kath a následně dodala:
,,Byli jsme si zaběhat."
,,Okeyyy, tak tohle je hodně divný. Ty a běhat? Jako vážně? Sama? Dobrovolně?" začal chytat podezření Dvanácterák, jelikož o dívce věděl, že to, co úplně nejvíc nesnáší je běh.
,,Hahaha. Náhodou to bylo fajn. Zlepšujeme si kondičku. Jo a lidi, navečer tady nebudu, jelikož jdu někam na procházku s Regem." oznámila brunetka všem.
,,Tak to je úžasný!" vykřikla Lily a ihned se hnala ke Katherine.
,,Musíme tě jít ihned připravit. Co si vezmeš na sebe?" začala dívku zahrnovat otázky.
,,Lily, uklidni se, je to jenom rande."
,,Rande? Rande? To si spadla z višně nebo co?"
,,No vlastně, z višně spadla. Doslova." zasmál se Sirius.
,,Ale notak Siriusi, nemusíš to hned všude říkat." zasmála se dívka.
,,Sorry Kath, jen mi to prostě přijde vtipný." pokrčil rameny chlapec.
,,Vy-vy- kdo jste a co jste udělali se Siriusem a Katherine, kteří se nesnášeli? A odkdy si říkáte jmény?" zeptal se pochybovačně James, který vypadal, jako by právě viděl ducha.
,,Už nás nebavilo se dál hádat. Jsou z nás přátelé. A věřím, že je tu možnost, že budeme i ti nejlepší."
Ahooj❤
Další kapča je zde❤
Doufám, že se líbí💖
Co říkáte na Kath a Siriuse?❤
Budu rada za každý vote a komentík❤Kapitola do 3 dnů= 25+ votes❤
Mějte se a užívejte si poslední týden školy❤
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
FanfictionTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...