19. KAPITOLA

2.1K 161 15
                                    

Lily, která už přes půlku dne čekala na svou kamarádku až se vrátí ze svého "výletu" už byla totálně vyděšená. Katherine už totiž nebyla k nalezení přes deset hodin a to ji znepokojovalo. Měla o ni veliký strach. Nemohla si totiž připustit, že by se jí něco stalo. Rudovláska se tedy rozhodla, že počká ještě třicet minut a pokud se Katherine neobjeví, jde za Jamesem a Siriusem požádat o pomoc.

Bohužel, uběhla půl hodina a brunetka stále nikdy. Lily se tedy rozhodla požádat o pomoc. Vystoupila z pokoje, přešla chodbu a slušně zaťukala na dveře, za kterými byli nicnetušící kluci. Když jí přišel otevřít mladík s brýlemi byl mírně překvapený, jelikož netušil, co tu dívka dělá. Lily se tedy dala do vysvětlování a řekla, že Kath šla za Regulusem a už je nezvěstná pře půl dne.

James se zhrozil- bál se, že se jeho malé sestřičce, která byla mimochodem o dva měsíce starší než on, něco stalo. Když tuto novinu uslyšel i dlouhovlasý chlapec, objevily se u něj smíšené pocity. Smutek, strach, zklamání a hlavně žárlivost. Ano, Sirius Black žárlil na svého bratra. Záviděl mu totiž Kath, se kterou se podle jeho nelibosti scházel až příliš často. To se mu samozřejmě nelíbilo. Nevěděl proč, ale Kath mu vážně za tu dobu, co ji zná přirostla k srdci. Kdyby jen tušila...

Teď by ale bylo sobecké myslet jen na sebe a tak se Sirius zeptal, jestli ji už jdou hledat nebo jestli tam chtějí stát jak tvrdé y. Všichni na sebe oblékli teplou bundu a vyšli z domu. Když tam na cestě- přímo před Jamesovým domem někoho uviděli. Černovlasý chlapec ihned poznal, že to je ona.

,,Katherine!" křikl. To už ale uviděl, jak drobné tělo brunetky padá k zemi a bere s sebou i jeho bratra. Rychle se k nim rozeběhl a když je oba dva uviděl, chtělo se mu brečet. Katherine vypadala tak strhaně- kolem obličeje měla pokrytou velkou vrstvu špíny a její oči byly hodně opuchlé. Když chlapec přesunul pohled z Kath na svého bratra, hlasitě polkl. Jeho bývalí rodiče Regulusovi udělali přesně to, co jemu. Použili na něj Crucio a pak ho řezali nožem. Sirius se nenápadně podíval na místo jizvy, která se skrývala pod jeho tričkem a která mu připomínala ten hrozný den.

Také si uvědomil, že pokud ho Kath takhle našla, musela ho táhnout přes celý les sama.

,,Rychle je oba odneseme do pokoje!" vykřikl James, který se vzpamatovával z toho, co právě vidí.

,,I jeho?" odfrkl si znechuceně Tichošlápek, ale jakmile ho jeho kamarád zpražil pohledem, opatrně svého bratra zvedl ze země a šel s ním směrem k domu. To samé udělal James s jeho sestrou.

,,Položte je oba sem." řekla roztřeseně rudovláska, zaskočena touto situací a ukázala na místo, kde byla dvě lehátka.

,,Nejdříve musíme něco udělat s Regulusem. Má zpomalený tep a jakž takž dýchá. Je to s ním vážné. Nevím, jestli bychom ho neměli někam odvézt." řekla Lily a začala chlapci utírat krev a špínu z obličeje.

,,Ne. To nepřichází v úvahu. Kdyby to rodiče zjistili, zabijou ho za to, že něco řekl." řekl dlouhovlasý chlapec a upřeně upíral své bouřkově-šedé oči na Katherine.

,,Wilsonová na tom není o moc lépe. Víc jak pět kilometrů ho sama vláčela přes les, aby ho sem dostala. Divím se, že to zvládla." řekl opět Sirius.

,,Pro přátele cokoli."  zašeptala slabým hláskem dívka, na což si Sirius odfrkl. Jeho bratr- jeho bratr mu přebírá holku, která se mu líbí a kterou chce. Co má sakra on a já ne?! Říkal si Tichošlápek.

,,Panebože, Regulus." Katherine se rychle posadila, což zapříčinilo, že se jí zatočila hlava.

,,Je v pořádku. Vyčistila jsem mu rány, zahojila je. Jen si myslím, že bude mít jizvy. Hodně jizev." řekla Lily a pomalu brunetku objala.

,,Merline můj! Víš, jaký jsem o tebe měl strach?! Jak si to vůbec představuješ?! Řekneš  nám, že si každý užijeme srandu odděleně a pak dobrovolně jdeš do Black Manoru?! Zbláznila ses?!" vykřikl James, ale než stačila dívka něco říct, pevně ji objal.

,,Omlouvám se. Ale já ho musela vidět. Tolik pro mě znamená." vydechla zničeně Kath, ale to už Sirius nemohl dál poslouchat, jelikož toho na něj bylo už moc. A proto prostě odešel a stěží potlačoval slzy.

,,Ono ho to přejde." mávl nad tím rukou James a dál objímal svou sestru.

,,Vidíte? Kdybych se tam nešla podívat, možná by byl už mrtvý." rozbrečela se dívka a smutně se dívala na Reguluse, který bezvládně ležel na lůžku.

,,To ano, ale Katherine, neříct nám to byla chyba. Vidíš, co se ti stalo." zašeptal Dvanácterák a na tvář mu ukápla slza.

Měl o Kath takový strach...tak moc se o ní dneska bál. Neodpustil by si, kdyby se jí něco stalo.

,,Mám vás moc ráda."

Mezitím, co si James, Lily a Kath vyměňovali své citové zážitky, dlouhovlasý chlapec seděl na schodech a všechno poslouchal a po tvářích mu tekly slzy.

Proč musí být život tak nefér?

Tuto větu si opakoval už odmalička a přesto se jí nemohl zbavit. Tolik toho zažil, tolik věcí ztratil...

,,Myslíte, že by jste mohli na chvilku odejít? Nevyhazuji vás, to vůbec, jen potřebuji být chvilku sama."

,,Jasně Kat. Pojď jdeme Jamesi." pobídla ho Lily a "táhla" ho ze dveří.

,,Víš Lily, chtěl jsem se ti omluvit, že jsem se celých těch šest let choval jako naprostý pitomec. Je mi to strašně líto a...omlouvám se ti." zašeptal James a sklopil hlavu.

Rudovláska tam jen stála s otevřenou pusou a koukala na něj. Tak přeci jen se změnil. Tohle jí to jen potvrdilo.

,,Hej Pottere?" začala tónem, kterým na ní vždycky volal on. Otočil se a tázavě se na ní podíval.

Rudovláska ke chlapci pomalu přišla a blízko jeho úst zašeptala:

,,Co takhle rande?"


Ahoooj♥ tak další kapča je tady♥ opět jste byli neuvěřitelní a dali jste na předchozí kapitolu velké množství srdíček♥

Opět budu ráda za vote a hlavně za váš NÁZOR♥

20+ vote= kapitola do 2 dnů

pod 20 votes= kapitola do týdne

Mějte se krásně a papa♥

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat