21. KAPITOLA

2K 159 14
                                    

,,Cože budeme dneska odpoledne dělat?!" vykřikl nevěřícně Tichošlápek z postele, když mu James oznámil plány na dnešní den.

,,Já, moje sladká Lily, Kath a ty půjdeme k jezeru, kde si dáme piknik. Budeme mít dvojrande. Slíbil jsi mi to, pamatuješ? Že když Evansová přijme moje pozvání, ty a Katherine půjdete s náma."

,,No tak to je super." usmál se Sirius.

,,Ale no tak, nebude to zase až tak hrozný." řekl James a jeho kamarád se na něj nechápavě podíval.

,,A kdo říkal, že to bude hrozný? Díky, díky, díky!" zazubil se chlapec a šel se připravovat do koupelny. Cestou si samozřejmě nezapomněl vesele poskakovat a pozpěvovat si.

**********

,,Cože budeme dneska odpoledne dělat?!" vykřikla Katherine z postele, když jí Lily oznámila plány na dnešní den.

,,Vždyť jsem ti včera říkala, že půjdeme na to rande. Já, Jamesík, Black a ty půjdeme k jezeru na piknik. Přece budeme mít to dvojrande, nebo jsi snad zapomněla?!"

,,No tak to je super." usmála se ironicky Katherine.

,,Ale neboj, třeba to nebude zase až tak strašný. Já se náhodou, moc těším. Může to být úžasné odpoledne plných zážitků. A hlavně- ty a Sirius si musíte zlepšit vztah mezi sebou. Pořád na sebe jenom štěkáte a nadáváte si. Jste jak malí." zasmála se Lily cestou do koupelny, zatímco Kath pořád jen ležela na posteli a nepřítomně se dívala do stropu.

,,Máš pravdu, ve skutečnosti to bude ještě horší, než jak to vypadá a já to nadržený prase shodím do jezera, kde ho utopím a budu mít konečně pokoj." ušklíbla se brunetka, které se v hlavě honila představa, jak topí Siriuse.

,,Prosím, Kath, slib mi, že se budeš snažit být milá. S Jamesem je to naše první dobrovolné rande a já chci, aby to bylo perfektní."

,,Fajn, ale dělám to jen a jen proto, že jsi moje nejlepší kamarádka." zavrčela brunetka a pomalu se zvedla z postele.

,,Mimochodem, co si vezmeme na sebe?! Má James radši když mám rozpuštěné vlasy a nebo když je mám nějak svázané? Má radši, když mám džíny s nějakým crop topem a nebo se mu více líbí, když mám šaty?" chrlila rudovláska na svou kamarádku tisíce otázek, načež si brunetka jen povzdechla. Pomalu přešla k Lily a dala jí ruku na rameno.

,,Lily, Jamesovi by ses líbila, i kdyby jsi přišla v pytli a měsíc by ses nemyla. Copak když někoho milujeme, záleží na tom, jak vypadá? Blackovi na tom možná záleží, ale normálním lidem jako jsem já a James ne." usmála se a rudovláska na Katherine jen nevěřícně koukala. V tom momentě ale na okno zaklepala sova.

,,Kath, to je pro tebe!" křikla Lily, když uviděla obálku, na které byla pečeť rodiny Blacků. Dívka se jen usmála, rychle se oblékla, svázala si vlasy do copu a rozutekla se na louku, aby si mohla dopis přečíst sama a v klidu. Opatrně se posadila na trávu, rozlepila obálku a začala číst:

,,Moje nejdražší princezno. Už uplynulo několik hodin od toho, co jsme se naposledy viděli a já na tebe stále nemohu přestat myslet. Doufám, že toho, co se včera stalo nelituješ, protože já ne. Poslušně hlásím, že jsem v pořádku a že se mi nic nestalo. Chtěl jsem se tě zeptat, jestli by jsi třeba za týden nechtěla něco podniknout. Mohli bychom jít třeba na celodenní výpravu nebo tak něco. Doufám, že se máš skvěle a že tě můj bratr moc neotravuje. Kdyby ano, nevšímej si ho. Určitě mi co nejrychleji odepiš, jsem zvědavý, jak se máš a jak se cítíš po včerejšku. Měj se krásně princezno a užij si dnešní den. Mám tě moc a moc rád. Regulus."

Jakmile Kath dočetla dopis, zahřálo jí u srdce. Byla moc ráda, že je chlapec v pořádku a že nelituje té věci, co se včera stala, jelikož ona za to byla šťastná. Tento dopis od Rega ji rozhodně zlepšil den. Ihned si přičarovala pergamen, obálku, inkoust s brkem, aby mohla odepsat nazpět.

,,Můj nejdražší princi. Tvé obavy jsou naprosto zbytečné. Toho, co se stalo včera rozhodně nelituji. Vlastně, jsem za to více než ráda. Těší mě, že jsi v pořádku a že se ti nic nestalo. Rozhodně budu ráda, když spolu něco podnikneme. Ten celodenní výlet zní fajn. Mohli bychom pak přespat někde pod stanem, nebo tak...A ano, mám se celkem dobře, ale bohužel, byla jsem donucena jít na rande s tvým nevychovaným bratrem. Neboj se, já to jako rande rozhodně neberu. Už se těším, až tě znovu uvidím, jelikož už teď mi moc chybíš. Také tě mám moc a moc ráda. S láskou, Kath."

Poté si dopis po sobě ještě dvakrát přečetla a složila ho do obálky. Když už se chystala odejít, uslyšela za sebou nějaký pohyb. Rychle stiskla hůlku v ruce  a otočila se. Naštěstí to nebyl nikdo neznámý, byl to James.

,,Co tady děláš, Jamesi?" usmála se Kath a pokynula mu, aby si sednul vedle ní.

,,Mohl bych se tě zeptat na to samé." přeměřil si jí pohledem a s úsměvem se posadil.

,,Psala jsem dopis. Vážně musím jít s vámi na to dvojrande?" optala se dívka zoufale a snažila se Jamese přesvědčit.

,,Víš ségra, kdyby jsi tam nešla, tak by to asi dvojrande už nebylo. Prostě tam jdeš a tečka. Slíbila jsi to a Sirius už se na tebe moc těší." mrkl na dívku a ta se znechuceně ušklíbla.

,,Hmm...já se na něj vážně taky moc těším." řekla s odporem v hlase.

,,Ale Kath, nebuď přece taková. Sirius tě má moc rád. Udělej to, prosím, kvůli mně. Běž s ním na to rande. Budeme tam přeci ještě my dva s Lily. Nemáš se čeho bát. A navíc bych mu nedovolil, aby ti jakkoliv ublížil. Prosím, pořádně si to užijeme."

,,Tak dobře. Ale dělám to jen kvůli tobě a Lily. Ne kvůli tomu, že by jsem tam chtěla jít. A teď pojď se mnou poslat ten dopis."

,,A komu vůbec píšeš?"

,,Noo..to je jedno." nesměle řekla dívka a zrudla.

,,Podle pečetě soudím, že to bude Regulus, co?" zasmál se James a tím zapříčinil to, že Kath ještě víc zrudla.

,,Jo."

,,Tak bychom už mohli vyrazit, ne? Je skvělé počasí, v košíku máme jídlo a deku, uděláme si u jezera piknik."

,,Dobře, tak jdeme." dívka se zhluboka nadechla a modlila se, aby dnešní odpoledne dopadlo dobře.

Jelikož jse naprosto úžasní, rozhodla jsem se, že další kapitoa vyjde už dnes😂💞
Moc vám všem děkuju za skvělé ohlasy u minulé kapitoly💞
Budu ráda když budete takhle akční i u této kapitoly💞
Bduu ráda za každý vote a koment💞

Nad 25+ votes= kapitola do tří dnů
Pod 20 votes= kapitola do týdne

Mějte se krásně a nějak prezijte zítřejší hnusné úterý😣😂💞

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat