16. KAPITOLA

2.2K 142 28
                                    

,,To je dobrý, vydržím to. Hele, budu muset jít, nebo zase dostanu výprask." zklamaně se na nás podíval.

,,Ne. Nikam nejdeš. Ty už se tam nevrátíš." ozval se James a usmál se.

,,Co-cože?" zeptal se zmateně Sirius.

,,Slyšel jsi dobře. Mamka stejně říkala, že pokud budeš chtít, můžeš bydlet u nás, takže...."

,,Jamesi, děkuju." usmál se.

,,Tak pojďte." usmála jsem se a šla si sednout zpět na svoje místo.

,,Co jste tam proboha dělali?!"

,,Nic." zakroutila jsem hlavou na náznak, aby se už na nic nevyptávaly.

V půl sedmé do hospody vpadl Remus, který nevypadal zrovna dobře.

,,Reme." vstala jsem a objala ho.

,,Kath.." objetí mi vrátil.

,,Co-co se stalo?"

,,Matce zbývá měsíc." smutně přivřel víčka.

,,Panebože, je mi to tak líto. Pojď si sednout k nám." usmála jsem se.

*****

,,Kluci, my vás teď s holkama opustíme. Jamie, sejdeme se za půl hodiny před Taškářem. Mějte se." zamávala jsem a společně s holkami jsem odešla.

,,Kath, mrzí mě to, ale já a Chloe budeme muset jít. Dneska totiž musíme odjet domu." řekla Claire a smutně se usmála.

Objala jsem je a popřála jim, aby se měly hezky.

,,Tak Lil, jsme tu sami. A já mám pro tebe překvapení! Euphenie mi řekla, že můžeš jet k nám na celé prázdniny!" vyjekla jsem nadšeně a ona se mi hned vrhla kolem krku.

,,Děkuju!" usmála se.

,,Večer ti všechno řeknu. Ale teď musíme do lékárny a do famfrpálového příslušenství."

V lékárně jsem koupila hojivou mastičku pro Siria a potom jsme zamířily do famfrpálového příslušenství.

,,Proč jdeme sem?" zeptala se nechápavě Lily.

,,Jdu koupit dárek pro Jamese." ukázala jsem na nejnovější koště a usmála se.

,,Dobrý den, vezmu si toto koště a k němu bych chtěla dvě mikiny nebelvírského vzoru, na kterých bude napsáno POTTER a pod tím bude číslo 7. A nakonec bych k tomu ještě chtěla dva dresy se stejným nápisem a číslem. Jedna mikina a dres velikosti S a druhá mikina s dresem ve velikosti L." vytáhla jsem požadovanou sumu, koště zmenšila, aby James neviděl, co mu chci dát a všechno jsem dala do tašky.

,,Rychle Lily. Nestíháme."

Obě dvě jsme se rozběhly k Taškářovi, kde už čekali kluci a Euphenie.

,,Zase pozdě." zasmál se James.

,,Počkat, ty jsi byla zase nakupovat?! To ti nestačilo těch 17 tašek?!" vyjekl a ukázal na tašky, které měl poskládané pod nohama.

,,Drahoušku, tak co, jak jsi si užila den? A ty musíš být Lily, viď? Kath nám říkala, že jsi její nejlepší kamarádka a že u nás ráda strávíš prázdniny." usmála se na nás Euphenie a já kývla. James se na mě nechápavě a trochu naštvaně podíval-vypadal že omdlí a já se na něj nevinně usmála.

,,Tak je na čase jít domů." řekla a pak jsme se přemístili.

,,Fleamonte! Jsme doma!"

,,Dobrý den pane Pottere." pozdravila Lily.

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat