,,Slečno Evansová, slečno Wilsonová. Oznamujeme vám, že dne 20. 11. byla spáchaná vražda. Obětmi jsou dvě rodiny studentek, které s vámi chodili do ročníku. První obětí je rodina Stevensova, další oběti jsou Claire Sumerová a její rodina. Oba dva pohřby se uskuteční, až se vrátíte zpět do Bradavic. Albus Percival Wulfric Brian Brumbál."
,,Pro Merlina!" vykřikla zděšená rudovláska, když si přečetla onen dopis, který dostala v černé obálce. Už když uviděla tu obálku, říkala si, že se stalo něco hodně špatného. A taky, že tomu tak je. Obě dvě dívčiny kamarádky, se kterými se znala už od prvního ročníku jsou mrtvé. Claire a Chloe jsou pryč. Už nikdy je nebude moct vidět. Už nikdy neuslyší jejich hlas. A to jen kvůli němu. Kvůli Voldemortovi.
,,Lily, co se stalo?" přiběhl z lesa udýchaný James, když uviděl svou milovanou plakat. Ihned si ji vzal do náručí a začal ji utišovat.
,,Cla- Clai-Claire a Chloe, oni, oni jsou-mrtvý." koktala rudovláska pod návaly slz. Lily si myslela, že omdlí, jelikož bolest, kterou právě teď prožívala byla neskutečná. Tak už jí zbyla jen Katherine. Většina jejích přátel je mrtvá.
,,Pšt Lily, pšt, bude to dobrý." hladil Dvanácterák svou dívku po vlasech a sám se držel, aby nezačal plakat. Byla zlá doba. Lidé umírali čím dál tím víc, pán zla nabíral na síle. Co když příštími obětmi bude jeho rodina? Nebo někdo, na kom mu záleží? Sirius, Katherine, Remus, Lily...nikdo nebyl v bezpečí. I pro Jamese byla skutečnost, že jsou Chloe s Claire pryč hrozná. Smutná...
,,Řekneme to Kath?"
,,Ne, Jamesi. M-my jí nebudeme kazit dovolenou. Až se vrátí tak jí to řekneme."
,,Určitě jí to zlomí. Bude to pro ni strašné." strachovala se rudovláska o svou kamarádku. To ale nevěděla, kvůli komu se tyto vraždy staly. Nevěděla, že nový smrtijed, na jehož počest byly zabity dvě rodiny je Regulus.
,,Kath je silná. Navíc má tebe, zlato. Má mě, Remuse, Reguluse a Siriuse. Zvládne to." uklidňoval James Lily a hladil jí po zádech. Tato smutná zpráva zasáhla všechny. Když se to dozvěděl Remus, sesypal se. Nikdo totiž nevěděl o vztahu mladého vlkodlaka a krásné, vždy divoké blondýnky. I když byli oba dva úplně jiní, vzájemně se doplňovali a milovali se. Se svým vztahem chtěli své přátelé upozornit po podzimních prázdninách.
Mladý vlkodlak si ale takovou bolest nezasloužil. Už toho prožil tolik...už toho tolik ztratil...prožil tolik bolesti. Kousl ho vlkodlak, následně smrtijedi zabili jeho rodinu až zbyl jen on a jeho matka, která umírala na mudlovskou nemoc zvaná rakovina. Se vším tím mu pomáhala Chloe. Ona byla chlapcova kotva...teď už nemá nikoho, zbyl tady jen on se svým zlomeným srdcem.
**********
,,Takžeee...vítej na Hawai, Kath!" usmál se Reg, když se společně ocitli ve velkém luxusním hotelu v centru.
,,Je to dokonalé, Regu. Ale muselo tě to stát spoustu peněz." řekla vděčně brunetka a chlapce objala.
,,No, jsem Black." pokrčil rameny chlapec, načež se oba dva uchechtli. Ano, rodina Blacků jistě patřila k těm "zazobaným" kouzelníkům.
,,Co budeme dělat nejdříve?"
,,No, jelikož nemám žádné věci, tak asi půjdeme nakupovat." řekla dívka.
,,Jasně, zlato. Tak jdeme." Regulus chytl mírně zaskočenou Kath za ruku a hrnul se k nákupnímu centru.
,,Ehm, a jak to mezi námi teď vůbec je?" optala se na rovinu Kath a jen, co to dořekla, zrudla a vypadala jako rajčátko.
,,Katherine Ann Wilsonová, prokážeš mi tu čest a staneš se mou dívkou?"
,,Bude mi ctí, Regulusi Arcturusi Blacku."
**********
Sirius seděl na větvi stromu, kde byl naposledy s Kath. Chyběla mu. Nechtěl tady být jen s Lily a Jamesem, kteří spolu laškovali. Pohled na ně byl někdy vážně nechutný.
,,Kath, ani nevíš, jak moc bych tě chtěl mít jen pro sebe." první slzy stékaly chlapcovy po tváři.
,,Jak moc bych chtěl, abys mě milovala tak, jako já miluju tebe."
,,Abys byla se mnou a nikdy mě neopustila."
,,Abys mě opečovávala tak, jako bych já opečovával tebe."
Teď už chlapec seděl zádama opřenýma o strom a plakal. Plakal, protože věděl, že to, o co prosí, to se nikdy skutečností nestane. Důležité pro chlapce ale bylo, že je Kath šťastná. Sice ne s ním, ale je šťastná. Možná, že kdyby se od začátku choval normálně a pořád jí neotravoval a někdy nevypustil zlá slova ze svých úst, bylo by to všechno jinak...Možná...
Sirius byl ale vděčný za to, že má přátele, kterým může věřit a které má moc rád. Má přátele, pro které by udělal všechno. By i pro ně i zemřel. Kath, James, Lily, Remus, Chloe, Peter, který se ale poslední dobou choval velice podivně a Claire. Tohle byla jeho parta. Parta lidí, které má rád. Parta lidí, kterou miluje. Nesnesl by, kdyby se někomu z nich něco stalo. Nesnesl by, kdyby někdo z nich zemřel. Zbláznil by se. Z bolesti, kterou by cítilo jeho už tak poničené a zlomené srdce.
**********
Když mladý vlkodlak dostal tento osudný dopis, nejdříve ho nechtěl otevřít. Bál se, že se něco stalo. Neměl z toho dobrý pocit. A také, že chlapcovy obavy byly oprávněné. Dopis přinesl jen zlé zprávy.
Po přečtení "První obětí je rodina Stevensova" se mu zatajil dech. To snad nemůže být pravda, říkal si. Nejdříve jen tak v klidu seděl na posteli a hleděl do prázdna. Po chvíli mu začalo docházet, co se vlastně stalo. Remus se začal klepat a začaly mu slzet oči. Panebože, ona je mrtvá!
Ona, láska jeho života, se kterou se dal dohromady asi před měsícem. I když jejich vztah trval krátce, Remus ke Chloe vždycky něco cítil. Miloval ji už dlouho. Svým přátelům to neřekli, jelikož nevěděli, jestli jim to vydrží. Chtěli jim to ale říct, až se vrátí do školy po prázdninách. Náměsíčník byl na tom velice špatně. Už zase ztratil někoho, koho miloval. Ztratil všechno, protože ztratil ji. Jeho jedinou a poslední pravou lásku.
Ahoj💋
Další kapitola je zde a abych pravdu řekla, jsem vážně naštvaná.
Kapča měla vyjít už v pátek, ale wattpad prostě ne a ne vydat mi novou kapitolu😒Takže jí zde máte dnes💖
Co říkáte na Rema?💋Pokud chcete kapču do 3 dnů= 25+ votes❤
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
FanfictionTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...