13. KAPITOLA

2.5K 157 29
                                    

,,Kath! Už je oběd!" zavolal na mě James a já vyšla z jeho koupelny.

Společně jsme seběhli schody dolů a usadili se ke stolu.

Paní Potterová nám ihned dala talíř s kuřecím masem, hranolkami a volským okem.

,,Děkuju. Dobrou chuť." poděkovala jsem a pustila se do jídla.

,,Bylo to vážně výborné. Pokud mě teď omluvíte, půjdu si zařídit pokojíček." zasmála jsem se.

,,Ale jistě drahoušku. Až to budeš mít, zavolej nás. Rádi se na to přijdeme podívat." usmála se a šla odnést talíře do myčky.

Rozloučila jsem se s Jamesem a slíbila jsem mu, že ho zavolám, když budu něco potřebovat. Zavřela jsem dveře, vytáhla hůlku a pustila se do kouzlení.

Nejdříve jsem stěny pokoje přebarvila z bílé na fialovou. Do jednoho rohu jsem umístila bílou postel a na ní jsem si dala černo-fialové polštářky a sladila s nimi i povlečení. Naproti posteli jsem si dala černo-bílý stůl a na něj jsem si dala lampičku, fixy, tužky a papíry. Do poliček stolu jsem si uklidila své školní potřeby a mé modní návrhy na šaty, které jsem si v budoucnu chtěla ušít. Vedle stolu jsem si vyčarovala velkou, černou skříň. Do ní jsem si dala spoustu ramínek, poliček, velkou skříňku na boty a speciální poličku na šperky. Byla jsem ráda, že mi matka všechny mé věci poslala ještě ten den, co mě vydědila.

Dále jsem do skříně vyčarovala ještě jedny dveře a v nich, když se otevřely, byl obrovský bazén, vířivka a sauna. Milovala jsem plavání, a tak jsem si to nemohla odpustit. Tady bude mé místo na relaxaci. Nejlepší na tom bude, že ta místnost bude skrytá. Aby jsem ji otevřela, musela jsem pronést heslo, které jsem si tam určila. Vedle skříně jsem dala zrcadlo, bez toho bych se přeci nemohla obejít. Do třetího rohu, jsem vyčarovala dveře, které oddělovali místnost od koupelny. V koupelně jsem si vyčarovala vanu, sprchu, záchod, umyvadlo, zrcadlo a poličky na šminky.

Nakonec- do posledního rohu jsem si vyčarovala vstup na balkon. Chtěla jsem balkon s velkým výhledem, což se mi povedlo velice dobře. Na balkon jsem si vyčarovala čtyři židle a uprostřed byl malý stoleček. Málem bych zapomněla-musím přeci někam dát své knížky a cédéčka s hudbou! Tak jsem si nakonec v koupelně vybudovala ještě jedny dveře, které vedly do místnosti, kde byla velká bílá almara na knihy a o něco menší almara na cédéčka. Do místnosti jsem si ještě dala velký, černý vak a televizi.

Všechny místnosti jsem sladila do fialovo-černo-bílé barvy a vážně se mi to líbilo. Když jsem se podívala na hodiny, zjistila jsem, že už je půl sedmé. Panebože, to jsem to dělala tak dlouho?! Jsem vážně unavená. Ale musím udělat ještě jednu věc- umístit do skříní oblečení, boty, šperky, knihy, cédéčka a spoustu dalších věcí...

Nakonec mi stavba mého nového pokoje zabrala devět hodin. Ale musím říct, že to za to stálo. Byl to vážně překrásný pokoj. Došla jsem za Jamesem a zaklepala na dveře od jeho pokoje.

Otevřel mi.

,,Jamesi, chceš se jít podívat na můj nový luxusní pokoj?" zeptala jsem se a doufala, že řekne ano. Chtěla jsem se totiž pochlubit.

,,No, jasně." zazubil se a v jeho očích se objevila zvědavost.

,,Mám zavolat i naše?"

,,Když tak potom, teď bych to chtěla ukázat jen tobě."

Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. Jakmile to James uviděl, vytřeštil oči.

,,To-to jsi vážně zvládla sama?!" protřel si oči, aby zjistil, jestli se mu to nezdá.

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat