Regulus Black se měl právě společně se svou "partnerkou" přemístit do Zapovězeného lesa, ale v tom něco spatřil. Viděl svého bratra, jak v nese někoho v náručí. Rychle se vytrhl ze sevření profesora Křiklana, což způsobilo, že se nepřemístil a zvolal jméno svého bratra. Když uviděl, koho to drží v náručí, když spatřil její tvář, její nehybné tělo...myslel si, že se neudrží na nohou. Co nejrychleji se rozběhl za svým bratrem na ošetřovnu a hlavou se mu linuly ty nejhorší představy.
,,Siriusi, co se sakra stalo?! Kde je?!" zakřičel z dálky na svého bratra, když ho uviděl, jak stojí se sklopenou hlavou před ošetřovnou.
,,Regulusi, já nevím! Zničehonic usnula a náhle nedýchala! Nevím, co se to s ní děje!" vykřikl zhrozeně mladík s bouřkově- šedýma očima a samou nervozitou přešlapoval sem a tam.
,,Budeme v pořádku, řekni mi, že bude v pořádku!" vykřikl frustrovaně Zmijozel.
,,Já nevím!" křikl zoufale Sirius.
,,Pane Blacku a ehm...pane Blacku laskavě se utiště!" okřikla je Pomfreyová, když otevřela dveře od ošetřovny. Ani jeden z bratrů na nic nečekal a vrhli si na ošetřovnu až k lůžku, kde ležela Katherine. Nehýbala se, vypadala, jako kdyby byla mrtvá.
,,Co-co se jí stalo?! A proč se sakra nehýbe!" zařval přes celou ošetřovnu Regulus, až s i jeho bratr otřásl.
,,Je v komatu. Nevíme, kdy se probere, nebo jestli se vůbec probere. "
********
,,Slečno Evansová, pane Pottere, mrzí nás to, ale vy se této akce zúčastňovat nebudete. Něco se stalo. Najdete ji na ošetřovně." objevil se před párem zničehonic Albus Brumbál a než se nadáli, byli v Bradavicích, oba dva vyděšení.
,,Co se stalo?" ptali se vyděšeně při cestě na ošetřovnu.
,,Uvidíte." řekl Brumbál a zmizel. Lily s Jamesem běželi jako o život a když se ocitli na ošetřovně, zatajil se jim dech. Vzadu u lůžka seděl z jedné strany Sirius a z té druhé Regulus a oba dva někoho drželi za ruku. Když pár přišel blíže, poznal o koho se jedná.
,,Ségra!"
,,Katherine!" křikli oba dva naráz a rozeběhli se k zadnímu lůžku.
,,Co se sakra stalo?!" vykřikl James, když uviděl svou sestru, jak nehybně, bledá jako mramor, leží.
,,Najednou usnula a zničehonic přestala dýchat." řekl Sirius a jeho bratr ho doplnil:
,,Neví, jestli se vůbec probere."
,,To si děláš srandu." ozvala se Lily a bolestně přivřela oči. Nemůže přeci ztratit další osobu, kterou miluje. Nemůže přeci ztratit další kamarádku. Pak by zůstala sama.
,,Chloe, Claire!" vykřikla brunetka, když uviděla dvě známé tváře, jak na ní hledí a rozběhla se k nim.
,,Katherine!" křikly a objaly jí.
,,Jakto, že jsem tady? Holky, strašně moc nám s Lily chybíte." zavzlykala brunetka, když si uvědomila tu smutnou skutečnost.
,,Kath, ocitla jsi se mezi životem a smrtí a je jen na tobě, jestli se dokážeš vrátit zpátky. Musíš najít cestu zpět. Nebo zemřeš. A jde tady čas o něco rychleji. Jedna minuta tady je u vás ve světě hodina času.
,,Holky, já se musím vrátit zpátky! Ráda bych byla s vámi, ale já tam nemůžu nechat Lily, Jamese, Rema, Siriuse a Reguluse." zavzlykala Kath a znovu své mrtvé kamarádky objala.
,,Chybíte nám, strašně moc."
,,Vy nám taky, Kath. Nechceme, aby jste se kvůli nám takhle s Lily trápily."
,,Budu si tohle pamatovat?" optala se brunetka.
,,Možná, že ano. Proč?"
,,Chloe, mohla bych něco vyřídit Removi, jestli chceš." řekla smutně Katherine, načež blondýnka bolestně přivřela oči. Ach, jak moc jí chlapec chyběl.
,,Četla jsem ten jeho dopis. Vlastně, nosím ho pořád sebou." rozbrečela se Chloe.
,,Takže...kdybychom otevřely tvou rakev, ten dopis už by tam nebyl?" zeptala se překvapená Kath a dívka jen přikývla.
,,Napiš mu také dopis. Na rozloučenou. Já mu ho předám. Pokud se tedy vrátím. Můžeš něco napsat i nám s Lily. Na památku. Na důkaz, že jsi s námi byla."
,,To je dobrý nápad, Kath. Ale nechci, aby se poté Remus ještě více trápil. Ale napíšu mu ho...Musí vědět, že mě to moc mrzí a že ho budu milovat navěky. A že se jednou znovu setkáme, že se přes mě musí přenést..." vzlykala blondýnka a Claire ji uklidňovala.
,,Víš, co mi napsal v tom dopise? Poslouchej:"
,,Chloe, ani nevíš, jak moc se bez tebe trápím. Jak moc mě tvoje ztráta zasáhla. Je to jako kdyby mi někdo vyrval srdce z těla a rozlomil o vejpůl. Už není celé. Zbyla jen půlka, protože tu půlku jsi naplňovala ty a ty tady teď nejsi. Miluju tě...Ta strašně moc a opravdu nejsem připravený tě opustit. Navždy tě budu milovat. Ty jsi byla moje první a zároveň poslední láska, co jsem kdy měl. Budeš mi chybět, má lásko. Rem." dočetla Chloe dopis u něhož čtení se všechny dívky rozbrečely.
,,To je mi tak líto, zlato." pohladila Kath Chloe po rameni. Slzy skrýt ale nedokázala. Nemohla uvěřit, že ji vidí. Naposled.
,,Tohle je naposled, co vás vidím. Naposled, co vás slyším." plakala Kath.
,,Tady máš. Vezmi si můj řetízek, Kath. Na památku. A ten Claiřinin dej Lily. A řekni jí, že nás moc mrzí, že jsme jí musely opustit a že jí milujeme. Tak jako tebe. A pozdravuj kluky." řekla Chloe a připla brunetce na krk dva řetízky.
,,Mimochodem, pozoruju tě s Regulusem celou dobu. Je to hodný kluk. Opravdu tě miluje, drž se ho." řekla Claire, načež Chloe přikývla.
,,Také ho miluju. Je pro mě vším. Nemohla bych ho ztratit, nikdy. Nepřežila bych to. On je můj život."
,,Kath, už jsme tady dlouho. Je čas se rozloučit. Tady máš ty dopisy. Jeden pro Jamese a Siriuse, ten druhý pro Rema a ten třetí pro Lily. Máme tě moc rádi, Kath. Na to nezapomeň. Budeš nám chybět a věříme ti, že se z toho komatu dostaneš. Seš přece Wilsonová."
,,Budete mi chybět. Nikdy nezapomenu."
Ahoj❤
Další kapitola je tady❤
Doufám, že se vám líbí!❤
Budu ráda za každý vote, komentíky a i follow❤
Pokud chcete kapitolu do tří dnů= 25+ votes❤
SPOILER:
K 43. - 44. KAPITOLE SI PŘIPRAVTE KAPESNÍČKY, I JÁ SI NEOPUSTILA PÁR SLZIČEK. DOUFÁM, ŽE MĚ ZA TO NEZABIJETE, ALE PŘEDEM ŘÍKÁM, ŽE JSEM TO MUSELA UDĚLAT:/❤
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
FanfictionTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...