33. KAPITOLA

1.7K 114 11
                                    

Katherine stála s Lily na okraji lesa, kde si vykouzlily malinký domeček se zrcadlem a spoustou oblečení­, líčení, bot a doplňků. Chtěly, aby dívka na rande s Regulusem vypadala dokonale. Koneckonců, je to přeci jen jejich první rande, a tak to musí­ byt ve velkém stylu.

,,Kluci? Halo, pomoc!" křikly dívky na Siriuse s Jamesem, jejž momentálně leželi u vody pěkně s cigaretkou v puse. Jakmile zaregistrovali, na ně holky volají, oba dva se pořádně zakuckali z toho, jak se lekli. Poslechli ale dívky a rychle přiběhli k domečku.

,,Copak potřebujete, dámy?" zasmál se Tichošlápek, s pohledem upřeným na Katherine.

,,Potřebujeme poradit. Absolutně nevím, co si mám vzít na sebe a tak potřebuju, aby jste mi pomohli. Já si budu zkoušet různé oblečení a ty Siriusi, Jamesi a Lily to budete hodnotit. Nakonec vybereme ten nejlepší outfit a v něm půjdu s Regulusem na rande." 

Chlapci s bouřkově- šedýma očima se náhle udělalo mdlo. Dělala snad dívka schválně, že zmiňovala jeho bratra před ní­m? A nebo si to neuvědomovala? Doufal, že si to neuvědomovala, jelikož ho moc bolela představa Katherine s jeho bratrem, jak se ocumlávají­ při měsíčku.

,,Dobře, tak začni." usmál se Sirius a usadil se na židličku, kterou Kath vykouzlila. Však úsměv, který zdobil chlapcovo krásnou tvář, byl falešný. Nechtěl ale brunetku zatěžovat svými pocity, jelikož věděl, že to, co cítí­ on není vzájemné.

První outfit, který se skládal z černo-žlutých šatů a fialových podpatků dopadl následovně- Lily tento outfit ohodnotila šesti body, James též šesti a Sirius desíti. Překvapivě. 

,,Myslím, že i kdybys šla v pytli, tak ti Sirius dá desítku, Kath." zasmála se rudovláska a zmiňovaný chlapec jí musel dát za pravdu. Brunetka by se chlapci vážně líbila ve všem.

Celkem dívka vyzkoušela asi deset outfitů, ale ani jeden se jí nezdál jako ten pravý. Když v tom ale uviděla něco, co ji okouzlilo ihned na první pohled. Oblékla se do toho oblečení a šla se ukázat. Jakmile Kath vyšla, všichni vykulili oči na to, jak to dívce slušelo. Měla na sobě tmavě- modrý crop top, který měl zapínání vepředu a černou sukni. Dívka vypadala vážně úžasně. 

,,Tak tohle Kath, tohle je to pravé ořechové

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tak tohle Kath, tohle je to pravé ořechové. Regulus z tebe padne na zadek." vypískla nadšeně Lily a James se Siriusem ji neochotně dali za pravdu. 

,,A navíc, když se na to budete chtít vrhnout, bude to rychlé, jelikož máš zip vepředu." zašeptala dívce Lily a obě dvě se rozesmály. Bohužel, to slyšel i Sirius, který z toho moc nadšený nebyl. Představa Reguluse s jeho láskou pro něj byla velice nechutná. Doufal, že to brunetka neudělá, jelikož to by ho vážně zlomilo. 

,,Lilyano! Už zase začíná ta tvoje perverzní nálada!" zasmála se brunetka.

,,Kolik je vůbec hodin?"

,,Něco málo po sedmé. Kdy že má ten Regulus přijít?" optala se rudovláska.

,,Jsem tady." ozval se hlas, který vycházel z lesa. 

,,Regulusi!" vykřikla brunetka šťastné a ihned chlapce objala.  

,,Tak se mějte lidi, já jdu, pa." zamávala ještě Kath svým kamarádům a odešla společně s chlapcem. Předtím, než brunetka odešla, uslyšela, co jí řekl Sirius: ,,Dávej na sebe pozor a vrať se mi brzy." 

**********

,,Regu, tak ráda tě vidím! Ty jsi opravdu přišel." šťastně vykřikla dívka, když se s chlapcem ocitli sami. 

,,Samozřejmě, že jsem přišel, Kath. J-já ti musím něco říct." chlapec se samou nervozitou třásl a potily se mu dlaně. Bál se, jak tu krutou skutečnost dívka přijme. Bál se, že ho opustí tak jako všichni ostatní. 

,,Dobře, ale kam to jdeme, Regu?" 

,,Nejdříve ti to řeknu, jelikož si nejsem jistý, jestli bys se mnou pak ještě někam chtěla jít, až se to dozvíš." 

,,Regu, povídej a pamatuj si jedno- tím, čím pro mě seš nic nezmění." uklidnila chlapce brunetka, to ale netušila, co jí její milovaný za pár okamžiků řekne.

,,Kath, moc mě to mrzí, ale...ale...já jsem se stal smrtijedem." konečně ze sebe dostal Reg a dívce se zatajil dech. Jak to mohl udělat? Proč to udělal? Dívce se do očí hrnuly slzy.

,,Proč?" zašeptala bolestně. 

,,Protože tě miluju. Udělal jsem to kvůli tobě. Kvůli tomu, abych tě ochránil. Tebe a mého bratra. Chtěl vás zabít. Nedopustil bych, aby se ti něco stalo." pohladil Regulus Kath po tváři. 

,,Ukážu ti, co přesně se stalo." šeptl chlapec po chvilce ticha, načež dívka jen přikývla. Když se po pár minutách vzpamatovala z toho, co viděla, stále tomu nemohla uvěřit. On se pro ni obětoval. On ji ochránil před ním. 

,,Já-já..." nestihl doříct Reg, jelikož dívka protrhla tu vzdálenost mezi nimi a chlapce políbila. Ten byl chvilku v šoku, ale poté začal s dívkou spolupracovat. Kath si obmotala ruce kolem jeho krku a polibek prohloubila. 

,,Kam, kam, že to vůbec jedeme?" zeptala se chlapce dívka, které pořád rozdýchávala to, co se před několika okamžiky odehrálo. 

,,Koupil jsem nám byt na Kanárských ostrovech." řekl Reg a dívka vykřikla samou radostí.

,,Cože? To si děláš srandu? My spolu jedeme k moři?" vypískla nadšeně dívka. 

,,Ano, jedeme. Jedeme si pořádně užít zbytek prázdnin. Jen my dva. Jen ty, já a náš nový byt u moře." 

,,O můj Merline! To jsi vážně nemusel." 

,,Nemusel, ale chtěl. A víš proč? Protože tě miluju Kath. Udělal bych pro tebe všechno." 

,,Miluju tě, Regulusi Blacku." 

**********

,,Cože? No to si ze mě děláte prdel, ne?! Kam že jela? A na jak dlouho?!" vykřikl rozzlobeně Sirius, když od Lily uslyšel onu novinku, že Kath jela s Regulusem na dovolenou.

,,Hele, neřvi na ní tak! Ona za to nemůže!" křikl na Tichošlápka jeho kamarád, načež se on rozesmál. 

,,Podlejzáku." 

,,Čokle." 

,,Paroháči."

,,Smraďochu!" 

,,No, nevím, kdo se tady naposled myl před týdnem." uchechtl se Sirius.

,,Chceš do čumáku?" 

,,Tak pojď paroháči!"

,,Ale no tak, kluci. Klid." řekla Lily, ale nikdo jí samozřejmě neposlouchal. 

,,Katherine, vrať se prosím už." 

Ahooj❤
Další kapitola je tady❤
Jak se vám líbí?❤
Budu ráda za jakékoli votes a komentíky💖
Mějte se krásně a užijte si vysvědčení❤




Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat