Od doby, co se Katherine a Sirius dali dohromady uběhly už čtyři měsíce a dívka nemohla být šťastnější. Od té chvíle, co začala s chlapcem chodit se jen usmívala a mohla říct, že po dlouhé době je už konečně šťastná. I když byla v posledních dnech velice ve stresu. Dnes se totiž měli psát závěrečné zkoušky OVCE, které rozhodnou o jejím následujícím životě. Kath nezměnila názor, že půjde na bystrozorku.
Chtěla ochraňovat nevinné lidi a chtěla proti zlu bojovat. Ale další a hlavní důvod, proč by se dívka chtěla stát bystrozorkou je ten, že potřebuje pomstu. Chce se pomstít za něj. Za Reguluse. Pomstí jeho smrt a Bellatrix bude trpět. Bude litovat, že Reguluse zabila.
Všichni tak strašně moc dospěli. Remus se už jakžtakž přenesl přes Chloeinu smrt a smířil se, že už jí nikdy znovu neuvidí. Teď byl ale hodně nervozní ze zkoušek, jelikož věděl, že musí dosáhnout co nejlepšího hodnocení, protože to, že je vlkodlak mu rozhodně nepomáhá k hledání zaměstnání.
Co se týče Siriuse, ten také přetékal štěstím. Kdo by byl řekl, že si bradavický Cassanova najde někoho komu bude věrný a koho nebude mít jen na jednu noc? Vyspěl a byl rozhodnutý svou dívku chránit za každou cenu. Tak moc ji miloval. Byla jeho život a nevěděl, co by dělal, kdyby ji ztratil. Sirius byl též rozhodnutý pro své budoucí povolání. Bude bystrozorem. Chce stejně jako Kath pomstít svého bratra a chce zlo zničit. Byl rozhodnutý bojovat až do posledního dechu.
Lily a James, to byl jako pár snů. Tak moc se k sobě hodili. Vzájemně se doplňovali ve svých nedostatcích a Dvanácterák plánoval, že jeho krásnou rudovlásku po složení zkoušek požádá o ruku. I když jejich budoucí povolání bude riskantní, a jeden z nich bude moct zemřít, rozhodl se, že chce jejich lásku něčím zapečetit. A svatební prsten mu přišel jako dost dobrý nápad. Rudovláska ale byla úplně vystresovaná ze zkoušek. Celé dny nic nepila, ani nejedla, jen ležela na posteli a učila se.
Peter Pettigrew se na rozkaz svého pána začal bavit s Poberty a oni ho pak přijali mezi sebe, i přes Katheriiny obavy. Ano. Katherine se skutečně Peter moc nezdál. Přišlo jí podezřelé, že zrovna teď, na konci sedmého a závěrečného ročníku se s nimi chlapec začal bavit. Ale snažila se to neřešit a svými obavami někoho nezatěžovat.
Voldemort stále sílil a sílil. Smrtijedi se k němu přidávali a jeho armáda rozrůstala. Ještě mu ale něco chybělo. Do své armády opravdu potřeboval Katherine, jelikož byla pronesena věštba o tom, kdo ho může porazit. A proto si budoval tak velkou armádu. Aby svého protivníka porazil.
**********
,,Kath, vstávej! Dneska máme ty zkoušky!" vykřikla Lily a sama s učebnicí v ruce pobíhala po pokoji a hledala jednotlivé kousky oblečení.
,,Panebože Lily, já to nedám!" stresovala se Katherine a ihned vyskočila z postele. Vzala si na sebe černou sukni a do toho si zastrkala tričko. Jemně se nalíčila, vyčistila si zuby a učesala se. Vzala si do ruku učebnici Obrany proti černé magii, ze které mimochodem psala test již za půl hodiny, a opakovala si učivo.
,,Co máš jako první?" optala se rudovláska a oblékla se do podobného oblečení jako její kamarádka.
,,Teoretickou zkoušku z obrany. Takže píšu test." povzdechla si brunetka a sbalila si do brašny knihy a spoustu pergamenů s poznámkami.
,,Já mám též teoretickou zkoušku z obrany. Pak mám teorii z přeměňování, praktickou zkoušku z přeměňování, praktika z obrany a pak mám praktika a i teorii hned po sobě z těchto předmětů: bylinkářství, kouzelné formule, lektvary, dějiny čar a kouzel, astronomie, péče o kouzelné tvory, jasnovidectví, věštění z čísel, studování mudlů a starodávné runy."
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
Fiksi PenggemarTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...