6. KAPITOLA

3.5K 190 11
                                    

,,No, jsem ráda, že jste tady všichni. Vaším úkolem bude jít do Zapovězeného lesa a najít tyto rostliny. Dávejte si pozor, tyto rostliny jsou velice vzácné, takže nepochybuji, že bude těžké je dostat. Nyní už prosím jděte. Zde máte tašky, do kterých pak rostliny dáte a poté je odnesete ke mně do kabinetu." přeměřila si nás přísným a nepřátelským pohledem a zavřela nám dveře před nosem.

,,Tak. Jdeme na to." pousmála jsem se a šla vstříc svému úkolu.

*****

,,No,ehm takže, mohli bychom se rozdělit, aby jsme to měli rychlejší."zakoktala se Lily a upřeně přitom sledovala ty dva-teda teď už jen jednoho neandrtálce.

,,Chci jít s Kat!"vykřikli Black s Lily najednou.

,,Ne,já jdu s Kat! "
,,Ne,já! "
,,Evansko? Víš o tom,že vypadáš jak moucha?"
,,Blacku? Víš o tom, že vypadáš jako ten největší debil pod sluncem? Vlastně počkat -ty tak jen nevypadáš, ty jím jseš. " zazubila se na něj Lily a onen zmiňovaný neměl daleko k výbuchu.
,,Jen počkej Evansko."
,,No na tebe ne."                                                                                         

,,Tak a dost! Já rozhodnu, kdo půjde s Kat!"křikl James a oba dva ho napjatě poslouchali.

Zatímco Black se tvářil vítězně, Lily se tvářila nenávistně.

,,S Kat jdu já! Jdeme sestro! " zavelel, přehodil si mě přes rameno a začal utíkat pryč. Stačila jsem ještě zahlédnou výrazy těch lidí, které se mnou chtěli jít.

Oba dva měli otevřenou pusu dokořán a ruce založené v kapsách. Tomu jsem se musela zasmát.

,,Ehm Po-teda Jamesi, už mě můžeš pustit. "

,,Jo, jasně." opatrně mě postavil na zem a usmál se.

Lily:

,,Ježiši Blacku! Drž už konečně zobák! Nikoho tady nezajímáš! Myslíš si, že nevidím, jak se na Kat díváš?! Předem tě varuju Blacku, jednou se jí dotkneš a uvidíš! Ona není jen nějaká tvoje další hračka na jednu noc! Ona ne! To ti nestačily ty chudinky před tím? Musíš využívat lidi dál? Pochop to už konečně, Kat tě nenávidí! Nenávidí! Tak jako já nenávidím Pottera, tak ona nenávidí tebe! A řeknu ti, že je to hodně silná a velká nenávist, která vydrží dlouho!" vykřikla jsem a nasupěně odešla hlouběji do lesa.

Celou cestu jsem slyšela, jak jde Black za mnou, a když jsem se na něj podívala, viděla jsem v jeho očích- počkat, slzy? Ale ne, to se mi jen zdá. On nikdy kvůli ničemu nebrečí. On totiž nemá srdce. Tím jsem si jistá. Já chci pro mou kamarádku to nejlepší, a pro ní je nejlepší Remus, ne bradavický Cassanova.

Vím, že by to neklapalo, a také vím, že Kat Blacka nemiluje. Miluje Remuse, který je její životní láska. Remus je ten pravý. Je hodný, milý, chytrý a obětavý.... úplný opak jeho a toho střapatého paka.

Když už teď nad ním přemýšlím, celkem mě potěšilo, jak Katherine utěšoval a řekl jí, že u něj může zůstat a že tady bude pro ní. Ten Potter se občas nezdá. Však stále ho nenávidím. Jen už ta nenávist není tak velká jako v předchozích letech a měsících......

Katherine:

,,Ehm Jamesi? Ví o tom tvý rodiče, že budu bydlet u vás?" zeptala jsem se ho a samou nervozitou jsem si málem prokousala nehty.

,,Jistě, že to ví. A mám ti vyřídit, že se těší až tě uvidí a až tě poznají. Řekl jsem jim, že jsi jiná než tvoje rodina. Ty jsi milá, hodná a dokázala by jsi se obětovat pro přátele, které máš ráda. Ty jsi v tvé rodině jen černá ovce ve stádu těch bílých. Nezapadáš k nim, protože tvá rodina je... je... zlá. Takhle vidím tebe. A tak vidím i Siriuse. Věř, nebo ne, máte spolu spoustu věcí společných. I když tomu nevěříš, Sirius není jen bezcitný parchant, který jen využívá lidi."

,,Děkuju moc Jamesi. Popravdě- jsem trochu nervní se setkání s tvými rodiči. Bojím se, že se jim nezalíbím a že mě hned odsoudí, kvůli tomu, z jaké jsem rodiny." opřela jsem se o strom a schovala si obličej do dlaní. Už zase brečím. Dnes už po několikáté.

,,Neboj, já ti slibuju, že všechno bude dobré." přešel ke mně a svými dlouhými pažemi mě objal. Takové objetí jsem opravdu potřebovala. Nikdy jsem neměla přátele. Nikdy jsem neměla rodinu, která by mě milovala takovou, jaká jsem. Nikdy jsem okolo sebe neměla tolik lidí, kterým můžu věřit a o kterých vím, že mě nezklamou.

,,Hele-není támhleto ta kytka, kterou hledáme?" otočila jsem hlavu do strany a prstem ukázala na svítící růžovou kytku s černými puntíky.

,,Támhleten hnusnej plevel? Jo, myslím, že to bude ono." zazubil se a já se k té květině rozeběhla. Utrhla jsem jí a....co se nestalo? Ty ostatní kytky se začaly spojovat a nakonec z nich vznikla jedna gigantická květina, která nevypadala zrovna nevinně.

,,Vy, co jste přišli pro náš dar, a opovážili jste se nás o něj připravit, zaplatíte životem." promluvilo to tichým a strašidelným hlasem.

,,A doprdele. Jamesi utííííkej!" zařvala jsem z plných plic a začala utíkat jako kdyby mi šlo o život. No počkat- mně jde o život. Ta kytka po nás začala vrhat velké ohnivé koule.

Vytřeštila jsem oči a začala utíkat ještě rychleji. V dálce jsem zahlédla Lily a Blacka, jak na sebe nenávistně hledí. Když mě spatřili, zamávali na mě a já na ně zařvala:

,,UTÍKEJTE!"

Nechápavě se na mě podívali, však když uviděli to, co skáče za námi, rozběhli se pryč.

Naštěstí netrvalo dlouho a už jsem viděla Bradavické pozemky. Doběhli jsme k bráně od hradu a běželi jsme až k Nebelvírské společence. Oddychla jsem si, byli jsme v bezpečí.

Sedla jsem si na velkou pohovku a vydýchávala se. James, Lily a Black se posadili ke mně.

,,Co-co to sakra bylo?" ozval se Black.

,,Kytka, která nás chtěla zabít." arogantně jsem se usmála a on protočil oči a ústy mi naznačil větu: ,,Tak né asi, to bych nevěděl."

,,Tak se příště hloupě neptej." mrkla jsem na něj, dala Jamesovi dobrou noc a společně s Lil jsme odešly do naší ložnice.

Potichu jsme otevřely dveře a.....

,,K.D.E. J.S.T.E B.Y.L.Y?! zapištěla Chloe a ihned se k nám přihnala s ručníkem na hlavě a s županem.

,,Chloe, je to v pohodě, měly jsme přeci ten školní trest s Jamesem a Blackem." objala jsem jí a šla se převléknout do pyžama.

,,Aha-počkat, od kdy je Potter James?" zeptala se nechápavě a pozvedla obočí. Podala jsem jí dopis, ona si ho přečetla a šokovaně se na mě podívala.

,,TO-TO NENÍ PRAVDA!"

,,Bohužel je. A abych odpověděla na tvou otázku- James je to od té chvíle, co mi řekl, že u něj budu bydlet." usmála jsem se na ní.

,,Wow. To bych do něj neřekla."

,,Nejsi jediná." ozvalo se z koupelny od jedné pohledné rudovlásky a já se tomu zasmála.

,,Chloe, musím se na něco zeptat Jamese- hned přijdu." pomalým krokem jsem šla do chlapeckých ložnic. Zaklepala jsem na dveře a čekala, až mi někdo otevře.

Otevřel mi Black a já rychle vtrhla dovnitř. Všichni obyvatelé tohoto vskutku smradlavého a zatuchlého pokoje se na mě nechápavě podívali a já jim sdělila svou prosbu.

,,Byli by jste tak hodní a půjčili mi pár lahví ohnivé whisky? Potřebuju se opít. A to hodně."


AHOJ! DALŠÍ KAPITOLA JE TADY! PRÁVĚ JSEM SE VRÁTILA Z TÁBORA :) BYLO TO TAM ÚŽASNÝ :) VOTES A KOMENTS MĚ POTĚŠÍ... MĚJTE SE KRÁSNĚ, SKLÁDEJTE BÁSNĚ :D A ZATÍM SBOHEM♥


Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat