Regulus se stihl ještě otočit, než ho kletba zasáhla. Smutně se na svou sestřenici podíval a poslední co řekl, bylo jméno. Jméno dívky, kterou tolik miloval. Pro kterou žil. Pro kterou dýchal. Nevěděl, jak dívka na jeho smrt bude reagovat. Teprve teď si uvědomoval svou chybu. Nikdy neměl chodit za Voldemortem dobrovolně. Udělal chybu, která ho ovšem stála život.
Před plačícím chlapcem se náhle objevil tunel, ze kterého vyřazovalo světlo. Rozešel se do něj a světlo ho náhle pohltilo. Ocitl se v nebi. Viděl tady tolik lidí...Všichni z nich byli mrtví. V dálce si všiml dvou holek, kterým se z očí kutálely slzy. Ihned je poznal. Byly to kamarádky jeho Katherine. Teprve teď si uvědomil, že už Katherine znovu nespatří. Že už jí nepolíbí, neobejme...
,,Regulusi! Je nám to tak líto!" řekla smutně Chloe, načež chlapec jen přikývl.
,,Mně taky. Ani nevíte, jak moc. Udělal jsem takovou chybu. Nechci ji opustit."
,,Bojím se, že už to nezvládne, Regu. Je toho na ní moc." rozvzlykala se Claire.
,,Miluju jí. Já ji nechci opustit."
**********
,,Kath, vstávej, jsou Vánoce!" vykřikla šťastně Lily, již dávno převlečená a upravená.
,,Lilyano! Nech mě spát!" zavrčela brunetka a přetočila se na bok.
,,To nepůjde, má tě přeci vyzvednout Reg."
,,To nemění nic na tom, že mě máš nechat spát. Až přijde, tak si lehne ke mně." zívla Kath.
Kdyby jen věděla, že Regulus tady teď s ní doopravdy je a že leží vedle ní. Jen ho nemohla vidět, ani slyšet a to chlapce neskutečně deptalo. Tekly mu slzy z očí a v oblasti srdce cítil obrovskou bolest.
,,Fajn, hele, já si jdu zatím zaběhat. Uvidíme se na snídani, pa." usmála se Lily a vyběhla z pokoje. To ale nevěděla, co v lese objeví.
**********
,,Kluci, neviděl někdo Reguluse? Nemůžu ho najít." řekl zamyšleně Sirius, který se právě ládoval čokoládovými muffiny.
,,Ne, neviděli. Každopádně, my s Remem si jdeme zaběhat, jdeš s náma?" optal se Tichošlápka James.
,,Já půjdu hledat Rega. Takže asi ne. Bežte sami."
,,Fajn." pokrčili chlapci rameny a vyběhli z hradu. Cestou potkali Lily, takže se všichni tři rozeběhli k lesu. Tam ale viděli něco, z čeho se jim udělalo špatně. U vchodu Zapovězeného lesa leželo spoustu mrtvých těl bradavických studentů. Lily zděšeně vykřikla a její křik musel být slyšet až do hradu.
,,Pro Merlina." řekl tiše a zděšeně Remus, když spatřil jedno tělo. Bylo to tělo Reguluse Blacka, který neprojevoval žádné známky života. Když se James s Lily podívali Remusovým směrem a spatřili ho, Dvanácterákovi se zatmělo před očima. Rudovláska padla na kolena a začala brečet.
,,C-co ře-řekneme Kat-Katherine?" zlomil se dívce hlas a stále se dívala na mrtvé tělo zmijozela, který měl otevřené své krásné zelené oči.
,,A co Siriusovi?! Pro Merlina, vždyť Kath to nezvládne! Už toho tolik ztratila a teď ztratila jeho. Osobu, kterou tolik miluje. Vždyť se zhroutí! Oba dva! Zavolejte Brumbála!" křikl hystericky James, když pomyslel na svou sestru a na svého nejlepšího přítele.
Nikdo netušil, že je již mrtvý chlapec sledoval a z očí mu teklo nespočetně slz. Za chvíli se jeho dívka dozví tu hroznou novinu a zhroutí se.
**********
,,Kath! Musíme ti něco říct." plakala Lily, když uviděla zničenou brunetku, sedící na gauči ve společenské místnosti. Kath se trápila, jelikož nevěděla, kde se Regulus zdržel. Sirius seděl vedle dívky a utěšoval ji, že je vše v pořádku, že se jen někdo zatoulal.
,,Co?"
,,U lesa jsme našli spoustu mrtvých těl bradavických studentů." řekl James a Sirius zbledl. Měl takové očekávání, co chtěli jeho přátelé říct. Kath to ale pořád nedocházelo.
,,To je strašné. Chudáci. Je tam někdo známý?" optala se brunetka, nechápajíc, proč vedle ní chlapec s bouřkově-šedýma očima zničehonic začal brečet.
,,Kath...mezi obětmi je Regulus." vydechla zničeně Lily a dívka jakoby zkameněla v pohybu. Nejdříve vůbec nemohla pochytit tu informaci, co jí její kamarádka sdělila. Kath se rychle zvedla z gauče a v pyžamu vyběhla ven z hradu. Běžela k lesu a Sirius též.
Brunetka bolestně zakřičela, když opravdu uviděla Reguluse, nehybně ležícího na trávě a s otevřenýma očima, ve kterých už neviděla tu známou jiskru. Klekla si k jeho tělu a začala brečet. Chytla přímo hysterický záchvat. Siriusovi se také začali z očí kutálet slzy a pro svou útěchu Kath objal.
Slzy tekly proudem. Oba dva nebelvíři tuto ztrátu nemohli snést. Nemohli to přijmout.
Regulus se díval smutně na své tělo a z očí mu též teklo neskutečně slz, když před sebou uviděl zničenou Katherine, plačící nad jeho mrtvolou.
,,To nemůže být pravda! To není pravda!" křikl vztekle Sirius a začal kopat do okolních věcí. Brunetka se ani nezmohla na slovo, jak byla zdeptaná. Jen tam tak stála, plakala a dívala se na svého bývalého chlapce. Tenhle pohled ji způsobil tolik bolesti...tolik utrpení...
Další osoba, kterou milovala je pryč. A je to Regulus...Začalo jí všechno docházet. Jejich včerejší a zároveň poslední rozhovor ji připadal jako loučení a teď věděla, že tomu tak bylo. Pro případ, že by se už nevraátil. A on se nevrátil...Už nikdy se nevrátí...
,,Kath, lásko...Neplakej, prosím."
Bohužel, chlapce nikdo neslyšel.
,,Slečno Wilsonová, pane Blacku, co tu děláte?! Pro Merlina! Brumbále! Rychle! Pojďte ihned sem!" křikla profesorka McGonagallová a rychle se rozutíkala za plačící dívkou. Když uviděla důvod, proč dívka pláče, zatajil se ji dech. Bylo ji jasné, že dívce právě zemřela osoba, kterou milovala a bylo jí jí líto. Jakoby toho neztratila dost... A mladý Black přišel o bratra.
,,Po-pojďte, odvedu vás na ošetřovnu." profesorce se třásl hlas.
,,Ne! Já musím zůstat tady! Zůstanu u svého bratra! Neopustím ho!" křikl Sirius, ze kterého teď šel docela strach.
,,Slečno Wilsonová, slyšíte mě? Prosím, pojďte." pobídla ji profesorka. Katherine byla jako v tranzu. Vůbec nereagovala. Jakoby neslyšela. Prostě jen stála, slzy ji tekly z očí, celá se třásla a pohled měla upřený na Rega.
,,Nikdy tě nepřestanu milovat, Kath. Kéž bych si tě teď mohl vzít do náručí a uklidňovat tě. Řekl bych ti, že bude všechno v pořádku, že tě z toho přátelé dostanou. Už teď mi chybíš, má lásko. Nikdy nezapomenu a budu tě sledovat, dokud se znovu nesetkáme. A my se setkáme. Možná to nebude brzy, ale jednou ano. A já budu čekat. Navždy tě budu milovat."
Ahoj! Další kapitola je zde! Doufám, že se líbí a opět budu ráda za každé votes a komentíky!
Strašně se omlouvám za Reguluse!:( Ale už od začátku jsem věděla, že umře:/
Mějte se krásně a užívejte si prázdniny! A byli jste někde na dovolené? Popřípadně kde a jaké máte zážitky? Rozpovídejte se!😄 Mějte se a uvidíme se u další kapitoly! :)
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
FanfictionTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...