,,Siriusi, co se stalo?" podivila se dívka, když spatřila chlapce u hrobu jeho bratra, který neskutečně plakal. Jakmile ale zaregistroval, že už není sám, setřel si slzy a nasadil falešný úsměv. Musí být silný. Musí splnit Regulusovo přání, musí ji ochránit a zařídit, aby byla v pořádku.
,,Neboj se, Kath. Všechno je v pořádku. Jen jsem si přečetl ten dopis. Líbí se ti dárek? A od koho je ten druhý řetízek?" snažil se Tichošlápek odvést pozornost od sebe.
,,Moc ti děkuju, řetízek je nádherný. Ten zelený je od něj." rozplakala se dívka a chlapec už také nezadržel vzlyky.
,,Zelená a červená. Jako Zmijozel a Nebelvír."
,,Ano." kývla dívka a Siriuse objala.
,,Chybí mi. Tak moc." povzdechl si chlapec a dívka jen přikývla.
,,Mně taky."
,,Taky mi chybíte."
,,Myslíš, že je v pořádku? Tam? Na druhé straně?"
,,Regulus by si nezasloužil nic zlého. Takže ano, Siriusi, myslím a doufám, že je v pořádku."
,,Lidi! Lidi! Máme pro vás překvapení!" křičel James už z dálky.
,,Siriusi, pojď domů, musí ti být zima. Nemáš žádný kabát. Jak dlouho tady jsi?"
,,Asi hodinu."
,,Vždyť musíš mrznout! Pojď!" zavelela Kath, věnovala poslední pohled na hrob a společně se Siriusem šli za Jamesem.
,,Jedeme dooo...Thajska!" vykřikl Dvanácterák a dívce s chlapcem poklesla čelist.
,,Thajsko? To ses posral, ne?" řekl Sirius a uchechtl se nad představou, že jí housenky.
,,Ale noták, bude to fajn. Projedeme se na slonovi, budeme chodit na masáže...prosím!" žádal James.
,,Ne, ne a ne!" řekl rázně Tichošlápek.
,,Já jedu." ozvala se Kath, čímž všechny překvapila.
,,No co? Bude fajn na chvíli vypadnout."
,,Siriusi, prosím." prosila Katherine chlapce a předem věděla, že to má vyhrané.
,,Fajn, ale chci mít ten nejluxusnější pokoj v tom nejluxusnějším hotelu." vzdal se nakonec chlapec, načež James s Katherine natěšeně zatleskali.
,,Tak se běžte rychle sbalit, za hodinu odjíždíme na letiště."
,,Cože?! Za hodinu?! Za hodinu?! To nemám šanci stihnout!" křikla Kath a než se někdo nadál, byla pryč, jelikož rychle doběhla do svého pokojíku a začala si balit věci.
Do jednoho kufru si dala veškeré oblečení, Regův polštář, jeho košile které používala na spaní a jejich fotku. Šperky měla na sobě a do druhého kufru si sbalila veškerou kosmetiku, kabelky a boty. Zbývalo jí ještě dvacet minut a tak se šla rychle osprchovat, jelikož věděla, že cesta bude dlouhá. Akorát nechápala, proč se tam prostě nepřemístí, ale neřešila to. Dala si rychlou sprchu, kouzlem si usušila vlasy a oblékla si na sebe spodní prádlo, legíny a svetr, aby byla v pohodlí. Rychle se ještě namalovala a popadla sluneční brýle, které si nasadila na hlavu. Jelikož venku sněžilo, tak Kath v kombinaci se slunečními brýlemi a svetrem vypadala vtipně.
Popadla oba dva kufry a běžela ze schodů dolů. Vzpomněla si ale, že si nevzala žádnou osušku a ani slunečník. Zavrčela a rychle si pro potřebné věci ještě doběhla. Když se dohrabala do kuchyně, už tam všichni byli a jakmile dívku uviděli, začali se smát.
,,Ha, ha, ha. No jako docela nestíhám. Měl jsi mi to třeba říct dřív." zavrčela Kath a bouchla rozesmátého Siriuse do ramene.
,,Kdo že všechno jede?" optala se cestou na letiště. Ještě předtím se rychle rozloučila s Euphemií, která jí dala spoustu peněz sebou a řekla jí, aby na chlapce dohlédla.
,,Já, Lily, ty a Sirius. Rem nemůže, jelikož musí být s mamkou. Její stav se zase zhoršil." povzdechl si James.
,,Ses sbalila na rok, že máš tolik věcí?" neodpustil si chlapec s bouřkově-šedýma očima poznámku.
,,Jsme na tam jenom na týden, pro Merlina." zasmál se znovu Sirius a dívka ho zpražila vražedným pohledem.
,,No..." odkašlal si James a tak na sebe strhnul veškerou pozornost.
,,Vlastně, jsme tam do konce ledna." poškrábal se na zátylku a doufal, že ho jeho kamarád nezabije.
,,Cože?!"
,,Cože?!" ozvali se Kath se Siriusem najednou.
,,Kdybych věděla, že tam jsme na víc jak měsíc, vezmu si víc věcí." fňukla dívka.
,,To mám jako měsíc jíst brouky?!"
,,Jé, hele, už jsme tady!" zasmál se nervozně James a rychle vystoupil z auta, které je sem odvezlo.
,,Lily!" křikla šťastně Katherine na svou kamarádku, když ji uviděla a ihned si ji přitáhla do objetí.
,,Katherine! Tak ráda tě vidím!"
,,Nechte toho a radši pojďte, nebo nám to letadlo uletí." protočil očima James a rozešel se ke přepážce.
Když už všichni čtyři cestovatelé seděli v letadle, obdivovali ten krásný výhled. Kath seděla u okýnka, vedle ní seděl Sirius, jelikož si James vyžádal, že za každou cenu bude sedět vedle své milované. Ti dva seděli řadu před brunetkou a během letu dělali různé zamilované věci, načež ti, co seděli za nimi, protáčeli očima. Kath to bylo spíš líto, jelikož se jí tím připomínal Regulus a Sirius...ten nejspíš jen tiše záviděl.
,,Důležitá otázka- jak to uděláme s pokojema?"
,,Ať si vybere Kath." usmál se Sirius, doufající, že dívka bude chtít mít pokoj s ním. Sám ale věděl, že ona jeho hluboké city neopětovala. Ale stejně to nehodlal vzdát. Ne kvůli Regulusovi, ale kvůli sobě. Chtěl být už konečně šťastný.
,,Jelikož předpokládám, že James bude chtít s Lily, tak mi nebude vadit když budu se Siriusem." usmála se brunetka na chlapce, který navenek vypadal klidně, ale uvnitř skákal radostí.
,,Fajn." rudovláska se svým přítelem se na sebe vzájemně podívali a křenili se na dvojici. Ta si jich snažila nevšímat.
,,Jelikož už tam za chvíli budeme, navrhuji, abychom se zabydleli a pak bychom se mohli jít lehnout na pláž. A navečer půjdeme na obhlídku města." navrhla Lily a všichni přikývli. Kath byla moc ráda, že alespoň na chvíli mohla své myšlenky na Reguluse opustit. Byla tady jedna osoba, které jí se vším pomáhala a která jí za poslední měsíce velmi přirostla k srdci. Ačkoli si to dívka nechtěla přiznat, začala k chlapci, kterého dříve tak nenáviděla chovat city. Ale nechtěla si přiznat pravdu. Nechtěla si přiznat, že k chlapci cítí něco většího než přátelství.
Dívka si ani nevšimla, že už letadlo zastavilo a nevnímala ani Jamesovi natěšené pohledy a Siriusův znechucený výraz, když si představoval zdejší jídlo.
,,Vítejte v Thajsku, lidi!"
Ahoj! Další kapitola je tady. Doufám, že se líbí. Co říkáte na Thajsko?😃😃
Budu ráda za každý vote a komentík. Mějte se krásně a uvidíme se u další kapitoly!❤
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
FanfictionTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...