24. KAPITOLA

1.8K 140 12
                                    

,,Regulusi, posaď se prosím ke mně. Dáme si spolu čaj a popovídáme si o důležitých věcech. Ty Walburgo, můžeš odejít." řekl chladně Pán Zla, nacož se madam Blacková jen uklonila a odešla.

Měla obavy. Poprvé ucítila obavy o svého mladšího syna. Vlastně již jediného syna. Bála se, že Regulusovi ublíží. Doufala, že její dítě ví, jak se má před jejich pánem chovat a že mu má vyhovět jakékoli přání.

Mezitím v knihovně konzultoval Lord Voldemort s Regulusem. Jakmile ho mladý Black uviděl, bylo mu jasné, co se po něm bude chtít. Proto se rozhodl, že bude dělat hloupého.

,,Regulusi, asi víš, proč jsem tady, že?" optal se chlapce, kterému začal narůstat knedlík v krku z toho, jak byl nervózní.

,,Promiňte pane, ale ne- netuším." chlapec začal koktat a bylo mu jasné, že mu jeho obelhávání nepřineslo štěstí.

,,Tak ty nevíš. Já ti to tedy povím." na chvíli se odmlčel.

,,Chci, aby jsi se stal jedním z nás. Stojím o to, aby se z tebe stal smrtijed. A radím ti dobře, přijmi mou nabídku, nebo budeš litovat. Celá tvoje rodina bude litovat."

Jakmile tohle Regulus uslyšel, začaly mu slzet oči. Nechtěl se stát smrtijedem, ale nechtěl, aby se jeho rodině něco stalo. Nechtěl, aby se něco stalo Siriusovi. Již odmalička si ze svého staršího bratra bral příklad, i když neměl. Záviděl mu to, že utekl a že je svobodný, zatímco on tady musí být s rodiči. Proto začal přemýšlet, co by v takovéto situaci udělal jeho bratr.

Jeho bratr, by radši zemřel, než aby se stal smrtijedem. Jeho bratr by bojoval až do poslední chvíli, vzpíral by se, nikdy by se smrtijedem nestal. 

,,Já- já..." 

,,Ne." řekl chlapec pevným hlasem a podíval se do těch červených očích, které náhle potemněly.

,,Cože jsi to řekl?!

,,Řekl jsem ne. Nestanu se smrtijedem." když tuto větu Regulus vyslovil, Voldemort se začal smát, což chlapce vyděsilo. Neznačilo to totiž nic dobrého.

,,Ach, jsi tak pošetilý. Tak dobře, řekneme si to jinak. Pokud se ke mně nepřidáš, zemřeš pomalou a bolestivou smrtí." 

,,Raději bych zemřel než abych se k Vám přidal." zopakoval slova, které mu kdysi řekl jeho starší bratr. Dodnes si je pamatoval.

,,Víš Regulusi, nezkoušej mé nervy. Nemám čas tady sedět celý den. Ptám se znovu, přidáš se ke mně?" teď už Pán Zla stál a pomalu vytahoval hůlku z kapsy od hábitu.

,,A já znovu říkám ne." 

,,Tak dobře, budu tě muset přinutit jinak. Crucio!" křikl Voldemort a z jeho hůlku na chlapce vyletěl červený paprsek a než se nadál, mladík se zmítal v nesnesitelných křečích. Snažil se nekřičet, snažil se, aby ze sebe nevydal ani jedinou hlásku, nechtěl mu dělat radost z jeho utrpení. 

Po pár minutách muž bez nosu svým kouzelným proutkem kletbu přerušil a zeptal se znovu na otázku, na kterou mladý Black opět odpověděl ne. Voldemort se ale jen tak snadno nevzdal. Když uviděl, že na něho mučící kletba nemá žádný vliv, napadl ho jiný způsob bolesti. Způsob, který nepůsobil na člověka fyzicky, ale psychicky. 

,,Legilimency!" křikl Voldemort a vzápětí se dostal do chlapcovy hlavy a rozhodl se, že mu zničí každou šťastnou vzpomínku a najde jeho největší slabinu. 

Regulus se obával jen jednoho. Bál se, že na to přijde. Bál se, že přijde na to, že jediná na kom mu záleží a pro kterou by udělal všechno je ona. Katherine.

**********

,,A kudy se jako dostaneme ven?!"

,,Ehm Lily, pokud ti to nedošlo,  jsme kouzelníci." uchechtla se brunetka.

,,Víte, že jsme docela v pr...háji?" zeptal se Tichošlápek, necož Katherine protočila oči.

,,No nepovídej."

,,Ale notak! Něco jste si snad slíbili, no ne?!" okřikl nás James.

,,Nemůžu za to, že se chová jako debil. " pokrčila jsem rameny.

,,Já taky nemůžu za to, že se chová jak kráva."

,,No aspoň jsem si to nerozdala s celou školou."

,,Prosím tebe, nedělej, jako že jsi úplně nevinná. Všichni víme, že už sis to s mým bratříčkem užívala." uchechtl se černovlasý mladík, netušící, jak tyto slova od něj dívku ranila.

,,Pro tvou informaci, Blacku, tak ne. Protože nejsem jako ty. A to ani tvůj bratr ne. Tvůj bratr má narozdíl od tebe nějakou úroveň a umí se chovat."

,,No jasně, Regulusek je přece ve všem lepší než já. Regulusek je přece bve všem nejlepší. Vždycky byl."

,,Možná, kdyby ses nechoval jako kretén, nespal by si s každou a měl v sobě trochu ctnosti, lidi by tě brali jinak."

,,A to mi říkáš zrovna ty. Ta, kterou ani rodiče nechtěli, proto jí radši vykopli pryč. Aby se na tebe nemuseli dívat." uchechtl se a dívce se rozšířily oči. Byla to od něj totiž docela podpásovka.

Jakákoli vzpomínka na její rodinu v dívce vyvolala smutek. Smutek a žal. Proto na ní už nechtěla vzpomínat. Cítila, jak se jí do očí hrnou slzy.

Ne. Nesmím ukázat, že mě jeho slova nějak zasáhla. Opakovala si Katherine pořád dokola. Dívka pak chlapci věnovala jen pohled, ve kterém se skrývalo spoustu bolesti, zklamání a nenávisti. Chlapcova slova byla pro dívku něco jako nůž. Vždycky bodnul na její bolestivé místo. Na její slabiny.

Katherine zakroutila hlavou a odešla. Už se nechtěla hádat. S tímhle člověkem by to nemělo cenu. Jak jen si teď přála, aby mohla být s ním. S člověkem, kterého tak miluje.

Jejich vztah sice netrval nějak dlouho, ale ona věděla, že Regulus je pro ní ten pravý. Byla by ochotná za něj položit život, je ochotná ho bránit, je ochotná ho obhajovat a chránit za každou cenu.

A přesně o tom pravá láska je. O tom, že vám na někom záleží víc, než na sobě.

,,Wilsonová, počkej!" uslyšela za zády hlas Siriuse Blacka. Než se ale nadál, dívka se přemístila.

Černovlasý chlapec s bouřkově šedýma očima věděl moc dobře, že tohle přehnal. Nechápal, proč dívce tato slova říkal. Věděl, jak moc jeho slova Katherine ubližují a stejně jí ponižoval dál. A to jí chtěl dokázat, jak moc mu na ní záleží a jak moc ji miluje.

Věděl, že je bez šance. Nikdy nebude hodný, starostlivý a pozorný přítel. Věděl, že nikdy nebude moct získat dívčino srdce, dokud je tady on. On, který může dívce nabídnout celé jeho srdce a lásku. Jen jeho bratr může dívku udělat šťastnou.

Ahoj! 💋 tak jsem tady po dlouhé době s další kapitolou❤ strašně moc se omlouvám, že je to po takové době, ale znáte to...škola..

Takže se vám to bude snažit vynahradit tím, že budu kapitoly vydávat do dvou, max. do tří dnů💋❤

Opět mě potěší hvězdička a komentík❤

Pokud by jste chtěli dneska ještě jednu kapitolu: 20 votes😚💋❤

Mějte se krásně a uvidíme se u další kapitoly❤

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat