,,Dobrou Jamesi." zamávala jsem mu, poté jsem se převlékla do pyžama a zalezla do postele. Za chvíli se mi začala klížit víčka a s myšlenkou na můj nový domov jsem spokojeně usnula.
*******
Ráno mě probudilo slabé klepání na okno. Rychle jsem se zvedla a u okna jsem uviděla malou sovičku. Otevřela jsem okno a sovička vletěla dovnitř. Obkroužila celý pokoj, na postel mi dala tři dopisy a poté zase odletěla.
Rychle jsem okno zavřela, protože mi začínala být zima. Ustlala jsem si postel a šla se převléknout. Vzala jsem si na sebe šedý svetřík a legíny s květinovým vzorem.
Poté jsem se ještě zkulturnila v koupelně a šla jsem si přečíst dopisy.
Jeden byl od Lily, Chloe a Claire, druhý od Rema a na třetím byla pečeť rodiny Blacků.
,,Regulus." zašeptala jsem a pousmála se.
Otevřela jsem dopis od holek a začala číst:
,,Ahoj Kath, tak co, jak se máš? Co děláš? Co Potterovy? Co James? Jakmile jsi včera odjela, je tu bez tebe hrozná nuda. Už se těšíme až tě uvidíme. Musíš nám všechno říct. Líbí se ti v novém domově? Doufáme, že ano. A jak vypadá tvůj nový pokoj? Všechny jsme na to strašně zvědavé a chceme znát odpovědi :D. Proto nás napadlo, že by jsme se dneska v půl třetí mohly sejít v Prasinkách. Moc se na tebe těšíme a prosím, odepiš nám co nejdřív. Posíláme ti pusu- tvé věrné nebelvírské kamarádky Lily, Chloe a Claire."
Na nic jsem nečekala a začala jsem jim odepisovat:
,,Ahoj holky, mám se úplně nejvíc skvěle. Co vy? Potterovy jsou strašně moc milí. Ihned mě přijali mezi sebe. James mi hodně pomáhá, je na mě moc hodný :). Ach, je mi líto, že se beze mě nudíte. Ale nebojte, to vydržíte. Také se těší až vás uvidím. Můj nový domov-prostě nádhera. Všechno je tu tak velké, ale útulné. Můj pokoj je dokonalý! Když jsem přijela, Euphenie a Fleamont(to jsou rodiče Jamese) mi řekli, že si mám pokoj vybavit jak chci. A tak jsem to také udělala. všem se moc líbil. Někdy vám ho ukážu. Ano! Dneska se sejdeme v půl třetí v Prasinkách v Děravém kotli. Mám pro vás překvapení. Slibuji, že vám vše řeknu. Už se na vás moc těším. Pac a pusu- vaše Katherine."
Poté jsem otevřela dopis od Rema.
,,Ahoj Kat, tak co, jak si užíváš první prázdninový den? Líbí se ti u Potterových? Věřím, že ano. Mají opravdu krásný domov. Já jsem doma sám s matkou, která na tom není moc dobře. Je hodně nemocná. Zjistili jí, že má rakovinu a že se rychle šíří. Prý jí zbývá maximálně půl roku. Ach bože, co jsem komu udělal? Všechno ti řeknu až se uvidíme. Měj se krásně a opatruj se. -Remus."
,,Nazdárek Reme! Ano, velice si to u Potterových užívám. Mají to tu opravdu úžasné. Včera jsem si zařizovala svůj nový pokoj, a jsem se svou prací velice spokojená. Posílám ti obrázek, který jsem před chvílí vyfotila. Reme, je mi tvé matky strašně líto! Vyřiď jí, že jí pozdravuji a že doufám, že bude v pořádku. Vím, co prožíváš Reme. Objímám tě na dálku. S pozdravem Katherine."
Chudák Remus, je mi ho tak líto. Sám má svých starostí dost a ještě se musí starat o nemocnou matku...
Otevřela jsem poslední dopis.
,,Ahoj Kath. Tak co, jak se máš? Doufám, že se ti u Potterů líbí a že jsi spokojená. Já popravdě moc spokojený nejsem. Matka s otcem jsou na nás pořád strašně protivní-hlavně na Siriuse. Chudák, jen co přijel domů, dostal nakládačku. Otec ho opět zbičoval. Raději ani jeden nevycházíme z pokoje. Sirius mi pořád nechce věřit, že ho mám rád a že nejsem na straně matky a otce. Vůbec mě neposlouchá. Mrzí mě to. Chybí mi můj bratr....Kdybych nebyl zbabělec a postavil se otci a matce jako on, možná, že by se se mnou zase začal bavit. No, ale...prostě se mých rodičů děsím. Děsí mě, co by mi mohli udělat, co by mohli udělat Siriusovi a co by mohli udělat tobě...Už se těším až tě zase uvidím. Měj se hezky a brzy ti zase napíšu. Regulus."
,,Ahoj Regu. Já se mám moc dobře. U Potterů jsem velice spokojená. Je to tu úžasné. Víš, konečně mám pocit, že někam patřím. Je mi strašně líto, jak se k vám rodiče chovají. Prosím, nedělej žádné hlouposti. Nic neříkej, nebo se ti něco stane a to bych nerada. Se Siriusem si nedělej hlavu, je velmi paličatý.... Vyřiď mu, že mě mrzí, co mu rodiče dělají...Ráda bych ti pomohla, ale jak říkáš, nevím co by mohli udělat mě a nebo tobě..Víš, já jsem také vždycky byla ta černá ovce rodiny, jako je Sirius. Nikdy jsem nedala šanci Clarisse, nikdy jsem v ní neviděla sestru, protože jsem věděla, že rodiče milují jen ji a já jí za to nesnášela. Držím palce, aby jsi všechno zvládl. Vydrž to. Katherine."
Dopisy jsem vložila do obálek, vzala si je a došla dolů do kuchyně. Tam už byli všichni a spokojeně snídali a povídali si.
,,Dobré ráno." zvolala jsem.
,,Dobré." odpověděli všichni a usmáli se.
,,Mohla bych vás poprosit, chtěla bych poslat dopisy..." prosebně jsem se podívala na Euphenii.
,,Samozřejmě. James tě poté zavede do sovince. Tam si můžeš vybrat sovu, která bude patřit jen a jen tobě. Ale teď se posaď a nasnídej se." pobídla mě a já se s chutí pustila do jídla.
,,Děkuji vám za snídani. Jamesi , zavedeš mě prosím do toho sovince?"
,,Jo, jasně, ale vem si na sebe bundu, venku je chladno."
,,Dobře. Jdu si pro ní."
,,Jinak mám na vás ještě takovou prosbu. S holkama jsme se domluvili, že by jsem se dneska v půl třetí sešly v Děravém kotli. Mohly by jsme?"
,,Ale samozřejmě. James se dnes chce také sejít s klukama. Mám pro tebe ještě návrh. Jestli chceš, můžeš si sem někoho pozvat a když si vybereš jednu kamarádku, může tu být přes celé prázdniny." usmála se na mě.
,,Páni, děkuju, děkuju, moc děkuju!" křikla jsem radostně.
,,Nemáš zač, už víš, kdo to bude?"
,,Jasně, že vím. Ale řeknu vám to potom, aby to neslyšel James." zašeptala jsem jí a ona chápavě přikývla.
,,Tak jdeme už?" řekl netrpělivě James a sám vyšel z domu. Šla jsem za ním a došli jsme do zahrady, kde za jezírkem byla dřevěná budova.
Vešli jsme dovnitř a všude bylo sovy různých velikostí, rozměrů a barev. Ihned mě zaujala jedna, která byla celá černá.
,,Mohla bych mít tuhle?" zeptala jsem se a ukázala na tu, co se mi líbila.
,,Jasně, klidně si ji vem. Já mám tuhle hnědou a rodiče tuhle bílou." usmál se a opatrně mi podal mou novou kamarádku.
,,Máš nějaký nápad na jméno?"
,,Bude to Lucy." usmála jsem se.
,,Jak se jmenuje tvá sova?" zeptala jsem se.
,,No, ehm, má sova se jmenuje Lily."
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
Hayran KurguTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...