,,Mám nápad, co uděláme k večeři!" zapištěl James.
,,Tak co inteligentního jste vymyslel, pane Pottere?" optala se chlapce rudovláska, načež Katherine protočila očima. Nechápala, jak je možné, že ti dva spolu ještě nechodí.
,,Ježiši marja lidi, necukrujte tady spolu. Jsou tu i ostatní." řekl otráveně Tichošlápek a svůj pohled přesměroval k hnědovlasé dívce.
,,Nevěřím, že to říkám, ale Black má pravdu."
,,Hlavně, že ty jí máš vždycky." řekl chlapec s bouřkovýma očima a protočil oči. Kath se rozhodla, že to nebude řešit a jen na chlapce vyplázla jazyk.
,,Ale ta pizza je dobrej nápad. Už mám hlad."
,,Souhlasím s Wilsonovou."
,,Ty aby ses neozval, Blacku. No jo, ale kde seženeme suroviny?"
,,Ehm, we are wizards, baby." mrkl na brunetku James a ta chytla záchvat smíchu, jelikož Dvanácterák opravdu zpívat neuměl.
,,Ježiši, Dvanácteráku, už několikrát jsem ti říkal, že nemáš zpívat, jelikož to vážně neumíš. Krvácí mi uši. Áááá!" křikl Sirius.
,,Souhlasím s Blackem."
,,Dnes již po druhé, kotě." mrkl na Kath chlapec.
,,Sorry, kámo, ale už je zabraná." nechtěně řekl James, a když mu došlo, co řekl, ihned si zacpal pusu, jelikož slíbil, že nikomu neřekne, že se Kath políbila s Regulusem. Brunetka ho zpražila pohledem, který jasně říkal : Zabiju tě.
,,No, ehm, mohli bychom jít udělat tu pizzu, co říkáte?" zasmála se nervozně dívka a rychle se zvedla.
,,Tak počkat. Wilsonová, řekni mi, že to není tak, jak si myslím, že to je." řekl trochu zklamaným hlasem Sirius. Když na to Kath nic neřekla, mladík měl jasno. Ona je s Regulusem. Jeho tvář se zkřivila do bolestné grimasy, kterou ale hned schoval pod výrazem znechucení.
,,Katherine Ann Wilsonová! Jakto, že se to dozvídám až teď?" okřikla dívku Lily.
,,Pottere, máš pět vteřin na útěk." prohodila brunetka a vražedně se na Jamese podívala. Ten neváhal a ihned začal utíkat.
,,Tři, dva, jedna...Připrav se na smrt ty jeden střapatý bonzáku!"
,,Ááá! No tak, lidi, pomoc!" ozval se zoufale James, ale nikomu do smíchu nebylo. Když si Katherine konečně uvědomila, že se svou kondičkou svého bratra nedohoní, otráveně si sedla na zem a čekala, až za ní přijde Lily.
,,Kdy se to stalo?" optala se překvapeně Lily.
,,Ehm, no včera, když jsme byli v Black Mannoru." pokrčila rameny Kath a nevinně se usmála.
,,A jakto, že to ví dřív James, než tvoje nejlepší kámoška?"
,,Viděl, že jsem mu posílala dopis, a tak mě vyslýchal a já mu to musela říct. Promiň."
,,A jaký to bylo?" usmála se šibalsky Lily a brunetka se rozhlédla kolem, jestli je někdo neposlouchá. A rozhlédla se dobře, jelikož je poslouchal onen kluk s bouřkově šedýma očima.
,,Pojď se projít." šeptla Kath své kamarádce a ona přikývla.
,,Tak jaké to teda bylo?" zeptala se rudovláska znovu, když už byly ve vzdálenosti, kde je nikdo nemohl slyšet. Brunetka ihned zčervenala studem.
,,No, ehm, jedním slovem to bylo prostě dokonalý. On je dokonalý. A něco jsem si uvědomila Lil. Já ho miluju." jakmile tohle Kath dořekla, její kamarádka radostně vypískla.
,,Panebože to je naprosto úžasný! A teď mi pověz, jak se to stalo a co ti řekl." začala rudovláska vyzvídat, jelikož chtěla vědět vše o klukovi, který získal srdce její nejlepší kamarádky.
,,Noo, já se chystala k odchodu a on mi řekl pár nádherných slov. Že by beze mě nemohl žít, že by nikdy nepřipustil, aby se mi něco stalo. No a pak se to stalo. Políbili jsme se, a on řekl, že už to chtěl udělat strašně dávno. Lily, on je tak strašně úžasnej. Má dokonalou povahu, i když je ze Zmijozelu." zasnila se Kath.
,,Zlato, ty seš v tom až po uši. A co vzhledově?" usmála se laškovně rudovláska.
,,Lily!" vykřikla překvapeně brunetka.
,,Prokristapána, vždyť nás může někdo slyšet!" šeptla potichu Kath, netušící, že všechna slova, co si holky říkají, poslouchají schovaní za křovím Sirius s Jamesem.
,,Ale notáák Kath, povídej."
,,Tak fajn. O můj bože, nenuť mě to říkat!"
,,Katherine! Že ty na TO právě teď myslíš?"
,,Lily! Ty perverzačko! Jasně, že nemyslím!" bránila se Kath, ale její rudé tváře jí prozradily.
,,Néé? Tak mi odpověz na otázku." zasmála se rudovláska.
,,Tak fajn! Dobře, je naprosto dokonalej! Má mega moc dokonalý tělo, ty jeho vypracované bicepsy a ty buchty na břichu jsou prostě sexy. A navíc, má dokonalý zelený oči. Skoro jako ty, až na to, že on je má víc tmavší."
,,Jojo, toho jsem si všimla." pousmála se rudovlasá dívka.
,,A víš, čeho jsem si také všimla?"
,,Má taky docela dost hezkej zadek!" vykřikla Lily, že jí museli slyšet i v Africe.
,,Lilyano!" zasmála se Katherine.
**********
James se Siriusem seděli za velký keřem a poslouchali holky, jak se baví o Regulusovi. Siriuse tato slova, co o něm Kath říkala, velice zraňovala. Štvalo ho, že ona miluje jeho. Jeho bratra, který vždycky dostal to, co chtěl. Již odmalička mu všechno bral.
,,Jamesi, ona...ona ho miluje." na konci věty se Tichošlápkovi zlomil hlas.
,,Ano. A já jsem za to moc rád. Jsem rád, že si našla někoho, kdo její lásku opětuje, protože vím, že Regulus by jí nikdy neublížil. Vím, jak se na ní dívá. A jak se ona dívá na něho. Patří k sobě." usmál se Dvanácterák, kterému pořád nedošlo, že to co říká, musí jeho kamaráda neuvěřitelně bolet. A taky, že bolelo.
,,Lilynka je dneska nějaká perverzní, nemyslíš?" zasmál se James, když uslyšel tu, kterou nadevše miluje mluvit o tom, že si také všimla, že je Siriusův bratr dokonalej.
,,To jo. Docela pěkně se ti rozjíždí, kámo." zasmál se Tichošlápek s ním.
,,A víš, čeho jsem si také všimla?" slyšeli kluci, jak Lily říká.
,,Má taky docela dost hezkej zadek!" jakmile tohle rudovláska dořekla, na Jamesovo tváři se objevila žárlivost, zatímco na té Siriusově výraz velkého znechucení. Oba dva se na sebe podívali ve stejnou chvíli.
,,Fuuj." řekli oba nastejno, což je donutilo se zasmát.
,,No na co ty holky nemyslí. Myslel jsem, že spíš kluci probírají dívčí přednosti, ale jak vidím, holky to dělaj taky." zasmál se Dvanácterák.
,,Budeme je muset poslouchat častějc. A teď pojď, než přijdou zpátky a zjistí, že tam nejsme. Zabili by nás, kdyby zjistili, že jsme je celou dobu poslouchali." zasmál se Sirius, ale jeho smích nebyl opravdový. Byl falešný. Nechtěl totiž, aby na něm bylo znát, jak moc mu Katherinina slova ublížila.
Tak vás zdravím s další kapitolou❤
Doufám, že se líbí❤
Co říkáte na Siriuse?❤
Opět mě potěší každý vote a komentík❤
Mějte se krásně a paaa❤❤
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
Hayran KurguTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...