10. KAPITOLA

2.8K 173 20
                                    

,,Ahoj Regu." zamávala jsem na něj, než zmizel někam do dáli.

*****

Ještě chvíli jsem seděla u jezera a čekala, než přijde Lily. Když jsem usoudila, že Lil už asi nedorazí, zvedla jsem se z chladné země a šla do hradu.

Byla mi velká zima, byla jsem celá studená, a tak mě napadlo, že bych si mohla zajít ke skřítkům pro horkou čokoládu a muffiny. Polechtala jsem hrušku, ona se zachichotala a náhle se přede mnou objevily dveře.

Otevřela jsem je a vešla dovnitř. Ihned ke mně přiběhla Dissie, a zeptala se mě, co bych chtěla. Řekla jsem jí, že bych poprosila o velký džbán horké čokolády a k tomu bych chtěla čokoládové muffiny.

Netrvalo ani pět minut, a skřítka mi přinesla na tácku to, co jsem chtěla. Poděkovala jsem a jídlo si odnesla do pokoje.

Tam jsem si lehla na postel, otevřela si knihu, nalila si do hrníčku kakao a začala číst. Po nějaké době mi začalo být divné, kde všichni jsou. Lily je nesjpíš v knihovně s Claire, ale pochybuji, že je tam Chloe s nimi. Pokrčila jsem nad tím rameny a napadla mě jedna věc.

Mou vášní je tanec. Když jsem sama, a nikdo mě nepozoruje, zatancuji se na nějakou rychlou šmrncovní písničku. Vytáhla jsem si z kufru tablet a nějaké jiné oblečení.

Pustila jsem první písničku od Icony Pop- I love it a začala tančit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pustila jsem první písničku od Icony Pop- I love it a začala tančit.

Raz, dva, tři čtyři, otočka....... a tak jsem tančila. Však při pouštění druhé písničky jsem uslyšela uchechtnutí. Otočila jsem se směrem ke dveřím a v nich stála Lily, Chloe, Claire, James, Remus a Black.

Rychle jsem vypla písničku a schovala tablet pod polštář.

,,Heej!" zasmála jsem se a oni také.

,,Páni, Kath, nevěděla jsem, že umíš tak dobře tančit." uznala Chloe a přešla ke mně.

,,Jo, Kath, jsi hodně dobrá." pokývaly hlavou holky a zasmály se.

,,No, ehm, díky, ale nemyslím si."

,,Ty tancuješ nějak profesně?"

,,Ne, jenom když mám čas a nudím se, tak si pustím písničky, převleču se do taneční roby a tančím." usmála jsem se.

,,Sestro, musíš naučit mou Lilynku květinku takhle tančit." podíval se na mě James a společně s Remem a Blackem vešli do pokoje.

,,Pottere! Ty jeden náfuko! Nejsem žádná Lilynka, květinka." okřikla ho.

,,Kitty Kat, zatancuj mi něco" mrkl na mě ten hnusný, sobecký kluk.

,,Běž se vycpat Blacku." vyplázla jsem na něj jazyk.

,,Kath, nauč nás tak tančit. Prosím." udělala na mě psí pohled Chloe. Lily a Claire se přidaly k přemlouvání.

Povzdechla jsem si.

,,Tak dobře. Ale mám jednu podmínku. Oblečete si to, co mám já, aby jsme byly synchronizované." zasmála jsem se a hodila jsem jim z mé skříně šaty a podpatky.

Ony si to s nadšením vzaly a utíkaly se do koupelny převléct.

Zničehonic oknem od mého pokoje vletěla sova a na postel mi hodila dopis a tucet růží.

Překvapeně jsem se na to podívala, abych zjistila, od koho to je. Jakmile jsem ale na obálce uviděla znak zmijozelské koleje, došlo mi, od koho to je a rychle jsem dopis popadla, aby to nikdo neviděl.

,,Kdo ze zmijozelské koleje ti posílá dopis a sedmnáct růží?!" vyjekl Black. Povzdechla jsem si.

James s Remusem se na mě překvapeně otočili a čekali, až jim to řeknu.

,,To není tvoje věc Blacku."

Jeho však tahle odpověď neuspokojila a vytrhl mi dopis z ruky. Otevřel ho a začal číst.

,,Kath, posílám ti k tvým sedmnáctým narozeninám sedmnáct rudých růží. Vím, že to není nic moc, ale jelikož jsem se dozvěděl až dnes, že jsi plnoletá, tak jediné, co jsem sehnal byly růže. Doufám, že ti udělají radost. PS: Děkuju ti, že jsi se mnou vůbec promluvila a nedala mi hned košem! Regulus Black." dočetl a všichni se na mě obdivně podívali.

,,Wilsonová, děláš si prdel?! Co si jako myslíš?! Ty-ty se bavíš s mým zlým, bezcitným bratrem?!" zařval na mě.

,,Blacku, děláš si prdel?! Já se můžu bavit s km chci a kdy chci! Náhodou je vidět, že ho očividně moc neznáš, protože tvůj bratr je úplně jiný než ty! Je hodný, milý, upřímný....a dokáže mi naslouchat... Na rozdíl od tebe- koukni se na sebe! Vždyť ty jsi jen hnusnej, panovačnej, bezcitnej děvkař! Tak mě nech bejt a nezasahuj do mýho života! Je to jen a jen můj život tak sklapni!" zařvala jsem vysíleně.

On se na mě tak hnusně-především zklamaně podíval, až mě to zamrzelo... no a co! Jemu to může být jedno s kým se bavím!

,,Kath, ty-ty máš narozeniny?" zeptal se mě James.

,,Ano. Dneska je mi sedmnáct a abych pravdu řekla, je to ten nejhorší den mého života! A to už jsem těch hrozných dnů zažila tolik, že to ani nedokážu spočítat...." zlomil se mi hlas, sesunula jsem se k zemi a položila si hlavu na kolena.

,,Kat, zlato, to bude dobré." objal mě Remus a mé slzy mu promočily tričko.

,,Promiň." zašeptala jsem mu. Nechápavě se na mě podíval.

,,Promočila jsem ti tričko." usmála jsem se. Jen zakýval hlavou.

,,To nevadí. Když jsou to tvoje slzy, tak mi to nevadí." usmál se a věnoval mi letmý polibek.

,,Omlouvám se za Tichošlápka. Někdy umí být... ehm, jak to říct....No, umí být pořádně sobecký, zvlášť pokud jde o jeho rodinu.."

,,Jamesi, je to dobrý. Je to dobrý." nadechla jsem se a cítila, jak se mi oči pomalu zavírají.

*******

,,Lily! Chloe! Claire! Jde se tančit!" zvolala jsem na ně.

Kluci už odešli, aby mohli Blacka uklidnit. Nechápu, co ho to popadlo.

,,Takže nejdřív si zatancujeme na mou oblíbenou písničku."

,,Á raz, dva, tři, čtyři, dva kroky dopředu, tři dozadu, otočka, protočení vlasy, a znova!" dirigovala jsem je. Celkem jim to šlo.

******

,,Já-já už nemů-nemůžu." zalapala Lily po dechu.

,,Já-já taky ne." přidala se Claire.

Chloe byla tak unavená, že padla na zem a nechtěla se hnout. Ostatní se k ní přidaly a já se zasmála.

,,Vypadáte jak padlí na bojišti." pronesla jsem a za chvíli jsem se také skácela k zemi-ale smíchy.


AHOOJ! DALŠÍ KAPITOLKA JE ZDE♥


CHTĚLA JSEM VÁS POPROSIT, ABY JSTE NA KAPITOLKU NAPSALI KOMENTÍK A POPŘÍPADNĚ MI DALI HVĚZDIČKU♥

DO ZÍTŘKA VYJDE SPECIÁL JAKO VÁŽNĚ POTTERE, TAK BUDU RÁDA, KDYŽ SI HO PŘEČTETE♥

A JEŠTĚ JEDNA VĚC- MĚLI BY JSTE ZÁJEM O FF NA REMUSE LUPINA A JEHO PRVNÍ LÁSKU? ♥ URČITĚ MI NAPIŠTĚ. DĚKUJU. MĚJTE SE KRÁSNĚ A NEZAPOMĚŇTE MI NAPSAT KOMENTÁŘ♥



Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat