Podzimní prázdniny pro všechny utekly rychle jako voda, a než se studenti nadáli, vraceli se zpátky do Bradavic. Dívka s hnědymi vlasy seděla v kupé Bradavického expresu společně se svými přáteli. Za těch šestnáct dní prázdnin se stalo spoustu věcí. Některé byly špatné a velice bolestivé, ale našly se i takové věci, které byly úžasné. Mezi ty špatné věci, patří smrt dvou Katherininých kamarádek- Chloe a Claire.
Flashback:
,,Ahoj lidi! Jsem zpátkyy!" zakřičela dívka na celé Potterovic sídlo, ale nedostala žádnou odezvu. Jen nad tím pokrčila rameny, věděla, že její přátelé určitě zase někde budou lítat. Kath si šla odložit věci do kuchyně, a na stole spatřila obálku, na které bylo její jméno. Obálku otevřela a vytáhla z ní dopis. Začala si ho tedy číst. V půlce dopisu se jí ale zatočila hlava a dívka si musela sednout. Nebyl to obyčený dopis, byl to úmrtní list.
Dívčiny ruce se začaly třást a slzy jí tekly z očí. Claire a Chloe- její dvě nejlepší kamarádky jsou mrtvé. Jsou pryč. V tu chvíi se otevřely dveře a domem se rozezněl hlasitý smích dvou chlapců. Kath ze smíchu poznala Jamese se Siriusem. Kde byla rudovláska, zůstalo otázkou.
,,Kath! Kath, jsi zpátky!" vykřikl radostně Tichošlápek a ihned šel dívku obejmout. Jakmile ale spatřil, že brečí, vše mu došlo. Věděl, že už to zjistila. Proto si jí vzal do náručí, sedl si s ní na sedačku a začal ji pohupovat sem a tam, aby ji uklidnil.
,,Děkuju ti, Siriusi. Mám tě moc ráda."
End of Flashack.
,,Kath? Kath, jsi v pořádku?" optala se své kamarádky Lily, když postřehla, že jí brunetka nevnímá.
,,Jo, jen...je to divné. Že tu jsme samy. Bez nich." povzdechla si Kath. Holky jí nehorázně chyběly.
,,Jo, to je. Ale nemysleme na to, Chloe a Claire by nechtěly, abychom smutnily." objala rudovláska brunetku.
,,Nevíš, kde jsou ti kluci? Nevidím je." změnila téma hnědovláska.
,,Přímo tady." ozval se rozklepaný hlas. Dívka ihned věděla, koho hlas to je. Už dlouho svého kamaráda neviděla a neslyšela. Musela říct, že...vypadal hrozně. Měl obrovské kruhy pod očima a jeho tvář nezdobil úsměv, tak jak tomu kdysi bývalo.
,,Remusi!" vypískla dívka a ihned ho objala.
,,Rád tě vidím, Kath."
,,Já tebe."
,,Jamesi, kde jsi sakra byl tak dlouho?!" čertila se Lily na svého chlapce, což vyvolalo záchvat smíchu Katherine a Siriuse, když uviděli Jamesův vystrašený výraz. Vždy, když na něj dívka křičela, či ho kárala, jeho ego ihned pokleslo dolů a na tváři se mu objevil strach.
,,Kámo, chyběl jsi mi!" snažil se James zamluvit situaci a objal svého kamaráda vlkodlaka.
,,Vy mně, lidi. Všichni jste mi chyběli."
,,Víte to, víte to všichni? To o Chloe a Claire." zeptal se Náměsíčník, připraven, že svým přátelům řekne, jak to mezi ním a blondýnkou bylo.
,,Víme to, Reme. Je to strašné." povídala rudovlasá dívka.
,,Děsně mi chybí."
,,Vy nám také chybíte, lidi." řekly již zesnulé dívky, jen je nikdo nemohl slyšet. Ve skutečnosti byli se svými přáteli celou dobu. I teď, ve vlaku, seděly vedle nich a usmívaly se. I když je nemohly vidět, či slyšet, dívky je střežily a pozorovaly celou dobu.
,,Chtěl bych vám něco říct. Něco důležitého." ozval se hlas chlapce, který měl jizvy na obličeji.
,,Že ti došla čokoláda?" uchechtl se James.
,,Jamesi Pottere, chceš snad celo životní celibát?" pohrozila brýlatému chlapci Lily, načež zbledl a Kath se Siriusem chytli další záchvat smíchu. Milovali, když Lily Jamese sekýrovala. Vždycky jim to přišlo vtipné.
,,Já a Chloe, my- my jsme spolu chodili. Před tím, než zemřela." řekl zlomeně Remus a držel se, aby se nerozplakal. Siriusovi najednou zmrzl úsměv na tváři a soucitně se na svého kamaráda podíval. Tato zpráva byla pro všechny novinkou, ale bylo to ještě horší. Všechny hrozně mrzelo, že zrovna tak úžasný člověk jako je Remus, musí prožívat toto.
,,A- stav mojí matky se pořád zhoršuje. Už jí nedávají moc času."
Další smutná zpráva přiletěla zničehonic. Ale abychom nemluvili jen o těch špatných věcech, něco dobrého se za ty prázdniny přece jen stalo. Kath si s Regulusem užila krásné dny na Hawai plus se stalo něco, co ji přimělo chlapce milovat ještě více. Stalo se něco, co ještě nikomu neřekla- ani Lily, jelikož jen pouhé pomyšlení na to, cose mezi ní a chlapcem stalo, jí donutilo se červenat.
Flashback (13+) :
Hnědovlasá dívka s hnědovlasým chlapcem se právě vrátili z náročného nakupování. Regulus šel na recepci koupit nějaké šampaňské a tak se Kath rozhodla převléknout do něčeho pohodlnějšího. Bohužel, chlapec přišel nějak rychle a Katherine byla v tu dobu jen ve spodním prádle.
Jakmile chlapec dívku uviděl, skousl si ret, načež dívka zčervenala.
,,Nemusíš se červenat, jsi nádherná." řekl chlapec, ale to zapříčinilo to, že dívka zrudla ještě více.
,,Mám odejít?" optal se Regulus. Kath se zhluboka nadechla s rychle k chlapci přešla.
,,Nemusíš, jestli nechceš." zašeptala a než stihl zaskočený Regulus něco říct, přitiskla své rty na ty jeho. Skočila na chlapce a obmotala si nohy kolem jeho těla. Chlapec ji chytl pod zadkem a pořád se vášnivě líbali. Regulus se zničehonic odtrhl a dívka na něj vrhla nechápavý pohled.
,,Chceš to?"
,,Vždycky jsem o to chtěla přijít s člověkem, koho budu milovat. A tebe, Regulusi Blacku, tebe miluju sakra moc." řekla Kath a Regulus opět spojil jejich rty v jedno.
Chlapec dívku opatrně položil na postel, rukama se o lůžko zapřel a byl nad dívkou. Kath chlapci svlékla tričko, které poté letělo někam do neznáma. Poté si Regulus svlékl kalhoty, a oba dva zůstali jen ve spodním prádle. Regulus začal Kath opatrně a něžně líbat po celém těle, počínaje od krku až dolů. Dívka si neodpustila vzdychy.
,,Jsi tak nádherná." zašeptal chlapec a políbil Kath na jednu z lícních kostí. Za chvíli už byla Kath bez podprsenky a Reg začal opečovávat její ňadra. Vzal si jedno a začal ho se vší opatrností mačkat. Chtěl, aby si Kath její poprvé užila a aby to pro ní bylo příjemné. Když spozoroval, že jeho pohyby dívce nevadí, pokračoval dál. Pomalu Katherine sundal kalhotky a sobě sundal i boxerky. Navlékl si kondom a propletl si ruce s brunetkou. Podíval se na ní, jestli může a dívka přikývla. Pomalu do ní vnikl, načež dívka zasyčela.
,,V pořádku? Kdyžtak přestanu." řekl Regulus a pohladil svou vyvolenou po tváři.
,,Pokračuj." řekla Kath a chlapce políbila. Chlapec se tedy pomalu začal pomalu začal pohybovat a rázem byla bolest pryč. Po chvíli si Kath začala určovat rychlejší tempo a vzdechy zaplňovaly celý pokoj.
,,Miluju tě Katherine."
,,Miluju tě, Regulusi." řekla dívka a rázem oba dva dosáhli svého vyvrcholení.
Ahooj!<3
Tak je tady další kapitola. Chtěli jste 13+ kapitolu, tak je tady! :D Chci upozornit, že nikdy dříve jsem takovou scénu nepsala a po celou dobu psaní jsem chytala hrozné záchvaty smíchu :D <3
Tak doufám, že se vám líbí, a že jsem vás nezklamala! <3
Opět budu ráda az každý komentík a votík<3
Pokud chcete kapitolu do tří dnů= 25+ votes<3
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
FanfictionTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...