15. KAPITOLA

2.3K 142 29
                                    

,,Jak se jmenuje tvá sova?" zeptala jsem se.

,,No, ehm, má sova se jmenuje Lily."

*****

,,Co-cože?" zasmála jsem se a smíchem jsem se svalila na zem.

,,Hej! Nesměj se mi! Opovaž se to říct Lily!" snažil se zachovat vážnou tvář, ale po chvíli to již nevydržel a při pohledu na mě se musel začít smát taky.

,,Tak už pojď domů, už je mi zima."

,,Nechtěla jsi náhodou poslat ty dopisy? Komu je vůbec posíláš?"

,,A jo vlastně. Posílám dopis holkám, Removi a..a..Regulusovi." usmála jsem si a dopisy jsem předala sově se slovy aby je donesla do Bradavic, k Remusovi domů a do Black Manor.

,,Aha." usmál se.

,,Jo a mimochodem- dneska si jdeme zaběhat." usmál se a já zaúpěla. Sakra, on si na to vzpomněl.

,,Tak fajn." poraženě jsem vzdychla a šla směrem k domu.

,,Jamesi, Kat, pojďte, jdeme na Příčnou ulici nakupovat!" ozvala se Euphenie.

Chytli jsme ji za ruce a společně se přemístili.

,,Takže, Jamesi, tady máš peníze pro sebe a Kath, tady máš peníze ty. Dáme si tady sraz v půl osmé. Kupte si co chcete a užijte si den." usmála se a odešla.

,,Jamesi, to-to nemůžu přijmout."Podívala jsem se na veliký obnos peněz, který mi Euphenie dala.

,,Ano, můžeš. Nech si to. Kam chceš jít?"

,,No, nejdříve chci do Krucánků a Kaňourů, potom do Medového ráje, potom k Taškářovi, potom k Rose a nakonec půjdeme do Děravého kotle." usmála jsem se a on na mě vyvalil oči.

,,Že seš to ty, tak dobře." pokrčil rameny.

,,Tak, ale nejdřív jdeme do Gringotovic banky. Na něco jsem si vzpomněla." nadějně jsem se usmála a otočila se.

,,Dobrý den, znáte své heslo?" zeptal se skřet a já mu ho ihned pověděla.

,,Ano slečno, správně. Pojďte prosím za mnou." chytla jsem Jamese za rukáv a společně jsme šli k trezoru. Skřet ho odemknul a potom odešel.

,,Kath, co tu děláme?"

,,Jednou mi něco řekla má babička a já si vzpomněla, co. Ona jediná mě tehdy měla ráda a řekla mi, že mi zanechala veliké dědictví a dostanu na něj právo v den, až mi bude sedmnáct. Řekla, že je to tajné. Že to matka ani otec neví, jinak by si všechno vzali pro sebe. Že je to dárek od ní." zašeptala jsem a pomalu otevřela dveře od trezoru.

,,Panebože. No to mě podrž." řekl James když viděl tu hromadu galeonů. Bylo jich tu snad milion. Na jedné hromadě byl dopis a na jeho obálce bylo mé jméno. Vzala jsem si ho a přečetla si, že tohle je jen pro mě a ať si to vezmu.

,,Jamesi, tohle je všechno moje. Jenom moje."

,,Mám nápad-máš nějakej měšec?" zeptala jsem se.

,,Ano. Tady ho máš." podal mi ho a já ho kouzlem zvětšila. Nandala jsem si do něj spoustu galeonů a s údivem sledovala, jak se peníze, které se ihned doplnily.

,,To snad není možný."

,,Jdeme nakupovat!" zasmála jsem se, zavřela dveře a vyběhla od Gringotů.

V Krucánkách a Kaňourech jsem  koupila spoustu knih- dvě kuchařky, nějaké knihy o famfrpále, knihy o dějinách školy a spoustu dalších.

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat