Než jsem se nadála, James vylezl z bazénu také a běžel za mnou. Byla jsem v koncích. A nebo ne. Rychle jsem se otočila a když byl James pár metrů přede mnou, čapla jsem ho a skočila s ním do vody.
,,Katherine!" zasmál se.
Sirius:
Pozoroval jsem ji. Pozoroval jsem, jak se smála a jak pištěla na celé kolo.
Pozoroval jsem ji tak zaujatě, že jsem si ani nevšiml jak na ní zírám s otevřenou pusou. Upozornil mě na to naštěstí James.
,,Ehm, Tichošlápku, jsi v pořádku? Pořád na ní zíráš. Přímo jí hypnotizuješ pohledem." zasmál a já byl náhle rudý jako rak.
Abych se vyhnul trapné chvilce, ponořil jsem se do vody.
,,Siriusi, ty jsi ostuda naší rodiny, jsi jen zatracený krvezrádce!"
,,Siriusi, kolikrát jsem ti říkal, že se s tím ničemou Potterem bavit nebudeš! Potterovi jsou ostudou čistokrevných rodin!"
,,Aby jsi si pamatoval, že to dělat nemáš, musíme tě potrestat!"
,,Víte co? Já vás nenávidím. Nenávidím vás! Nenávidím naší rodinu, která tolik lpí po čisté krvi! O Potterových takhle mluvit nebudete! To oni jsou jediní lidé, kteří mě podporují. Narozdíl od vás dvou."
,,Ty špíno!" otec do mě kopl a já spadl na zem.
,,Co si to dovoluješ!" kopnul po druhé a z kapsy od svých kalhot vytáhl bič, který na mě často používal.,,Já ti dám!" švihl mě do zad. Zaúpěl jsem.
,,Ty se naučíš poslouchat!" švihl podruhé. Opět jsem zaskučel a trochu přivřel víčka.,,Jsi úplně jiný než tvůj bratr." potřetí.
,,Regulus je narozdíl od tebe naprosto ukázkový syn." počtvrté.,,Jděte s Regulusem do prdele." to, co jsem cítil předtím, než jsem omdlel byla pátá rána a krev, která mi stéká po zádech.
Vynořil jsem se z vody a prudce se nadechl. Bože, to byl den. Hned první den prázdnin mě zbičovali a mučili. Už se tam nechci vrátit. Tady mi nic nechybí. Mám tu přátele, rodinu a jí.
Katherine:
,,Už půjdu z vody, je mi zima. Lil?" podívala jsem se na svou rudovlasou kamarádku a čekala, až vyleze z bazénu.
,,My už také půjdeme." ozval se James, rozloučil se a společně s Blackem odešli pryč.
,,Tak pojď Lily, jdeme si povídat." usmála jsem se, natáhla k ní ruku a táhla ji směrem k mému pokoji.
******
,,No, zkrátka a jednoduše, James a Potterovi jsou úžasní." ukončila jsem svůj dlouhý monolog o tom, jaké to tu je a jak jsem si to tady užila.
,,Páni." usmála se Lily. ,,Zdá se, že Potterovi budou opravdu moc hodní lidé."
,,Ano. To jsou. A za, že tu jsem vděčím Jamesovi. Jsem mu za to neskutečně vděčná."
,,Lily?"
,,Hmm?" broukla na mě.
,,Dej Jamesovi šanci. Zítra si třeba dojděte na piknik. Prosím." hodila jsem na ní psí obličej a ona překvapeně zamrkala.
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
FanfictionTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...