,,Pro Merlina, co se to děje? Kde to jsem?" šeptala si zděšená tmavovláska, když kolem sebe viděla jen bílo a nekonečno. V tu se před ní objevila osoba, zahalena v bílé kápi. ,,Vítej zde, Claire. Asi se divíš, jak jsi se sem dostala, nebo kdo jsem já. Vše ti hned vysvětlím. Tohle Claire, tohle je nebe. Místo, které je určeno pro hodné lidi." mluvila osoba. ,,Počkat-já-já...já jsem mrtvá?" optala se zděšeně dívka i když znala odpověď. Její ústa neunikla vzlykům. Je mrtvá. Už nikdy neuvidí její přátele. ,,To není pravda. Když budeš myslet na někoho, koho máš ráda, uvidíš ho. Uvidíš, jak žije, nebo co právě dělá. Můžeš vidět cokoli. Můžeš se po zemi toulat jako duch, až na to, že tě nikdo neuvidí a ani neuslyší."
,,To je asi tak všechno. Tvá rodina je zde taky. Můžeš je vyhledat. Najdeš svou cestu, Claire. Jsi odvážná dívka, bohužel, i ti nejodvážnější z nás někdy musí zemřít a tvůj čas nastal." řekla naposledy osoba, a než se vykulená dívka nadála, zmizela. "Co teď budu dělat?" pomyslela si dívka. Nemohla uvěřit tomu, že už nežije. Že už nikdy nebude moct obejmout své kamarádky, že už s nimi nebude moct blbnout, smát se jejich vtipům...Už nikdy...
Claire pomyslela na svou nejlepší kamarádku- Chloe, a najednou se ozvala rána, která dívku odmrštila do úplně jiné části nebe. ,,Chloe." zarazila se dívka, když uviděla její tvář. ,,Claire?" řekla stejně překvapeně blondýnka. ,,Ano. Jsem to já. Nemůžu uvěřit, že jsme pryč. Chloe, co se stalo?"
,,Celá má rodina je mrtvá, má matka, můj otec...všichni. To Voldemort...Co budeme dělat?" ozvala se vystrašená tmavovláska.
,,Pro Merlina." dívce s blonďatými vlasy se najednou udělalo špatně. Remus. Už nikdy ho neuvidí. Už nikdy se ho nedotkne, už nikdy ho nepolíbí... Co se s ním asi stane? Zvládne to po jeji smrti? A co Kath? Lily? James, Sirius...Jak asi budou reagovat na jejich smrt?
A za to všechno může on. Může za to on. Voldemort.
,,Cože?! Cože?! To si ze mě děláte srandu! Pro Merlina, to snad ne! To se mi snad jen zdá!" křičel chlapec, a přitom mu tekly slzy z očí.
,,Siriusi, je to pravda. Chloe a Claire...jsou mrtvé." rozvzlykala se Lily, dnes již poněkolikáté.
Všem bylo do breku. Právě ztratili někoho, koho milovali. Někoho, koho znali už odmalička. Dvě kamarádky, jsou mrtvé...
,,Claire, nechci, aby se takhle trápili." vzlykla Chloe, když uviděla zničeného Siriuse a Jamese, který objímal v náručí a utěšoval Lily.
,,Oni jsou silní. Bude je to bolet, ale nakonec se z toho dostanou."
**********
,,Reguu, noták, pojď se mnou ještě aspoň do jednoho obchodu. Musím si koupit ještě nějaké ty plavky. Přece se nebudu koupat nahá." zasmála se Kath, která v rukou nesla asi deset tašek s oblečením.
,,Mně by to nevadilo." zamumlal chlapec, načež dostal od dívky malý pohlavek.
,,Regulusi Arcturusi, netušila bych, že jste takový zlobivý chlapec. Co by na to asi řekla Vaše matka, kdyby Vás viděla?" mluvila na chlapce brunetka, a tenhle tón Katheriina hlasu Regulusovi připadal nehorázně sexy.
,,Přeci byste se na mne nezlobila, spanilá slečno."
,,No, jen abyste se nedivil."
,,Kath, můžu se tě na něco zeptat? Co na náš vztah říká Sirius? Vím, že mě nesnáší, ale...pořád mi na jeho názoru záleží. Mám už jen jeho a tebe. Nemám nikoho. Nikoho, komu bych se mohl svěřit..." řekl zklamaně chlapec. Kdyby jen věděl...Kdyby jen věděl, že Sirius svého bratra nikdy úplně nezavrhl. Věděl, že v Regulusovi není zlo, jen se bál svých rodičů. Možná mu někdy vyčítal, že se nikomu neumí postavit, ale...Siriuse mrzelo, jaký má vztah se svým bratrem. A to samé si myslel Regulus.
Věděl, že se Siriusovi Kath líbí, komu by také ne, ona- byla prostě dokonalá. Nepočítaje její dokonalé ženské křivky, byla jako anděl. Vyzařovalo z ní dobro, loajalita a odvaha. Dokázala se postavit za toho, koho miluje, i kdyby měla sebevíce trpět. A to na ní Regulus miloval. Byla tak čistá, tak nevinná...
,,Asi jsi si všiml, že ke mně něco cítí. Když jsem ho teď lépe poznala, zjistila jsem, že je to úžasný člověk. Možná si někdo myslí, že je zlý, ale není tomu tak. Chová se chladně, nikoho si nepouští k tělu, nikomu se moc nesvěřuje, ale nedivím se mu. Sirius je člověk, kterému se prostě přihodily zlé věci. Ale i přes všechny jeho nedostatky- urážlivost, útočnost, možná až moc velká nebojácnost...ho mám moc ráda. Ale...miluju jen a jen tebe, Regu. Navždy budu." řekla dívka a chlapce políbila.
,,Já nechci, aby mě nenáviděl, Kath. Záleží mi na něm. Ale tebe miluju. Jsi mé světlo, má spása, nevím, co bych bez tebe dělal. Neobešel bych se bez tebe. A radši bych zemřel, než aby ti někdo ublížil."
**********
,,Zavolejte mi někdo Červíčka! Ihned!" zvolal krutý hlas, který byl slyšet přes celé sídlo, kde se ukrývali smrtijedi a samotný Pán zla. Po pár minutách bylo jeho přání vyhověno a mladý Peter Pettigrew se objevil před svým pánem.
,,P-pane, co-co jste potřeboval?" zeptal se chlapec koktavým hlasem, jelikož byl strašně vystrašený. Proto se přidal na stranu zla. Zradil své přátele. James, Sirius a Remus...na nich mu nikdy nezáleželo. Vždycky jim záviděl jejich popularitu a vše. A proto se přidal k němu. K Voldemortovi. Chtěl se mstít. Chtěl být silný.
,,Potřebuju tu dívku. Potřebuji ji do svých řad. Přiveď mi ji, Červíčku, a čeká tě odměna. Když ona bude v našich šlépějích, budeme neporazitelní. Musíš jí přetáhnout na zlou stranu."
,,A-ale vždy-vždyť jste Blackovi slíbil, že jí neu-neublížíte." zašeptal chlapec, doufající, že ho Pán zla poslechne a nechá jí napokoji.
,,Je mi jedno, co jsem mladému Blackovi slíbil, potřeboval jsem, aby mě následoval, bude se mi hodit."
,,Běž Červíčku, běž. Přiveď mi sem tu dívku. Katherine Ann Wilsonovou."
Ahoj!<3
Další kapča je tady!<3 Jak se vám líbí?
Moc vám děkuji za úžasné ohlasy k minulé kapitole<3 Nehorázně jste mě potěšili<3
V příští kapitole bude takový menší časový posun, bude už konec podzimních prázdnin, studenti se budou vracet zpět do Bradavic.
A mám otázku- chtěli by jste v příští kapitole něco speciálního? Chtěli by jste třeba nějakou 13+ scene nebo tak? :D (snad víte co tím myslím:D)
Každopádně budu ráda za každý vote a komentík! <33
Pokud chcete další kapitolu do 3 dnů= 25+ votes<3
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
FanfictionTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...