Epilog+ DRUHÁ SÉRIE

1.4K 66 7
                                    

V životě se stane spoustu věcí...A všechny nejsou jen ty dobré. Stanou se i věci špatné. Stanou se věci naprosto neočekávané a vy si nikdy neuvědomujete, co máte, dokud o všechno nepřijdete. Tak jako já. Milovala jsem a o všechno jsem přišla. O své kamarádky, o svého bratra,o svého bývalého přítele a o něj. Přišla jsem i o svého snoubence. Člověk je šťastný, ale jak se říká, nic netrvá věčně. Už jsem zjistila, jak je slovo navždy bolestivé. Slovo navždy nemá žádný význam. Vždycky vás dokáže něco rozdělit. Buď je to smrt, a nebo náhoda. A já už jsem sama. Mého Siriuse zavřeli do Azkabanu za něco, co udělal někdo jiný a já jsem mrtvá. Tedy, jak se to vezme...Jsem živá, ale kvůli bezpečí mých dětí a mě jsem musela předstírat svou smrt. Jelikož je temná doba. Lidé umírají, a nikdo už není v bezpečí. Jediné, co mi zůstalo a co mě drží nad vodou je syn Lily a Jamese...Harry.

Po mém snoubenci mi také něco zbylo...Mám syna. Narodil se mi rok po tom, co Siriuse zadrželi. Vlastně...Dnes už je Regulusovi jedenáct a bude odjíždět do Bradavic jako nový student. Přemluvila jsem Brumbála, aby chodil do ročníku s Harrym. Myslím si, že mě Albus poznal, proto na to přistoupil, ale nejsem si jista. Ach ano. Svého syna jsem pojmenovala jako svého bývalého přítele, kterého jsem také tolik milovala. Regulus Arcturus. A je neuvěřitelné, jak moc je jeho strýčkovi podobný. Má vlasy černé jako uhel a ty oči...úplně stejné jako ty jeho. Modré jako ten nejmodřejší oceán. Harry je zase jako jeho otec. I povahově. Je to takový malý rošťáček. Oči má však po své matce.

Skrývám se, nikam nechodím, jelikož se bojím, že mě někdo odhalí. Že mě někdo pozná...Nevím, jak je na tom Sirius, každopádně vím, že se chci pomstít. Chci se pomstít Peterovi za to, co udělal. Za to, že zradil své přátele a že Sirius je kvůli němu v Azkabanu. Tak moc ho nenávidím. A slibuji vám, Lily, Jamesi, že vás pomstím. Stejně tak jako pomstím tebe, Regulusi.

Tenhle dopis píšu jen tak, pro sebe. Chtěla jsem shrnout, co se vlastně za posledních pár let stalo. No, a tohle byl můj příběh. Příběh o dívce, která milovala, ale stejně toho tolik ztratila. Protože riskovala. Ale co by byl život bez malého risku? Už jen tato věta mi ho připomíná...Jak to vždycky říkal. Nikdy ho nepřestanu milovat. A přísahám Merlinovi, že se všem pomstím. Navždy si budou pamatovat Katherine Ann Wilsonovou.


Takže tohle je konec. Konec první knihy. Upřímně doufám, že se vám líbila a že mě budete doprovázet i u druhého dílu, který vydám 24.12. Jmenuje se PAINFUL LOVE a slibuji, že se máte opravdu na co těšit.

Všem vám strašně moc děkuji za obrovskou podporu,  že jste dávali votes a nádherné komenty, které mi vždycky udělají nehoráznou radost! ♥

Děkuju a uvidíme se u dalšího dílu. Mám naplánovanou ještě bonusovou část, které by měla vyjít zítra, takže se máte na co těšit! :)

Potěší mě jakýkoli vote a komentík. Mějte se krásně!!!

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat