54. KAPITOLA

1.1K 83 12
                                    

,,Kath, to snad ne!" vydechla překvapeně Lily.

,,Chci zapomenout na něj. Chci, abys mi pomohla zapomenout. Na něj. Na Reguluse, na to, co k němu cítím a...chci, abys mi pomohla zapomenout i na Siriuse a na moje city k němu."

,,To přeci nemůžu udělat!" rozplakala se rudovláska. 

,,Prosím tě o to. Protože já to takhle nezvládnu." prosila brunetka. 

,,Nelíbí se mi to, ale dělám to pro tebe, Kath. Záleží mi na tobě. Tudíž...Obliviate. Zapomeň na Siriuse a také i na Reguluse. Zapomeň na všechnu tu bolest a city. Nikdy jsi je neznala a nic o nich nevíš." pronesla Lily zaklínadlo a brunetka si oddechla. V tu chvíli se jí ale zatočela hlava a ona se skácela na zem. 

**********

,,Co že jsi udělala?! Co jsi to udělala?! Evansová, zopakuj to, sakra! Neříkej, žes jí na mě nechala zapomenout! Nevyslovuj to!" křičel vzteky Tichošlápek, když se dozvěděl, co zrzka udělala. 

,,Chtěla zapomenout. Nechala jsem ji zapomenout, protože už tu bolest nemohla dál snášet. Já tě prosím, Siriusi, musíš ji nechat jít. Ona potřebuje někoho jiného, ne tebe. Jestli ji doopravdy miluješ, nic ji neřekneš a ani se o ni dál nebudeš snažit." 

,,To neudělám!" křikl chlapec.

,,Pokud ji miluješ, tak ano, uděláš." smutně se usmála Lily a než stačila říct něco dalšího, chlapec třískl dveřma a rozzlobeně odešel pryč. 

To ale netušili, že tohle vše Katherine slyšela. A bohužel, i když chtěla, nemohla zapomenout na nic z toho. Ale rozhodla se, že bude předstírat, že kouzlo funguje, jelikož když na ni nebude působit Siriusova přítomnost, bude to lepší. Nebude se tolik stresovat. Doufala, že se od ní bude chlapec držet dál a ona tak bude mít šanci zjistit, co k němu cítí. 

,,Kath?" 

,,L-Lily, co se stalo?" optala se nechápavě dívka. Musela působit věrohodně, a tak lhala. 

,,Ach, jen si omdlela. Nic vážného. Vše je v pořádku." 

,,Tak se jdeme bavit, ne? Jsme na dovolené, tak jdeme!" vykřikla šťastně brunetka, předstírající, že je všechno v pořádku. Všichni ji museli uvěřit, že opravdu zapomněla.

,,Fajn, co třeba moře?" usmála se rudovláska. Bylo fajn vidět konečně její kamarádku šťastnou. Už dlouho ji takhle neviděla. 

,,Převlečeme se do plavek a jdeme! Půjdeme okukovat hezký kluky, tedy aspoň já, ty máš přece Jamieho." zasmála se hnědovláska a převlékla se do černých bikin, které krásně podtrhovaly její postavu. Rudovláska na sebe navlékla zelené, které ladily k jejím očím. 

Bohužel, k dívčině neštěstí na chodbě potkali Siriuse. Brunetka se zhluboka nadechla a rudovláska se modlila, aby ji chlapec poslechl. 

,,Ehm, ahoj?" zasmála se Kath. 

,,Ahoj. Ty jsi ta Lilyina kamarádka, co?" usmál se mile Sirius a vražedně se podíval na rudovláska, která se na něj usmívala. Jen kvůli Katherine. Říkal si v hlavě chlapec. 

,,Jo, jsem Katherine, radši Kath, a ty?" 

,,Jsem Sirius. Jamesův nejlepší kamarád." posusmál se Tichošlápek. Už dlouho neviděl dívku takhle šťastnou. 

,,Jakto, že jsem tě ještě nikdy neviděla?" 

,,No, nijak moc jsme se nebavili. Občas jsme se zahlédli, ale nic víc." zazubil se chlapec. 

Dívce bylo chlapce líto. Musel se určitě tolik přemáhat...

,,Oh, tak to je nejlepší příležitost na to, abychom se více poznali. Zrovna jdeme na pláž, takže můžeš jít s námi!" usmála se Kath, načež chlapec přikývl. Pláž, to zvládne. 

Přišli na pláž a položili si na písek osušky, na které si následně s Lily lehly. 

,,Vážně budete jen ležet a opalovat se? Myslel jsem, že půjdeme třeba do vody nebo tak." zasmál se chlapec a zamával na přicházejícího Jamese, který byl také o všem informovaný. 

,,Tak fajn, jdeme!" zasmála se též hnědovláska a vběhla do vody. 

,,Myslím, že jí to vážně pomohlo." šeptl James Lily, která přikývla. 

,,Jen Siriusovi to moc neprospívá."

,,Jsem v pohodě. Hlavně, že je šťastná." usmál se chlapec, netušící, že Kath celý jejich rozhovor poslouchá.

,,Ty ji opravdu miluješ, co?" povzdechl si James a usmál se na svého kamaráda.

,,Nejvíc na celým světe. A pro její štěstí udělám cokoliv." 

,,Tak pojďte do té vody!" zasmála se hlasitě Kath a cákla na své přátele vodu, aby je zahnala do vody. 

,,Jen počkej!" vypískla Lily a ihned utíkala do vody za svou kamarádkou, aby jí mohla namočit stejně tak jako ona jí. 

,,Jen abys věděl, Tichošlápku, také nesouhlasím s tím, že Lil vzala Kath paměť. Jednou si bude muset vzpomenout a bude jí to bolet ještě víc." řekl James a vběhl do vody za dívkami. 

Sirius seděl na osučce a přemýšlel. Opravdu nebyl rád, že na něj dívka zapomněla, ale alespoň má šanci ukázat, jak moc mu na ní záleží. Když viděl objímající se Lily s Jamesem, záviděl jim. Záviděl jim jejich lásku, kterou on nikdy neměl. Jen u jedné osoby cítil, že ji miluje. Že ji potřebuje. A byl rozhodnutý, že se nevzdá. 

,,Pojď do vody, Siriusi!" křikla šťastná brunetka.

,,Už jdu!" 

Chlapec skočil do vody za svými přáteli a začal po všech cákat. Hlavně po jedné určité dívce. Po asi hodině, co si všichni užívali vody navrhl James, jestli by se nechtěli jít podívat do města. Došli by si na večeři, nakoupili pár věcí a pořádně si užívali, jelikož jejich pobyt zde se krátil. Už jen šest dní a musejí se vrátit zpět do Bradavic studovat. OVCE se jim blížili a Lily s Remem se samozřejmě už začínali plně učit. 

,,Sejdeme se za deset minut před hotelem." řekl James a společně s Lily odešel. 

,,My tedy jsme spolu na patře?" ujistila se dívka.

,,Ano, jsme. Já přijel teprve dnes, takže..." lhal Sirius. 

,,Mám nápad. Jelikož se moc neznáme, co kdybychom si zahráli takovou hru? Budeme se ptát vzájemně na otázky na které budeme odpovídat." usmála se brunetka.

,,Fajn. Takžee..." pro Siriuse bylo vážně těžké vymyslet otázku, jelikož o jeho lásce věděl skoro všechno.

,,Co ty a rodina?" optala se hnědovláska, zvědava, co ji na to chlapec odpoví.

,,O své rodině se ostatním moc nesvěřuji, jelikož je nemám rád a těžko se mi o nich mluví. O všem jsem kdysi řekl jedné dívce, kterou jsem miloval, ale její láska nebyla opětovaná." pokrčil rameny Tichošlápek. 

,,Povídej mi o ní. Určitě musela být úžasná, když jsi se do ní zamiloval zrovna ty." 

,,Byla. Nikdy ji nepřestanu milovat."


Ahoj! Další kapitola je tady. Doufám, že se líbí. Please, don't kill me😀😀😍 Ano, Katherine"zapomněla" co na to říkáte?😍

Už mám tenhle příběh dopsaný, zbývá nám už jen osm kapitol do konce první knihy😱😭😀

Už jsem začala psát druhou knihu, která se bude jmenovat Painful Love, a bude o....#notspoiler😂😍

Takže doufám, že po přečtení první knihy se se mnou přesunete i k té druhé😍

Budu ráda za každý vote a komentík. Mějte se krásně a uvidíme se u další kapitoly!❤

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat