55. KAPITOLA

1.1K 89 7
                                    

,,Miloval jsem ji, víc než cokoli na světě. Ona mi dávala naději, ona mě držela nad vodou. Vždycky, když jsem ji viděl- ten její úsměv, který rozdávala, musel jsem se smát taky. Byla tak hodná, tak čistá...Problém byl v tom, že se zamilovala do mého bratra. Já jsem ji také moc miloval, ale nikdy jsem jí to neřekl přímo do očí. Choval jsem se jako ubožák a zbabělec. Možná, že kdybych jí své city prozradil, byli bychom spolu. Ale ona stejně nikdy nepřestala milovat mého bratra. Já jsem se s tím měl smířit, ale věř, nikdy se s tím nesmířím. Moc ji miluju. Ona je můj život." řekl Sirius a Katherine se zatajil dech. On své city myslel opravdu upřímně. Tohle byla pravá láska. Konečně pochopila, že je pro něj vším. 

,,A ona to neviděla? Neviděla, že ji miluješ? Kdyby jsi jí to řekl, asi by bylo všechno jinak." pronesla dívka, načež chlapec jen pokrčil rameny.

,,Myslím, že to viděla. Ale v té době už byla zamilovaná do mého bratra a já jim nechtěl do jejich vztahu zasahovat. Tiše jsem trpěl, když jsem je viděl spolu. Když jsem je viděl v objetí, nebo jak se na sebe dívají, byli spolu tak šťastní. A jelikož jsem ji tak miloval, musel jsem přijmout to, že je šťastná s někým jiným než se mnou. Šlo mi jen o její štěstí. A on jí ho dával. Proto jsem to nechal být." prozradil Sirius a dívce se do očí nahnaly slzy. Netušila, že jeho láska k ní byla tak upřímná.

,,Musela ti hodně ubližovat. Když jsi je takhle viděl spolu, muselo tě to ničit. Jak jsi to mohl vydržet?" 

,,Ach ano, opravdu mě to ničilo, ale vždycky je naděje. Tedy naděje alespoň byla. Teď už vím, že jsem ji navždy ztratil. Někdy je láska nepředvídatelná a také i neopětovaná. Bylo to pro mě tak těžké, stále je, ale jelikož jsem ji miloval, musel jsem se od ní držet dál. Nikdy jsem nikoho tak moc nemiloval, jako právě ji." Katherine se zatajil dech. Musel kvůli ní tolik trpět...Když ji viděl s Regulusem, musela to pro něj být taková rána. 

,,A co se stalo pak? Mluvíš o ní jako v minulém čase." šeptla dívka.

,,Můj bratr zemřel, aby ji zachránil před pánem zla." 

,,A co se stalo s ní? To byla tak hloupá, že neviděla, že je tady někdo, kdo může její roztříštěné srdce zase slepit dohromady?" 

,,Ona...ona...je pryč. Prostě odešla. Tak strašně moc truchlila, ale chtěla být sama. Doufal jsem, že si třeba uvědomí, že je tady někdo, kdo jí s tím vším pomůže. Kdo jí miluje stejně tak moc jako ji miloval jeho bratr. Někdo, kdo jí může pomoct. Ale ona si toho nevšimla. Myslím, že ke mně nikdy necítila nic víc, než přátelství. A já jsem jí nikdy nic neřekl. Protože jsem se bál. Bál jsem se odmítnutí a když jsem viděl, jak byla zlomená... Pořád myslela jen a jen na něj. Byla na mě prostě až moc dobrá." z chlapcovo očí vyteklo pár slz. Aniž by se zdálo, byl také zlomený, také byl...ztracený. 

,,Je mi to tak moc líto, Siriusi. Jsi skvělý člověk a zasloužíš si lásku. Myslím, že kdyby neodešla, někdy by určitě přišel ten čas, kdy by si uvědomila, co pro ní vlastně znamenáš. Uvědomila by si, co k tobě cítí. Všemu pomáhá jen čas. Ale ty jsi bojoval až moc dlouho." poznamenala Kath.

,,Teď už je to stejně jedno. Tak jako tak je pryč a já ji nezískal. A nemyslím si, že by mě někdo mohl milovat. Udělal jsem tolik hrozných věcí, tolik chyb...Tolik jsem ji ze začátku ublížil..." zlomil se mu hlas.

,,Určitě jsi ji neublížil víc, než ona tobě. A jsem si jista, že tvé chyby ti už dávno odpustila..." 

,,Kdyby tomu tak bylo.  Ale jak jsem řekl- je pryč a nejspíš se už nevrátí.  A kdyby se vrátila, bude jí to lhostejné. "

,,Věřím, že se ti jednou vrátí. Vrátí se k tobě a budete spolu." šeptla Katherine a usmála se. Aniž by si to přiznala, chlapec  jí začal pořádně přirůstat k srdci. Zarazil je ale jeho štěkavý smích.

,,Jo, tak to by bylo hezký. Ale oba dva víme, že je to naprosto nemožné. No nic, jdu se převléct, sejdeme se na recepci." rozloučil se Tichošlápek a odešel do svého pokoje. Stejně tak i dívka.

,,Ach, můj Regulusi, nevím, proč to kouzlo nezabralo, ale vím jedno. Stydím se za to, ale určitě vidíš, že se mi tvůj bratr začíná líbit mnohem více než kdy předtím."

,,Kath, moc dobře víš, že jsem si přál, abys nezůstala sama. A chci, abys byla se Siriusem. Jak jsem řekl, jen ten tě dokáže zplna ochránit. A miluje tě, stejně jako jsem tě miloval já."

,,Nakonec jsem ráda, že to kouzlo nefungovalo. Bylo to ode mě tak sobecké vůči Siriusovi."

,,Myslím, že on přijmul to, že se nechceš trápit. Má jen zlomené srdce."

,,Všimla jsem si, jak moc je zlomený. Je stejně tak jako já ztracený a neví kudy se dostat ven."

,,Je zlomený. On potřebuje lásku. Potřebuje tebe. A ty potřebuješ jeho."

,,Uvědomila jsem si, že ho potřebuju. Stejně, jako potřebuju tebe. Ale ty tu nejsi."

,,Jsem tu s tebou vždycky, Kath. Na to nezapomeň."

,,Nikdy na tebe nezapomenu, Regu. Ale jak jsi řekl, je načase posunout se dál. I když mě to tak strašně bolí."

,,Dej mu šanci, Kath. Už od začátku jsem věděl, že se k sobě hodíte. Hlavně buď šťastná."

,,Budu šťastná Regulusi, to ti slibuju."


Ahoj! Další kapitola je tady. Doufám, že se líbí. Co říkáte na Siriuse a Kath?😊😍 a na Rega?😊

Budu ráda za každý vote a komentík. Mějte se krásně a uvidíme se u další kapitoly!❤

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat