29. KAPITOLA

1.7K 119 12
                                    

,,No to si ze mě snad děláš srandu, Jamesi?! Povídám ti, já s ní spát nebudu! Vždyť mě zabije ihned jakmile vejdu do toho blbýho stanu!" vykřikl zděšeně černovlasý chlapec.

,,Klid, Siriusi. Hele, kám, o tom, že budu spát s Evansovou, o tom sním už sedm let. A ty mi to nepokazíš. Neštvi mě a vypadni do toho stanu. Nazdar." řekl nepříjemně James a než se chlapec nadál, brýlatý kluk zapečetil stan tak, aby tam nikdo nemohl vlézt.

Sirius si povzdechl. Opravdu se bál dívčiny reakce, až do toho stanu přijde. Chlapec si z kapsy vytáhl cigaretu, kterou následně zapálil. Sám nevěděl, proč to dělá. Proč si ničí zdraví. Ale cigareta ho dokázala uklidnit a přivést na jiné myšlenky.

,,Blacku?" uslyšel chlapec náhle dívčí hlas a strašně se lekl, což způsobilo, že se začal dusit.

,,V pohodě? Co to máš v tý ruce?"

Sirius nechtěl, aby se Katherine dozvěděla, že kouří. Nechtěl v jejích očích klesnout ještě hlouběji než je teď.

,,To je cigareta? Blacku, od kdy ty kouříš?!"

,,Už to nějakej ten pátek bude, Wilsonová. Tak hele, nesuď mě kvůli tomu. Tohle mi pomáhá, když jsem ve stresu. Pomáhá mi to zapomenout a na chvíli si ulevit." řekl chlapec, netušící, že dívka ho naprosto chápe.

Ano. Katherine Siruse naprosto chápala, jelikož když ještě žila u rodičů, s cigaretami se setkávala pořád. Jak říkal chlapec: pomáhalo to zapomenout, pomáhalo to potlačit bolest.

,,Já tě neodsuzuju. Chápu tě. Sama jsem to produkovala." pokrčila dívka rameny a smutně se na chlapce usmála.

,,Kdy?" Sirius se na dívku překvapeně podíval a nabídl ji cigaretu, kterou přijala.

,,Promiň, ale nechce se mi o tom mluvit." 

Katherine myšlenky na její "starou" rodinu bolely. Nikdy se ještě nesmířila s tím, že byla vyděděná. Že jí jednoho den přišel dopis a byl konec. Od té doby své rodiče neviděla. Nevěděla ani, co s nimi je...Kath také nebyla připravená se s tím někomu svěřit. Rodina pro ní byla uzavřená věc. 

,,Chápu." usmál se Sirius chápavě a brunetka nad jeho chováním třeštila oči.

,,Víš Blacku, někdy dokážeš být docela fajn." 

**********

,,Vypadá to, že jsou zatím docela v klidu." zasmál se James, když vykukoval ze stanu, aby si rozšířil obzor.

,,Jo, vůbec je neslyším. To je divný." zasmála se rudovláska též a překvapeně zakroutila hlavou. 

,,Půjdeme si už lehnout a budeme si povídat?" optal se Dvanácterák.

,,Jo, jasně." 

,,Víš Lily, chtěl bych ti něco říct. Vím, že jsem se choval posledních sedm let jako ten největší blbec. Opravdu se omlouvám za to, že jsem tě otravoval a pořád na tebe pokřikoval. Je mi to moc líto. Svou lásku k tobě jsem ti měl ukázat jinak. Kdybych se snažil víc, a byl bych třeba víc pozorný, mohli jsme být už dávno spolu. Chci ti ale říct, omlouvám se." zašeptal chlapec s brýlemi. Rudovláska se na něj podívala a udělala něco, co ani jeden z nich nečekal. Lily Jamese políbila. 

Dívce s rudými vlasy bylo jasné, že k onomu chlapci cítí něco víc než jen přátelství. Něco silnějšího.

,,Miluju tě." šeptl chlapec během polibku.

,,Miluju tě."

A tohle byla chvíle, kdy si Lily Evansová přiznala, že je bezhlavě zamilovaná do jednoho chlapce s hnědými, rozčepýřenými vlasy.

**********

,,Panebože, co teď budu dělat? Co když mě Katherine díky tomu, co jsem udělal opustí?!" vykřikl frustrovaně zmijozelský chlapec, když pán zla odešel. Zanechal mu však památku.

Od dnešního dne musí Regulus Voldemortovi sloužit. Kdo mu uvěří, že to udělal jen kvůli tomu, aby ochránil svou dívku?

A co na to řekne Sirius? Bude mě nenávidět ještě více než teď. A Katherine- panebože, co když už se mnou nebude chtít nic společného? Ani bych se nedivil, vždyť je teď ze mě  jeden z nich.

Takovéhle myšlenky měl Regulus Black. Ačkoli to nebylo moc vidět, na názoru jeho bratra Siriuse mu velice záleželo. Neskutečně moc si přál, aby se se Siriusem usmířil. Ale věděl, že je jeho bratr šťastný bez něho.

Najednou na jeho okno zaklepala sova, která nesla dopis. Chlapec otevřel obálku a na tváři se mu objevil úsměv, když zjistil, že dopis je od jeho milované.

Ihned, jakmile si Regulus dopis přečetl, měl smíšené pocity. Bylo mu Kath líto a zároveň žárlil na Siriuse. Bál se, že mu jeho bratr chce dívku přebrat.

A to mu v žádném případě nedovolí.

**********

,,Ty Blacku, nepůjdeme už do stanu? Je mi celkem zima."

,,Jak chceš Wilsonová, jak chceš." pokrčil chlapec rameny a típl cigaretu o zem.

Oba dva na nic nečekali a šli si lehnout. Večery v listopadu byly chladné.

Dívka za sebou zavřela stan a zabezpečila ho tak, aby někdo nic neslyšel.

,,Doufám, že na mě nebudeš nic zkoušet, Blacku." zasmála se brunetka.

,,Teď se prosím otoč, musím se převléknout."

Sirius byl z dívčiny přítomnosti lehce nervózní. Kdo by to byl řekl? Že právě on, bradavický Cassanova, který spával s dívkami v přístěnku na košťata bude před brunetkou nervozní? Než se Tichošlápek stačil podívat na Katherine, už byla převlečená.

,,Půjdeme už spát? Jsem docela unavená." postěžovala si hnědovláska a na důkaz svého svědčení si zívla. Dnešek byl pro ni opravdu náročným dnem. Kdyby jen tušila, co dnes zažíval její milovaný...

,,Jo, jasně." odvětil chlapec a nadále pozoroval dívku, jež si právě lehala do spacáku a čechrala si polštář. Sirius na nic nečekal a svůj spacák si rozložil vedle brunetky. Beze slova do něj vklouznul a připravoval se ke spánku.

,,Dobrou noc, Blacku."

,,Dobrou noc, Wilsonová."

A než se oba dva nadáli, ocitli se v říši sladkých snů.

**********

Během noci se náš černovlasý mladík probudil. Měl pocit, že se potřebuje vykřičet. Že konečně potřebuje říct, co cítí. Byl schopen vykřičet to celému světu.

Nechtěl ale zažít zklamání. Znovu už ne. I když si to nechtěl přiznat...v hloubi své duše věděl, že dívka jeho city neopětuje. Ale doufal, že smad ještě existuje nějaká naděje. Naděje přeci umírá poslední.

,,Miluju tě, Katherine Ann Wilsonová." zašeptal ke spící dívce.

Ahoj zlata!❤ hrozně se omlouvám, že nebyla dlouho žádná kapitola. Ale znate to. Blíží se konec roku a učitelé se nám rozhodli dat důvod k sebevraždě.😀 prostě hrůza a děs.

Naštěstí, v pátek uzavíráme znamky, takže huraaaa!❤

Doufám, že se vam kapitolka libila, a pokud chcete další do tří dnů= 25 + votes❤

Mějte se krásně a zvládněte poslední školní dny!

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat