Jakmile hnědovlasý chlapec uslyšel ty tři slova, která zazněla z rudovlásčiných úst, úplně oněměl. Jen jí vytřeštěně pozoroval s otevřenou pusou.
,,Tak co ty na to?" přiblížila se k němu Lily.
,,Vážně se mě ptáš na tohle? Mě? Mě, kluka který tě předchozích šest let zval na rande denodenně? Myslím, že není nutno vyjádřit slovy, jak moc jsem rád." řekl chlapec klidně, přitom uvnitř skákal radostí.
,,Tak dobře. Už půjdu spát. Je pozdě. Zítra se uvidíme." zamávala chlapci dívka a odešla do pokoje, který sdílela společně s Kath.
,,Dobrou, Lily." zašeptal a zamával jí na zpět. Když rudovláska zašla za roh a zmizela Jamesovi z dohledu, začal si tancovat svůj vítězný taneček, který oznamoval to, jak je šťastný.
Mezitím v pokoji, kde ležel Regulus již s vyléčenými ranami, stála Katherine a slzy jí tekly z očí. Bolelo jí vidět svého přítele takhle. Dávala si to za vinu sobě, že kdyby třeba přišla dřív, nic z toho by se nemuselo stát.
,,Moc mě to mrzí Regu. Moc se ti omlouvám. Omlouvám se za to, že jsem tě nedokázala ochránit." plakala brunetka a tvář měla schovanou ve svých dlaních.
,,Není to tvoje vina." najednou uslyšela dívka. Ihned svůj pohled přesměrovala k lůžku, kde ležel zmijozelský mladík.
,,Reg- Regulusi." zašeptala nevěřícně Kath a ihned ho silně objala. Možná až moc silně, jelikož chlapec samou bolestí zasyčel.
,,Promiň."
,,Kath, doufám, že si uvědomuješ, že jsi mi zachránila život. Chci ti říct jedno- děkuju. Děkuju ti strašně moc, že jsem měl šanci poznat tak úžasnou a dokonalou osobu jako jsi ty. Nikdy nezapomenu na to, co jsi pro mě udělala. Moc si toho vážím. Neskutečně si vážím tebe." řekl chlapec a pomalu se začal k dojaté Kath přibližovat.
,,Ehm, ehm." ozvalo se najednou od dveří a to způsobilo, že se od sebe Regulus s Kath odtáhli. Zatímco se na sebe bratři Blackovi dívali a vzájemně se propalovali vražednými pohledy, dívka se nevrle Siriuse zeptala, co tady dělá.
,,Jejda, tak tedy pardón, že jsem vás vyrušil." řekl sarkasticky a protočil očima.
,,A mimochodem- asi by jsi se měl vrátit k mamince Regulusku. Asi by se jí nelíbilo zjištění, že nejsi ve svém pokoji. Tak se měj, smrtijede." uchechtl se Sirius a odešel.
,,Achjo, proč to musí být takový blbec?!" povzdychla si Kath a rukou si prohrábla své dlouhé vlasy.
,,Neřeš to. Sirius mě nikdy neměl rád a proto tady dělá takovéhle scény." odfrkl si chlapec.
,,Už bychom se asi měli přemístit zpátky, co myslíš? Už začíná svítat." řekla brunetka.
,,Jo, to asi jo."
Dívka tedy chytla chlapce za ruku a s hlasitým PRÁSK se přemístili.
**********
Tichošlápek seděl na posteli ve svém pokoji a společníka mu dělala lahev ohnivé whisky, která mu vždycky pomáhala odreagovat se.
Nenáviděl svého bratra. Nenáviděl ho za to, že již odmalička ho rodiče upřednostňovali a na něho samotného zapomínali. To, co Regulus vždycky chtěl, dostal. Sirius neskutečně nenáviděl to, že nemohl říct ani vlastní názor bez toho, aniž by byl bit. Za ty roky už byl zvyklý na to, že vždycky bude ta bílá ovce rodiny Blacků. Zvykl si na všechny tresty, které dostával, dokonce mu po dlouholetém mučení zůstaly jizvy. Tohle všechno by snesl, když ale uviděl, že jeho bratr má zálusk na holku, kterou miluje už ode dne, co ji poznal, rozhodl se, že musí zabránit v tom, aby se Katherine do Reguluse zamilovala. Nesmí získat další věc, kterou chce on.
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
FanfictionTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...