,,Víš, chtěl jsem se ti omluvit. Jsem Regulus." řekl chlapec uprostřed rozhovoru a dívka, která seděla sama u jezera a vstřebávala to, co zažila se na něj překvapeně podívala.
Poté si začali povídat a on zjistil, že toho s dívkou mají spoustu společného. Byla vážně moc hodná a milá.
,,Kamarádi?" nabídla mu brunetka ruku a on se na ní šokovaně podíval. Nebyl zvyklý, aby mu někdo nabízel přátelství. Nečekal to kort od někoho, kdo je v Nebelvíru.
,,Budu moc rád."
--
,,Jsem s tebou moc rád, Kath. Seš úžasná. Mimochodem, ještě jednou všechno nejlepší k narozeninám.",,Moc a moc ti děkuju, Regu. Já jsem s tebou také moc ráda, seš můj nejlepší kamarád." řekla dívka a na důkaz svých slov chlapce objala.
--
,,Co tu děláš Kath?" optal se překvapeně chlapec, když vedle sebe uviděl dívku.,,To, co děláš ty. Také nemůžu usnout. A co je lepšího než sledovat hvězdy ns Astronomické věži?" usmála se Katherine a přisunula se k Regulusovi blíž.
,,Vím, co je lepší než sledovat hvězdy na Astronomické věži. Lepší než tohle všechno jseš ty." objal chlapec svou kamarádku a ta si položila hlavu na chlapcovo rameno.
,,Vidíš támhletu hvězdu?" usmál se Regulus.
,,Ano. Co to je?"
,,Hvězda Arcturus. A támhle napravo je hvězda Orion. A víš, co je támhleta hvězda?" usmál se chlapec a podíval se dívce do očí.
,,To nevím."
,,Tohle Kath, tohle je naše hvězda."
--
,,Takže Regu, jelikož je dneska vážně hrozný den, Katherinka má pro tebe překvápko." zajásala dívka, když uviděla, jak její kamarád konečně vyšel ze Zmijozelské společenské místnosti.,,A jaké pak?"
,,Nejdříve půjdeme na astronomickou věž, aby nás nikdo neviděl." řekla Kath, následně chytla chlapce za ruku a přemístila se s ním.
,,Takžééé...dívej co mám!" vykřikla radostně brunetka a vytáhla tři flašky ohnivé whisky, které si samozřejmě vůbec nepůjčila od Jamese bez dovolení.
,,Wohou, tady to chce dneska někdo rozjet." zasmál se chlapec.
,,To víš, a koho jsem si mohla vybrat lepšího než mého nejlepší zmijozelského kamaráda?" usmála se dívka a dala Regulusovi pusu na tvář.
Poté se oba posadili na kraj věže a otevřeli první lahev alkoholu.
,,Víš, co je docela zajímavý?" optala se dívka chlapce. Ten jen zakroutil hlavou.
,,Sedíme tady jako manželé a fňukáme nad životem."
,,Třeba jednou budem." zašeptal Regulus tak, aby ho dívka neslyšela.
--
,,Ach, Katherine, moc rád bych ti řekl, jak mi na tobě záleží. Za tu dobu, co se z nás stali přátelé jsem na tebe nemohl přestat myslet. Jsi dokonalá. Bojím se ale, že k tobě cítím něco víc než jen přátelství. Ale kdybych řekl, co cítím, mohlo by nás to rozhádat, a to mi za to nestojí. Jen se ti svěřím tady na tom papíru, který stejně nikdy nedostaneš přečíst. Miluju tě. S láskou R. A. B."
--
,,Myslíš, že tvý rodiče přijdou na to, že jsi byl pryč?" zeptala se dívka se strachem v hlase.
,,Neboj se, nepřijdou. Jsem jim ukradený. Do té doby, co nevylezu z pokoje se o mě nebudou zajímat." odpověděl chlapec s náznakem smutku. Bylo mu líto, jak se k němu rodiče chovají. Začínají se k němu chovat tak, jako se chovali k Siriusovi.
,,Asi bych už měla jít. Budou se po mně shánět. Piš mi každý den. Piš mi, že jsi v pořádku a že se ti nic nestalo." šeptla dívka a svými pažemi chlapce objala.
,,Mám tě moc ráda, Regu. Nepřežila bych, kdyby se ti něco stalo. Myslela jsem, že omdlím, když jsem tě viděla. Vypadal jsi, jako by z tebe pomalu vyprchával život." její slzy smáčely Regulusovy tričko.
,,Já tě mám také moc rád, Kath. Udělal bych pro tebe všechno. Neboj se, budu v pořádku. Zase se uvidíme." šeptl chlapec a začal se k dívce pomalu přibližovat. Šel udělat něco, co chtěl udělat už hodně dávno.
Regulus na nic nečekal a spojil jejich rty v jedno. Do tohoto polibku dal všechno. Veškerou lásku, kterou v sobě tak dlouho skrýval.
,,Chtěl jsem to udělat už dřív. Ale vždycky nám to někdo pokazil."
,,Měj se Regu, brzy se uvidíme." usmála se dívka a na rozloučenou chlapci věnovala ještě jeden rychlý polibek.
,,Sbohem." řekl chlapec a dívka zmizela. Právě teď si Regulus uvědomil, že jí neskutečně miluje a že je připraven získat její srdce.
,,Oh Regulusi, to bylo tak strašně dojemné. Říkala, že by nepřežila, kdyby se ti něco stalo. Co by jsi ale udělal, kdyby se něco stalo jí?" místností se rozezněl děsivý hlas Lorda Voldemorta.
Regulus se zděsil. Bál se, že se jeho dívce něco stane.
,,Přísahám Merlinovi, jestli se jí něco stane..." chlapci se na konci věty zlomil hlas. Tak strašně se o ní bál.
,,Láska je pro slabochy, Regulusi. Láska je ta největší slabina lidské duše. Láska tě jen oslabuje. Vidíš to? Teď tě kvůli té tvé lásce mohu vydírat. Našel jsem tvou slabinu. Koneckonců, ani se ti nedivím. Je vážně moc hezká. Škoda jen, že je z Nebelvíru. Bylo by ale smutné, kdyby se jí něco stalo, co říkáš, Regulusi?" Pán zla věděl, že má teď chlapce v hrsti.
,,Ne! Udělám cokoli, jen jí nechte na pokoji! Neubližujte jí!" zakřičel chlapec, který věděl, co bude muset udělat. Ale pro její bezpečí by udělal všechno.
,,V tom případě víš, o co tě žádám. Přidej se ke mně. A ta dívka bude v pořádku. Nikdy jí nějak fyzicky neublížím. Ani se jí nedotknu." za slovy Voldemorta byl slyšet skrytý význam. Merlin ví, na co pán zla myslel.
,,Dobře. Pro její bezpečí udělám všechno. Budu Vám sloužit. Stanu se smrtijedem."
Ahooj❤
Tak je tady opět další kapitola💋
Prosím, prosím, nezabíjejte mě za to!😂❤
Zjistila jsem, že se vám Regovo vzpomínky líbily, a tak jsou tady!🤗❤ můžete si také užít spoustou Retherine scén😍Co říkáte na to, že je Reg smrtijed jen kvůli tomu, aby zachránil Katherine? ❤
Nevydržela jsem to a kapitolu opět vydala po jednom dni 😂❤ jelikož jsem nemocná, tak mám spoustu času 😊😊❤
Budu ráda za každý vote a komentík❤
BTW. Co říkáte na nový cover? Mně se mega mooc líbí. ❤❤Moc za něj děkuju úžasné @@Lonny_Mendes98
ČTEŠ
Unrequited Love [PART 1]✅
Fiksi PenggemarTento příběh vypráví o Katherine Ann Wilsonové, která nastoupí do 7. ročníku do školy čar a kouzel v Bradavicích. Dříve chodila do Krásnohůlek, ale byla odtamtud vyloučena, protože málem při zabila jednu studentku. V Bradavicích se setká s Pober...