59. KAPITOLA

1.2K 81 38
                                    

Ráno se brunetka vzbudila v ložnici sama a první, co jí napadlo bylo to, proč tady není Lily. Co když se jí něco stalo? Nebo už je možná na snídani, v osm hodin se vyhlašují výsledky OVCÍ a v jednu hodinu jede vlak do Londýna. Katherine nemohla uvěřit, že už je škola za ní. Teď už bude mít svůj vlastní život, který povede se Siriusem. Merlin ví, co se ještě stane.

Dívka se rychle oblékla a upravila. Usmála se na sebe do zrcadla a utíkala do Velké síně, kde už na ní čekali její přátelé a její dokonalý přítel, který jí ihned věnova polibek.

,,Kath, pak ti musím něco říct!" usmála se tajemně Lily.

,,Fajn."

,,Lidi, uvědomujete si, že tohle je naše poslední snídaně tady?" řekl smutně James.

,,Jo, tak proto se musíme pořádně najíst!" zvolal zvesela Peter a dal se do jídla. Předstírání pro něj nebylo zase až tak náročné, jak se na první pohled zdálo.

,,Dobré ráno studenti! Dnešní den je velice slavnostní, jelikož nyní vám oznámíme výsledky OVCÍ a kdo vyhrál famfrpálový a kolejní pohár. Nejdříve vám prozradím, že všicni žáci ze sedmých ročníků prošli!" ozval se nadšený jásot.

,,Nyní pojedu podle abecedy a vždy řeknu výsledky." nebelvírská parta neposlouchala až do té doby, co Brumbál zavolal Siriuse.

,,Black Sirius uspěl následovně- skládal zkoušky ze sedmi předmětů a ze všech až na dějiny čar a kouzel má vynikající. Z dějin jako jediných má nad očekávání. Velice gratuluji, pane Blacku." potřásl mu Brumbál rukou a předal mu vysvědčení. James na to koukal s otevřenou pusou a když přišel Sirius ke stolu, ihned se ho optal:

,,Kdy se z tebe stal takovej šprt, pro Merlina?!"

Ale než mu stačil Sirius odpovědět, už bylo vyvoláno jiné jméno. Jméno, které nikdo nečekal.

,,Black Regulus. Možná si říkáte, jak to, že je hodnocen, když nedělal zkoušky, ale pan Black je dělal. Dělal je již v listopadu, jelikož měl v pololetí školu opustit a tak je musel dělat předčasně. Je hodnocen následovně- skládal zkoušky z třinácti předmětů a všechny, opakuji všechny dal na výbornou! Dostává též cenu a to za nejlepšího zmijozelského studenta v historii a za udatného prefekta. I když tu s námi teď není- poprosím slečnu Wilsonovou, aby k nám promluvila a aby převzala vysvědčení i s odznakem prefekta." řekl Brumbál a Katherine zkameněla. Do očí se jí vedraly slzy. Byla na svého Reguluse tak moc hrdá.

,,Na tento proslov nejsem vůbec nijak připravena, takže to prosím berte v potaz. Regulus byl člověk, kterého jsem milovala, kterého stále miluji a kterého budu milovat navždycky. I když byl ze Zmijozelu, byl to ten nejloálnější člověk, kterého jsem znala a aniž to většina z vás ví, zemřel tak, že se za mě obětoval. Regulus Arcturus Black zahynul při souboji, aby mě ochránil. Proto prosím o minutu ticha, abychom uctili jeho pamatáku." rozplakala se Katherine. Když v tom, opět na druhé straně síně někoho viděla. Stál tam on a z očí mu tekly slzy. A nezdálo se, že ho vidí jen ona. Viděli ho všichni.

,,Expecto patronum." zvolal a z jeho hůlky vyskočil udatný lev.

,,Expecto patronum." zvolala dívka ze slzami v očích a také jí z hůlky vyskočil majestátný lev. Všichni lapali po dechu a říkali si, že tohle není možné. Že se jim to snad jen zdá.

,,Miluju tě, Katherine." řekl pak jen a než se ostatní nadáli, zmizel. I Brumbál se nechápavě díval na místo, kde předtím chlapec stál. Sirius byl z toho totálně mimo a Katherine se držela, aby se nerozplakala.

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat