56. KAPITOLA

1.2K 83 41
                                    

,,Tak můžeme vyrazit!" zasmála se hnědovláska a vyrazila směrem k městu.

,,Je úplně jako vyměněná. Takhle jsem Kath už dlouho neviděl." usmál se James, šťasten, že se jeho sestra konečně po dlouhé době zase směje.

,,Jo. Žádné trápení, žádné starosti." políbila svého kluka Lily a pohladila ho po tváři.

,,Jdeme na sushi, co vy na to?" ozval se Sirius omámen usmívající se brunetkou.

,,Jasně!" vykřikli všichni a společně se zasmáli. Sedli si ven na terasu a objednali si do dvojic jídlo. Po chvilce jim sushi číšník přinesl a všichni se dali do jídla.

Kath se Siriusem zpozorovali, že se James s Lily vzájemně krmí, načež se oba uchechtli.

,,Otevři pusu, Siriusku." zasmála se Kath a chlapec se na ní jen šokovaně podíval, ale svá ústa otevřel a ihned pocítil chuť ryby.

,,Tak my se budeme krmit jako ti dva zamilovaní, jo?" zasmál se Sirius a vložil dívce do úst sushi.

,,Jop." kývla Kath.

,,Neobjednáme si nějakej koktejl? Mám žízeň."

,,Dobrý nápad, Lily. Číšníku!" zvolala brunetka a mladík ihned přišel. Toužebně se na Katherine podíval, načež se Sirius zamračil.

,,Co si dáte, krásná slečno?" mrkl po dívce laškovně a v chlapci začala vřít krev. Přitáhl si dívku blíž k sobě a optal se:

,,Copak si dáš, miláčku?" zazubil se na číšníka a vtiskl dívce polibek do vlasů.

,,Jeden sex on the beach a pro mou kamarádku dvě cuba libry." řekla dívka a usmála se na překvapenou kamarádku.

,,Ehm, hned to bude." odfrkl si číšník a odešel.

,,Co to sakra bylo?" zpražila Kath pohledem Siriuse.

,,Koukal se na tebe jak na maso." 

,,A proč by ti to jako mělo vadit?" 

,,Protože- protože...já- máš pravdu, promiň." vzdal se nakonec Sirius když uviděl rudovlásčin vražedný pohled alá "Jestli jí to řekneš, tak tě zabiju"

,,Nevím, proč mě pořád tak bráníš, R- Siriusi."

,,Jsi moje kamarádka a záleží mi na tobě."

,,Vždyť se neznáme ani den."

,,Připadá mi, jako kdybych tě znal už celý život nebo už moc dlouho." zasnil se na chvilku chlapec.

Když už všichni dojedli a vypili své koktejly, odešli zpět na hotel. Kath se se Siriusem rozloučila s tím, že už jde spát. Ještě předtím než usnula, ji doprovázely myšlenky na jednoho chlapce, do kterého se nejspíš zamilovala.

**********

Poslední dny strávené v Thajsku uběhly rychle a Kath s Lily, Jamesem a Siriusem byli zpátky v Bradavicích. Katherine věděla, že teď to pro ni bude těžké, jelikož absolutně vše ji připomínalo Reguluse. Sáhla si na svůj řetízek a usmála se, když ho ucítila. Na krku měla i ten druhý od Siriuse, který pro ní také hodně znamenal. 

Vybalila si věci ve svém pokoji na koleji a opět strčila krabici od Reguluse pod postel. Když v tom si uvědomila, že by nejspíš měla říct svým přátelům, že ve skutečnosti si všechno pamatuje a že na ní kouzlo nefungovalo.

Když v tom jí na okno zaťukala sova, která ji přinesla vzkaz. Stálo na něm: Pojď prosím hned teď na Astronomickou věž. -SOB. 

Ihned poznala, že se jedná o Siriuse a byla zvědavá, co po ní asi může chtít. Vzala si na sebe mikinu a udělala si na hlavě drdol. Doběhla na astronomickou věž, kde už chlapec čekal.

**********

,,Chloe, chci ti říct, že mi strašně chybíš a teď, když jsem přečetl ten tvůj dopis...Nevím, zda to zvládnu. Přemýšlím, jestli by někdy nebylo lepší to ukončit, ale pak pomyslím na své přátele- Jamese, Siriuse, Kath, Lily a hned mě ta myšlenka přejde, jelikož oni si nemůžou vytrpět už další bolest. Já jim to nemůžu ztížit ještě víc." vzlykl chlapec. 

,,Reme, nesmíš se trápit. Tak strašně moc bych si přála, aby ses přese mě dostal a abys byl v pořádku. Nechci, abys měl zkažený život. Musíš si najít jinou. Někoho, kdo tě bude milovat stejně tak jako já a pomůže ti zapomenout. Pomůže ti zacelit tvé rány.

,,Pořád tě strašně moc miluju a opravdu nevím, jak to budu následující roky zvládat bez tebe. Ty patříš mezi dvě holky, které jsem kdy miloval. Ale Kath má být se Siriusem. Vím to. Už od začátku. A ty jsi byla přímo pro mě. Tak moc tě miluju." Plakal chlapec.

,,Vždycky tady budu s tebou. A pokud Kath stále miluješ, měl by jsi o ní začít bojovat. Nechci, abys zůstal sám."

**********

,,Potřebuju si promluvit a ty jsi jediná, která mi může říct svůj názor." řekl a posadil se na kraj věže. 

,,Jasně, jen mluv. Jsem tu pro tebe." 

,,Víš, jak jsem ti vyprávěl o té dívce? Nevím, jak to mám dál zvládat. Strašně moc ji miluju a chtěl bych ji to říct, ale problém je v tom, že tady není. Ona měla přítele a ten přítel před dvěma měsíci zemřel a ona se s tím asi ještě nesmířila. A já bych jí tak strašně moc chtěl políbit. Ale nevím, zda je připravená začít nějaký nový vztah a ani nevím, jestli ke mně vůbec něco cítí." řekl Sirius a podíval se na dívku.

,,Ta dívka se přes to už přenesla. Ví, že musí jít dál. Ví, že je tady někdo, kdo ji pomůže všechno zvládnout. Někdo, kdo ji může dát lásku." 

,,To právě nevím jistě, nevím, zda je připravená a zda ke mně něco cítí." 

,,Je připravená a je zamilovaná." pronesla Kath a chlapec se na ni zmateně podíval. Pořád nechápal, co se tady děje a proč takhle mluví. Najednou mu to došlo.

,,Kath? Ty...tvoje paměť...?" koktal zmateně. 

,,Nikdy jsem na nic nezapomněla." špitla a spojila jejich rty v jedno.

Tak už jste se konečně dočkali! Máme tady historicky první Siritherine kiss!💖 Co na to říkáte?😍 Shipujete je?😍❤

Budu ráda za každý vote a komentík. Mějte se krásně a uvidíme se u další kapitoly!❤

Unrequited Love [PART 1]✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat