Prúser

11.7K 797 100
                                    

Táto časť je venovaná Smile5794 😊😊 Prepáč, že som na teba trocha pozabudla. Snáď sa ti časť bude páčiť. 😊
Dopredu sa ospravedlňujem, ak na niekoho v tých venovaniach pozabudnem, ale bolo vás trochu viac a môže sa mi stať, že niekoho prehliadnem. Takisto niektorí z vás dostanú venovanie až v neskorších kapitolách, takže potom sa nebojte, určite venovanie dostanete. 😊

Tá krásna chvíľa však netrvala dlho. Do izby plnou parou vletela červená Elise.
,,Oo... Ouu, pardon. Nevedela som, že tu budete," zarazila sa.
,,To je v pohode." S úsmevom sa odo mňa Tom odtiahol. ,,Aj tak by som už mal ísť. Canchová bude mať zase reči." Rozlúčil sa so mnou krátkym objatím a posledným bozkom na pery. Potom som videla už len jeho chrbát miznúci v diaľke.
,,Hmm... Ste spolu rozkošní," usmiala sa Elise. ,,Prepáč, že som vás vyrušila, ale Canchová ma skoro prichytila u Davida v izbe. To by bol masaker."
,,V pohode, chápem ťa. Ale... nerozprávala náhodou niečo Davidovi, ešte predtým ako som sa sem zatvorila s Tomom?"
,,Hej," prikývla.
,,Tak ako ste sa vyparili až do Davidovej izby?"
,,Normálne. Kým sa jej Eric s Matiasom pýtali, čo budeme robiť zajtra, ja s Davidom sme sa prešmykli do izby." Ešte viac sa začervenala. ,,Lenže na našu smolu sa tá stará babizňa rozhodla kontrolovať izby, pretože neverila, že je každý vo svojej. Čo sa takmer potvrdilo, ale našťastie sa mi nejako podarilo zdrhnúť. A, mimochodom, Tom bude mať ešte väčší prúser ako mal doteraz, ak ho Canchová nachytá." Stisla pery do rovnej línie.
,,Dúfam, že nie. Ako vidím, zažila si adrenalín. Hm.. A... kto sú tí chalani?" spýtala som sa.
,,Ktorí?"
,,Ten Eric a... ako sa volá ten druhý?"
,,Ahá, Eric a Matias! To vážne nevieš, kto sú?" prekvapene nadvihla obočie.
,,Nie," rázne som pokrútila hlavou.
,,Tomovi kamoši, predsa. Určite si ich už videla."
,,Videla, ale po mene ich nepoznám." Zacítila som sa trocha trápne.
,,Tak by si mala vedieť, že ešte medzi nich patrí Lucas. Ale to je úplne jedno, pretože všetci z tej partie sú úplne super."
Mykla som plecom a ľahla si na posteľ. Chrbtom k Elise.
,,Och nie, ja som taká krava. Prepáč, zabudla som, že sa ti ešte nedávno posmievali," horlivo sa mi ospravedlňovala. Pocítila som, ako sa posteľ prevážila, keď sa usadila vedľa mňa. ,,Prepáč."
,,Ja sa na teba predsa nehnevám. Ako by som mohla," zasmiala som sa a objala ju. To znamenalo, že som sa musela nadvihnúť z postele a tým spôsobiť menšiu námahu pre moje unavené telo.
,,Ani nevieš, ako mi teraz odľahlo," zaškerila sa. ,,Idem si dať sprchu a potom ma čaká už len mäkká posteľ." Odtiahla sa odo mňa a pomalými krokmi prešla až do kúpeľne. O chvíľu som počula šum vody. Znovu som si ľahla a nechala sa unášať upokojujúcim zvukom a driemotami, ktoré ma zmohli po pár sekundách...

Z pohľadu Toma

,,Tooooom, vstávaj!!!" zakričal mi niekto do ucha. A zrazu -bum!- ocitol som sa na zemi. Naštvane som rozlepil oči, ktoré vzápätí zaregistrovali vyškereného Davida.
,,Čo vrieskaš?! Si normálny?! Debilný idiot!!" vychrlil som naňho spŕšku nadávok.
,,Budíčeek! Vstávaj o 5 minút sú raňajky," informoval ma a s rehotom vyšiel z izby.
,,A to znamená, že som sa musel kvôli tebe z... že som musel kvôli tebe spadnúť z postele, lebo si mi nakričal rovno do ucha?!" zakričal som za ním, ale nepočul ma. Alebo sa tváril, že ma nepočuje. Najradšej by som mu nakričal do ksichtu tie najhoršie nadávky, ale Canchová by ma už asi vyhodila. Mal som dosť veľký prúser kvôli tomu, že som prišiel neskoro do izby. Ako som mal tušiť, že sa tá stará krava rozhodne prísť na kontrolu?!
S povzdychom som sa pozbieral zo zeme a vliezol do kúpeľne. Paráda. Na čele mi stihla navrieť hrča. ,,Toto bude ešte pekne zábavný deň," povedal som si sám pre seba a ponoril hlavu pod prúd studenej vody.

Viem, krátka a nudná. 😢😢 Ale aspoň nejaká. 😊 Cítim sa úúúžasne 😊😀😀😍😍 Aj vy ste úžasní 😊😍😘
Ahojte!! 😊😊

Poninopol💙💖

Ja a on? Nikdy!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum