Časť venovaná vavakik_smile11 a Ninkjaaa 😊😊
...Amanda, Jessicina najlepšia kamoška. Jessica stála opodiaľ a nevraživo zazerala na bozkávajúcu sa dvojicu. Očividne sa jej to nepáčilo. Čo som však mala povedať ja?! V momente, keď moje oko spatrilo Toma s Amandou, srdce akoby prestalo existovať. Rozbilo sa na tisíc kúskov a vedela som, že tak skoro sa nezlepí. Akoby mohlo?! Zradil ma človek, ktorému som dôverovala vo všetkom. ON ma ťahal hore, keď rodinné problémy nadobro pochovali moje sebavedomie a donútili ma klesnúť na samé dno. Na druhej strane, aj ON mal podiel na tom klesnutí. To isté sa stalo teraz. Pocitovo som klesla na bod mrazu. A znova kvôli NEMU.
Cítila som dotyk na mojom pleci. Elise ma ťahala odtiaľ preč, zatiaľ čo sa jej v očiach leskli slzy. Nechápala som. Prečo ona plače a ja nie?! Prečo cítim vnútri akurát tak prázdno?! A jedna zásadná otázka: PREČO PRÁVE JA?!
Vtom som zbadala, ako Matias, ktorý toho pravdepodobne nepopil až tak veľa, odstrkuje Toma od tej fifleny a ukazuje smerom na nás. Neviem, ako vyzeral pohľad modrých očí, pretože som vyšla aj s Elise z klubu a pobrala sa domov. Moje nohy kráčali, akoby sa nič nestalo. Akoby nič neexistovalo. Žiaden Tom Maycon, žiadna Amanda či Jessica. Žiaden svet. Proste nič. Prázdno.
,,Mia, počkaj!" dobehla za mnou ustarostená Elise.
,,Nemám na čo čakať. Už nie," pokrútila som hlavou.
,,Ale no ták. Mrzí ma to.Tom je obyčajný hajzel a sukničkár. Nezaslúži si ťa." Objala ma. V tej chvíli bola Elise moja najväčšia podpora.
,,Vidíš... Sukničkárom bol a navždy zostane. Ja sprostá som si myslela, že... je šanca zmeniť sa. Že každý má právo zmeniť sa. Obalamutil ma a moja naivita tomu podľahla."
Vykročili sme. Ťažko povedať, ako som sa dostala domov. Bola som duchom neprítomná. Viem len, že po vojdení do izby to na mňa všetko doľahlo. Ťarcha z dnešného dňa sadla na moje plecia a odmietala odísť. Slzy mi nekontrolovateľne stekali po lícach. Hovorila som si: ,,Ako som mohla byť tak naivná? Prečo som sa nechala zlákať blbými kecami?"
Otvorili sa dvere, v ktorých stála Natalie. ,,Mia! Kde si tak dl..." zasekla sa v polke vety. ,,Prečo plačeš?" zdvihla obočie a prisadla si ku mne na posteľ.
,,To nič. Všetko je v naprostom poriadku." Nahodila som silený úsmev.
,,Prečo klameš?" spýtala sa odo dverí teta.
,,Ja neklamem." Vyprskla som.
,,Natalie, choď si umyť zúbky a prezleč sa do pyžama. O chvíľku za tebou prídem." Keď Natalie vyšla von, teta si sadla na jej miesto. Jednou rukou ma objímala okolo pliec, tou druhou mi láskavo hladila vlasy.
,,Povieš mi, čo sa stalo? A nehovor, že nič."
,,Je to obyčajný idiot... Nenávidím ho," smrkla som.
,,Kto je idiot?"
,,Tom..."
,,Čo urobil?" spytovala sa ďalej.
,,Na diskotéke sa bozkával s...s Amandou. To je moja spolužiačka. Videla som ho pri tom."
Zavládlo ticho. Teta zmeravene hľadela pred seba.
,,Naozaj... ehm... Naozaj dokázal urobiť niečo tak... hrozné?"
,,Áno. Proste sa bozkával s inou. Neviem, čo mám robiť, teta. Sklamal ma. Tak veľmi ma sklamal! Keby to aspoň nebolo s Amandou! Prečo práve tá, ktorá sa mi aj s Jessicou stále posmievala?! Prečo nie niekto iný?!" nanovo som sa rozvzlykala.
,,Asi to takto muselo byť..." povzdychla si teta. ,,Nechaj to tak. Len čakaj, ako to pôjde ďalej. Všetko sa vyrieši, uvidíš."
,,Ja už nebudem čakať." Zopakovala som vetu, ktorú odomňa počula aj Elise.
,,Čas je najlepší lekár," pobozkala ma na čelo. ,,Nechám ťa osamote, dobre? Myslím, že asi to si praješ." Vykročila k dverám, pri ktorých sa však ešte otočila. ,,A žiadne blbosti, jasné?"
Mierne som prikývla. Keď za sebou zavrela, zakutrala som sa do perín a potichu plakala. Ubíjalo ma to.
Vtom mi však moju niť myšlienok pretrhol mobil ohlasujúci esemesku od neznámeho čísla.Máme tu piatok a s ním ďalšiu kapitolu 😊😊 Bože, to znie ako v rádiu... 😂😂😂 Boli ste fakt nedočkaví, takže tu je odhalenie skrytej osoby 😂 Ste nečakali, čo?! 😂😂😂😋😂 V každom prípade, uvidíme, ako sa to vyvinie 😂 Ale musím priznať, že pri tejto časti mi pár sĺz vyhŕklo 😢😢
Hi, my liebe guys! 😊😊😂😂😂Poninopol😻
KAMU SEDANG MEMBACA
Ja a on? Nikdy!
Romansa15 ročná Mia nedávno nastúpila na strednú školu. Nikto sa s ňou nebaví, pretože ju všetci považujú za čudáčku. Väčšinu času trávi sama. No Mia je veľmi citlivé dievča a skrýva veľa tajomstiev, ktoré si necháva pre seba. Podarí sa o rok staršiemu a a...